2002
|
|
Mintzajardun hau antzina errotua da gure gizartean. Irakurketa ozenak, gehienetan poesia edo ipuingintzarekin lotuta agertu arren,
|
baditu
beste hainbat funtzioere: konbentziaraztea, informatzea, irakastea, etab. Hizkuntzen irakaskuntzan ereerabiltzen da, bai lehenengo eta bai bigarren hizkuntzaren irakaskuntzan.
|
2005
|
|
Mineral burdinatsuak airepean oxidatu egiten dira kimikoki ez-egonkorrak direlako, eratutako oxidoetako batzuek (bereziki hematiteak. Fe2O3?) propietate magnetikoak izanik. Oxido horiek urarekin nahastean burdina hidroxidoak sortzen dira, eta burdina hidroxido gehientsuenak ez magnetikoak izan arren, badaude propietate magnetikoak gordetzeko ahalmena
|
duten
beste hainbat ere, goethita esate baterako. Burdina hidroxidoak, gainezarritako metakinen pisuaren ondoriozko trinkotzeak eta ur galerak eraginik, berriz ere hematitetara berraldatzen dira.
|
2007
|
|
Lan horiek ez ezik, orientazio soziologikoa
|
zuten
beste hainbat ikerketa ereegin ziren, sozializazioari buruzko ikerketak izenekoak. Ikerketa horien helburuahonako hau zen:
|
|
Azkenik, testuinguru sozialaren ikusmoldeari dagokionez, ikaskuntza sozialari buruzko teoriaren arabera, gizarte inguruak behaketa bidezko ikaskuntzareneta errefortzuen bitartez du eragina. Baina ereduak ez
|
ditu
beste hainbat aldagaikontuan hartzen; besteak beste, beste pertsonek gizabanakoari gizarte munduanmurgiltzen nola laguntzen dioten; nola bereganatzen dituen gizarte munduari buruzpartekaturiko irudiak, edo nola litekeen gizarte konbentzioek zenbait gaitasun, jokabide eta abar bultzatzea eta, beste batzuk, berriz, inhibitzea (Durkin, 1995).
|
2009
|
|
Emakumearen eta kirolaren arteko harremana ez da gertatzen, soilik, faktoreestereotipatzaile baten arabera, emakumeek kirolaren aukeraketa egiten duteneaneragina
|
baitute
beste hainbat faktorek ere. Jarrera femeninoak dakarren gatazka, hainbat faktore psikosozial, antolaketa mailako trabak. faktore hauek guztiak diraemakumeak kirolean duen partaidetza baldintzatuko dutenak nolabait.
|
2011
|
|
Adierazpen, gutun eta gomendio hauek guztiak, eta hona ekarri ez
|
ditugun
beste hainbat ere bai, hizkuntza eskubideen aldeko bidegile dira, dudarik gabe. Zoritxarrez, ordea, mundu mailako balioa duten hezkuntzaren esparruko hizkuntza eskubideen gaineko arau edo legeak ez dira inolaz ere ugariak (Skutnabb Kangas, 2008b).
|
2015
|
|
Ez da menperatzen berariazko legedia (Prozedura Zibilaren Legea < P.Z.L>, ProzeduraKriminalaren Legea < P.K.L>, eta erlazioa
|
duten
beste hainbat).
|
2017
|
|
2016ko irailen aurkeztu nuen Master Amaierako Lanean aipatu nuen Lezo eta Pasai Donibanen egindakoa esplorazio ikerketa bat izan zela: aurrerago egin nahi
|
ditudan
beste hainbat ikerketarako abiapuntua. Svetlana Alexiévich10idazlearen esaldi batekin amaitu nuen lana(. Puntu bat idatzi duzu, eta berehala hiru puntu bilakatu dira??), eta ez da denbora asko igaro balizko hiru puntu horiek errealitatea bihurtzeko.
|
|
Beste familia batzuk mermelada edota kotoizko produktuen bitartez (SAFIRE, 2001, 11) egin dute bide bera. Bestetik, Australiako Permakulturaren eskolak (Permaculture Research Institute)
|
baditu
beste hainbat proiektu Tanzanian edo Jordaniakobasamortuan ere. Badaude permakulturaren printzipioak erabiliz lankidetza eta garapenarekin loturadutenproiektuak beraz, baina oraindik gutxi dira.
|
2019
|
|
Ikerketa honetanburututako esperimentu guztietan Pikrotoxina (PTX) deritzon farmako bat gehitu dugu transmisioinhibitzailea deuseztatzeko eta kitzikatzailea baino ez jasotzeko. Gainera efektu ezberdinak eragitekoEKSn eta TRPV1 hartzailean eragina
|
duten
beste hainbat farmako erabili ditugu. Hortaz, bi egoeraezberdinen aurrean (TRPV1 hartzaile gabezia eta egoera arrunta) burmuin eremu berberak estimuluberberaren aurrean duen jokaera edo erantzuna aztertzen da.
|