Emaitzak: 8
2009 | ||
Galardiren iritziz: " askotan uste | duguna baina askoz gehiago eman dezakegu, ezin duzula pentsatzen duzu, baina gero ez da horrela". Galardi eta Fz. de Agirre, biak ari dira lanean, baina konpondu dira eta ez dira damutzen. | |
2011 | ||
Askotan esan didate ez joateko eta niri ere pena ematen dit, ez pentsa, kalean elkar ikusiko dugula esaten diet, herrian topatzeko aukera izango dugula. Beraientzat bizipen berria ere bada, esaten diet beraien hiru bizitza eman ditudala eskolan eta nahikoa | dudala baina ez dute guztiz ulertzen. Aurrekoan batek esan zidan oraindik gaztea ikusten ninduela eta ea zergatik ez nintzen beste urte batzuk eskolan gelditzen. | |
2012 | ||
Solaskide izateko hori bai, euskaraz komunikatzeko maila minimo bat eskatzen da izan ere, hizkuntzaren ikaskuntzan laguntzeko ekintza osagarri bezala ulertzen da. Horregatik jotzen da euskaltegietara honen berri ematera Junkal Perezek azaldu moduan." Ikasleek mingaina askatzeko balio | du baina baita esparru eta inguru euskaldun bat ere osatzeko" izan ere, askotan lagun, familia eta lan harremanak gazteleraz eratuta daude eta zaila egiten da hauek aldatzea. Hala ere, bidelarien gogoan datza harremanak euskaraz egitearena.Esperientzia politaSolaskideek ere eskerrak eman nahi izan zituzten eurek jasotako laguntzagatik Elena Aburuzak azaldu moduan. | |
2014 | ||
Web diseinatzailea da formazioz Elena Dominguez herritarra. Urteak ziren halako lehiaketa batean parte hartzen ez | zuela baina aurtengoan berarentzat izan da saria Udalak antolatutako kartel lehiaketan. Herritarra oso pozik dago bere lanarekin eta blusak jaietako bereizgarri nagusienak direla defendatzen du. | |
Hiztunek lana | dugu baina erakundeek zer egin behar dute? | |
2016 | ||
Urte asko dira Ttakunek ikastaro hau antolatzen duela. Parte hartzaile fidelak ere | baditu baina antolatzaileek, hauetaz gain, jende gaztea erakarri nahi dute. | |
2019 | ||
Funtzio banaketa eta lidergo partekatua batzean izan diren arazoak ere adierazi dituzte, partekatutako espazioetan bikoizketak, Topaguneko langileen gainkarga... " Espero | genuen baina plaza gehiagotan lan egin behar izan dugu eta horrek gizartean nahi adina lan ez egitea ekarri du," azaldu du Mendizabalek. | |
2023 | ||
Iruditzen zait udako txosna giroaren sarrera moduko bat dela eta giro polita sortzen dela. Gainera, arantzatxoa atera dugu, iaz jo behar | genuelako baina ezin izan genuelako azkenean, taldekide batek koronabirusa hartu zuelako. Beti da berezia norberaren herri eta auzoan jotzea, presio eta ilusio puntu bat ditut. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 8 (0,05) |
Lehen forma
baditu | 1 (0,01) |
du | 1 (0,01) |
dudala | 1 (0,01) |
dugu | 1 (0,01) |
duguna | 1 (0,01) |
genuelako | 1 (0,01) |
genuen | 1 (0,01) |
zuela | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Txintxarri | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan baina | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan baina antolatzaile | 1 (0,01) |
ukan baina asko | 1 (0,01) |
ukan baina aurtengo | 1 (0,01) |
ukan baina baita | 1 (0,01) |
ukan baina erakunde | 1 (0,01) |
ukan baina ez | 1 (0,01) |
ukan baina ezin | 1 (0,01) |
ukan baina plaza | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |