Emaitzak: 6
2006 | ||
EUSTATek emandako datuak baino ez | baditugu aztertzen ere, EAEko euskaldungoa Euskal Herri osoan duen pisu demografikoa jakinda bertan antzemandako joerak, oro har, baliagarriak direlakoan gaude. Gure datu iturriak, beraz, zuzenak izan dira, 1981, 1986 eta 1991ko Zentsu/ Udal Erroldetatik atereak hain zuzen ere. | |
2008 | ||
Lan taldea eratu zenean, inon aldaketak behar baziren, horiek aztertzea nahi nuela esan nuen. Batzorde horretan hainbat gauza planteatu ziren baita sariek zer berrikuntza behar | zuten aztertu ere. Bere garaian ere editoreekin batera behar ziren aldaketak aztertu eta egin ziren. | |
2015 | ||
17 Baita uste dut Haren Maiestatea nork maite | duen aztertzen ere ari dela, orain bata, gero bestea, Bera nor den agertzen hain atsegin handiaz, emango digunaren itxaropena, hila balego, pizteko, esanez: | |
2022 | ||
Neurketa HADS galdetegi estandarizatuaren bitartez eta ikerketarako sortutako galdetegi kualitatibo baten bitartez egin da. Sintoma horiek formakuntza urtearekin, ospitale motarekin, generoarekin, depresioarekin eta espezialitatearen aukeraketarekiko adostasunarekin harremanik ote | duten aztertzeko ere baliatu dugu. Galdetegiak 2020ko urrian eta 2021eko martxoan (5 hilabeteko tartean) egin dira, denbora tarte horretan aldaketarik ote dagoen aztertu nahian. | |
HADS galdetegiaren bitartez eta ikerketarako sortutako galdetegi kualitatibo baten bitartez. Sintoma horiek formakuntzaurtearekin, generoarekin, ospitale motarekin, espezialitatearen aukeraketarekiko adostasunmailarekin eta formakuntza denborarekin harremanik ote | duten aztertzeko ere baliatu dugu. | |
Hezkuntzaren inguruko diskurtsoak, egiturak eta praktikak sortzen eta garatzen direneko testuinguruak aztertzen ditu historiografia mota horrek, eta arreta berezia jartzen die kolektiboei, egiazko subjektu historikoak haiek direlakoan, eta ez, ordura arte bezala, historiografia tradizionalak jasotako norbanako bikain eta apartekoei. Narrazio eskema pertsonalistak gainditu izanak, gainera, bidea ireki zuen hezkuntza gertaerekin lotutako faktore guztiak uztartzeko (arauak, teknologiak.) baita sistema soziala osatzen duten gainerako alderdiekin (ekonomia, demografia, gizarte egitura, mentalitateak.) zer nolako interakzioak | dituen aztertzeko ere, eta, hori gutxi ez, eta horrek guztiak diziplinartekotasuna eta ikuspegi berritzaileak ere ekarri zituen berekin, Hezkuntzaren Historiako betiko gaiak (ideia pedagogikoak, hezkuntzaerakundeak, politikak.) beste modu batean ikertzeko aukera eman zutenak, baina gai berriagoak ahaztu gabe, hala nola alfabetatzea, haur eta emakumeen historia, landaeta hiri giroko hezkuntzarena, eskola... Gaur egungo kezkak, arazoak eta auziak argitzen: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Osagaiz | 2 (0,01) |
Karmel Argitaletxea | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan aztertu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan aztertu ere | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |