2001
|
|
Maila honetan dauden ikasleek ingurukoekin gutxieneko komunikazioaziurtatzeko nahikoa izan daitekeen gaitasuna lortua
|
dute
aldez aurretik. Horrekesan nahi du, ez direla xede hizkuntzan galdurik sentituko, era normaleankomunikatzeko oraindik zailtasunak izan arren, eta hainbat egoeratan euskarazkomunikatzeko aukerarik izan ez arren.
|
2002
|
|
Gaur egungo ikasketa planak Madrilen eta Parisen eratzeneta finkatzen dira. Horren ondorioz, hemengo unibertsitateek ez duteaskatasunik ikasketa planak definitzeko; parterik handiena, gehiena, jadanik finkaturik
|
dute
aldez aurretik. Gainera, curriculumak estatuespainolaren eta frantsesaren interesen arabera prestatuta daude.
|
|
Hasiera hasieratik ikusi genuen landu behar
|
genuena
aldez aurretik ikasleakjakitea ezinbestekoa zela; hitzordu horiek, beste ezer egiten ez bazen, oso gutxizirela.
|
2004
|
|
emozioaren adie: razpena (adierazpena= artea hizkuntza). Eta arteak adierazten duena emozioaren bidezadierazten duenez, artistak ezin
|
du
aldez aurretik ezagutu zer sortuko duen; teknikariak, aldiz, bai.Artea kontzeptu ireki gisa: Morris VreitzWittgenstein ek objektu estetikoaren kontzeptuan eta kontzeptu irekiari buruzkolanean izan zuen eragina garrantzi handikoa izan zen artearen teorian.
|
2007
|
|
– Arrazoibide moralaren garapenak garapen kognitibo orokorreko urratsjakin batzuk behar
|
ditu
aldez aurretik.
|
|
Esandakoaz gain, askotariko presuntzio motak daude: kalitate presuntzioa (pertsonaren sinesgarritasunak handitzen du argudioaren sinesgarritasuna), sinesgarritasun presuntzioa (baldin eta entzuleriak susmo txarrik ez
|
badu
aldez aurretik, naturalena da sinestea lehen mementoan esaten zaiguna), interesgarritasun presuntzioa (entzuleak entzutera joan dira, interesen bat duten seinale), presuntzio erlatiboa (gure ezagutzara heltzen den guztia interesgarria izan dakiguke, baina ez modu biribilean eta absolutuan).
|
2012
|
|
Horixebaita gizarte mobilizazio eraldatzailearen muina, ziurtasun eza sortu behar duelaeraginkorra izango bada. Zorionez eta zoritxarrez ezin
|
dugu
aldez aurretik ezagutu«gertakizuna», politikaren agerraldi ustekabekoa, independentziaren ibilbidean (g) une erabakitzailea izango dena. Hala ere, independentismoak, gizarte mugimendulegez, hemendik aurrera har ditzakeen ereduen inguruan hausnartzea litekeena da.Esan bezala, lehen aipatutako jarduera hirukoitza, boterea, eragina, identitatea?, mugimendu guztietan bezala, modu batean edo bestean agertuko baitzaigu euskalindependentismoaren ibilbidean.
|
2014
|
|
Idatziak eskaintzen du esan beharreko hori aldez aurretik planifikatzekoaukera eta beta. Ahozkoak, ordea, bat batekotasuna6 du ezaugarririk behinena: esan beharrekoa bat batean ateratzen dena da, ez
|
du
aldez aurretik planifikatzekoaukerarik, ez bada hitz egiten ari den unean bertan bat batean egiten dela. Aldezaurretiko hausnarketaren hutsunea ia erabatekoa da.
|
2015
|
|
Orokorrean, algoritmo gehienek aurrez ekintza horiek ezagutzen dituztela suposatzen dute, bainasuposizio hori ez da zuzena pertsona ezberdinekin lan egitean. Aditu batek ezin
|
du
aldez aurretik jakinedozein pertsonak exekuta ditzakeen ekintzak zeintzuk diren jarduera bakoitzarentzat, beraz, ekintzahoriek ikasi egin behar dira.
|