Emaitzak: 6
2010 | ||
Imanol Landaren ustez, CD liburu horren argitalpena beste aurrerapauso bat da," etorkizunari begira, argi uzteko Getxoko mugimendu musikalean pop rock | taldeek duten garrantzia". Landak gogora ekarri zuenez, “badira 30 urte Getxo Sound sortu zenetik, taldeek beraiek, Kultur Etxearekin batera, sortutako mugimendua. | |
2013 | ||
Haien etorreraz harrituta, oso oker iritzi zien hainbat buruhauste emateagatik, eta seguruenik Janek beste katarro bat harrapatua izango zuela esan zuen. Aita, zorion adierazpenetan urri izan arren, benetan poztu zen alabak ikusteaz; jabetuta zegoen neska biek etxeko | taldean zuten garrantziaz. Jane eta Elizabeth kanpoan izan ziren bitartean, etxekoek iluntzero izan ohi zuten hizketaldiak asko zuen galdua bizitasunean, eta ia ia dena zentzuzkotasunean. | |
2015 | ||
Besteak beste, hurrengo gaiak jorratzen dituzte: lotura afektiboak eta atxikimendua; agresibitatea; jolasaren garrantzia; norberaren gizarteratzean | taldeak duen garrantzia; zerotik hamabi urte bitarteko garapen psikomatikoaren deskribapena; elikadura, emozioak eta lotura psikomatikoak; eta komunikazioa familian.Guraso Eskolako taldeak seme alaben adinaren arabera antolatuko dituzte; bat 0 urte bitartekoena izango da, eta bestea 9 urte bitartekoena. Asteazkenean egingo dituzte saioak Iturzaeta Eskolan; ordu eta erdiko bederatzi saio izango dira denera.Izena eman nahi dutenek udaletxean edo eskolan aurkeztu behar dute izena emate orria. | |
2022 | ||
Nolanahi ere, xede horrekin, erantzukizun linguistikorako gaiak eta ekimenak materialitate matrizean kokatzea komenigarria da, interes | taldeentzat duten garrantzia eta erakundearentzat duten inpaktuaren arabera. Non kokatzen dira erantzukizun linguistikoaren alderdiak materialitate matrizean? | |
Erabilerari dagokionez, hainbat ideia adierazten dituzte narratibek: | taldeak duen garrantzia erabileran, erabileran hizkuntz ohiturek duten pisua, erabilera galtzen ari denaren irudipena, gazteek gutxiago erabiltzen dutela jasotzen duten narratibek eta erreferenteen falta. | |
2023 | ||
Adikzio prozesuak identifikatzea; adikzioen ondorio soziosanitarioak ulertzea; adikzioen errehabilitazioan elkarri laguntzeko | taldeek duten garrantzia nabarmentzea; eta adikzioari estigma kentzea. Helburu horiek zituen, besteak beste, EHUk Donostiako Miramar jauregian antolatutako Adikzioak errealitatean udako ikastaroak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 6 (0,04) |
Lehen forma
taldeak | 2 (0,01) |
taldeek | 2 (0,01) |
taldean | 1 (0,01) |
taldeentzat | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
hiruka | 1 (0,01) |
Urola kostako GUKA | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
talde ukan | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
talde ukan garrantzi | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |