Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 50

2011
‎Ondorioz, beste ikerlari batzuk ere Kuadrillategi egitasmoak erabilitako metodoa aplikatzen hasi ziren. Horrela, 2005 urtean, Aitor Unanuek talde txikien lan hizkuntzari buruzko ikerketa egin zuen Lasarte Oriako Udaleko Diruzaintzako saileko langileen artean, hauen ahozko harreman formal eta informaletan eragiteko, eta euskararen erabilera indartzeko helburuarekin.
2012
‎Mintegia talde txikietako lanean oinarritzen da, eta parte hartzaileek prestatzailearekin batera aurretiaz aukeratutako gai bat sakonean aztertzea du helburu. Bereizgarri hauek ditu:
‎– Talde txikietako lana, gai bat sakonean aztertzeko. –
2014
‎Egin honako zeregin hauek, talde txikian lan eginez.
‎Egin honako zeregin hauek, talde txikian lan eginez.
‎Egin honako zeregin hauek, talde txikian lan eginez.
‎Egin honako zeregin hauek, talde txikian lan eginez.
2015
‎Egin itzazue honako zeregin hauek, talde txikietan lan eginez.
‎Egin itzazue honako zeregin hauek, talde txikietan lan eginez.
‎bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa ezazue honako taula hau, talde txikian lan eginez.
‎Egin itzazue honako zeregin hauek, talde txikian lan eginez.
‎Azter ezazue arretaz Venn en diagramak kontaketari buruzko problemetan eredua, talde txikietan lan
‎hauei, talde txikietan lan eginez.
‎Egin itzazue honako zeregin hauek, talde txikietan lan eginez.
‎Ebatz ezazue talde txikian lan eginez.
‎Egin itzazue honako zeregin hauek, talde txikietan lan eginez.
2016
‎Ebatz ezazue talde txikian lan eginez.
‎bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa ezazue honako taula hau, talde txikian lan eginez.
‎3 Osa ezazue lucidcharteko taula, talde txikian lan eginez.
‎eta erantzun honako galdera hauei, talde txikian lan eginez.
‎Ebatz ezazue talde txikian lan eginez.
‎Ebatz ezazue talde txikian lan eginez.
‎Ebatz ezazue talde txikian lan eginez.
‎unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa ezazue honako taula hau, talde txikian lan eginez.
‎Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa ezazue honako taula hau, talde txikian lan eginez.
‎Egin itzazue honako zeregin hauek, talde txikian lan eginez.
‎Egin itzazue honako zeregin hauek, talde txikian lan eginez.
‎Irakur ezazue Modelizazio matematikoa eta problemen ebazpena informazio testua. Ikusi ekiguneko Modelizazio matematikoa aurkezpena, eta, ondoren, egin itzazue honako zeregin hauek, talde txikietan lan eginez.
‎Ebatz ezazue talde txikian lan eginez.
‎Egin itzazue honako zeregin hauek, talde txikietan lan eginez.
‎Azter ezazue arretaz Venn en diagramak kontaketari buruzko problemetan eredua, talde txikietan lan eginez.
‎Irakur ezazue Zuhaitz diagramak, kontaketarako tresna bikainak informazio testua, eta ikusi ekigunean duzuen bideoa. Bertan esplikatzen diren adibideak aztertu ondoren, erantzun iezaiezue honako galdera hauei, talde txikietan lan eginez.
‎Egin itzazue honako zeregin hauek, talde txikietan lan eginez.
‎Ebatz ezazue talde txikian lan eginez.
‎Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa ezazue honako taula hau, talde txikian lan eginez.
2017
‎Ea gauza berriak aurkitzeko lagungarria den unitatea! 1 Kokatze jardueraNaturaren eraginez sortutako katastrofeetan, elkartasunak berebiziko garrantzia duIrakur ezazue unitaterako proposatzen zaizuen hasierako egoera. Ondoren, behatu arretaz irudiei, eta erantzun honako galdera hauei, talde txikian lan eginez.1 Entzun al duzue inoiz Richter eskalari buruzko aipamenik. Zertarako balio du? 2 Zer izen du lurrikarak aztertzen dituen zientziak?
‎Bi aldagaien arteko erlazioa neurtzea erabakiak hartzeko lagungarria izaten da askotan.Ibilbide horretan baliabide digitalek ere asko laguntzen dute, oso emankorrak baitira datuak biltzeko, ordenatzeko, kuantifikatzeko eta irudikatzeko eta baita parametro estatistikoak kalkulatzeko ere. Hori guztia zain duzu unitate berri honetan! 1 Kokatze jardueraModa kontuetan ere, matematika nagusiEgin ezazue jarduera, talde txikitan lan eginez.1 Irakur ezazue unitaterako proposatzen zaizuen hasierako egoera. Ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Noiz esan ohi da zerbait modan dagoela, b) Zerk eragin dezake produktu batek merkatuan arrakasta lortzea, c) Zer faktore hartu behar dira kontuan arropa bat diseinatzerakoan, d) Moda kontuetan ere matematika nagusi dio jardueraren sarrerak.
‎Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa ezazue honako taula hau, talde txikian lan eginez.EDUKI MULTZOAZer eduki multzo landuko ditugu? (Irakurri laguntza moduan aipatzen diren jardueren sarrerak, eta lotu beheko aukerak dagozkien sekuentziekin). Aukerak: Ekuazioak eta inekuazioak, bektoreak eta zuzena, bi aldagaiko banaketa estatistikoak, polinomioen faktorizazioa eta ekuazioen ebazpena, konikak, parametro estatistikoak eta grafikoak.ZER LORTU BEHAR D
‎Ebatz ezazue talde txikian lan eginez.
‎Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa ezazue honako taula hau, talde txikian lan eginez.
2019
‎Graduatua lortzeko aukera.3 Erdi mailako zikloetara sarbide zuzena (edozein espezialitate). 4 Lan – munduratzea. Profesionaltasun ziurtagiria, 1.BEREZITASUNAK: 1 Eskola txikia da.2 Talde txikietan lana egiten da.3 Leku atsegina, elkar ezagutzeko aukera ematen duena.4 Ikasleen atentzio indibidualizatua ziurtatua dago.5 Ikasle bakoitzari helburu pertsonalak jarri, jarraipena egin eta ebaluatzen zaie.6 Inguru goxo bat sortzen saiatzen gara.7 Gertutasuna adierazten saiatzen gara.8 Konfiantza boto bat ematen diegu.9 Gaztearengan sinestu. Pertsona bezala, gaitasunak ahalbideak dituela adierazi eta ekintzen bitartez beraiengan konfiantza dugula transmititzen diegu.10 Gazte bakoitzaren ahalbide eta gaitasun positiboak azaleratu eta berak nahi ezkero edozer lortu dezakeela azaltzen diegu.11 Gazteari eskolako ardura batzuk ematen dizkiegu.12 Eskolan sortzen diren gertaeretan parte hartzeko eskubidea ematen diegu:
2020
‎Getari Etxegarai zuzendaria, Xabi Ormazabal zuzendari laguntzailea eta hiru aktore, Ane Gabarain, Kepa Errasti eta ni. Errazagoa da talde txikian lan egitea. Prozesuan zehar denon proposamenak probatuz egin dugu lan, eta talde handiagoetan hori ezinezkoa da.
‎Espazio horiek aprobetxatuko dituzte adinka banatutako talde egonkorrak sortzeko: " Talde txikietan lan egitera ohituta gaude eta kanpoko espazioak ere aprobetxatuko ditugu". Guraso batzordearekin elkarlan estuan jarduteko asmoa dute.
‎389). Azurmendik azpimarratzen du etxeko arazoak konpontzea dela azken helburua, talde txikietan lan egiteko beharra gogoratuz:
2021
‎Gure lehentasunetako bat zure haurra bere garapen akademiko eta pertsonalean laguntzea da. Horregatik, ikasle talde txikiekin lan egiten dugu, eta gure materialak adin bakoitzaren errealitatera egokitzen ditugu. Hori guztia ingeles hutseko eskoletan eta jardueretan egiten dugu.
2022
‎Elkarlanean arituko dira parte hartzaileak. Izan ere, robotak diseinatu eta eraikitzeko, talde txikietan lan egingo dute; beste taldeekin lehian, hala ere. Beren STEM (zientzia, teknologia, ingeniaritza eta matematika) trebetasunak erakutsi dituzte parte hartzaileek.
‎“1 profesionaltasun ziurtagiria”.Tarte ezin garrantzitsuagoa du Oinarrizko Lanbide Heziketak egungo hezkuntza eskaintza zabalean. Atalluko ikastetxearen txikitasunak talde txikietan lan egitea ahalbidetzen die. “Ikasleen atentzio indibidualizatua ziurtatuta dago”.
‎Ez bortizkeriari buruzko tailerretan trebatzaile gisa lanean ari nintzen, eta horrek esan nahi zuen talde txikiekin lan asko egiten nuela. Eta zoragarria zen hori, harremanak izugarri zabaltzen zituen eta jendea ezagutzeak on egiten zuen[...] guk nahi genuen tailer mota sortu genuen, eta talde gisa ikasi genuen, oso azkar.
2023
‎“1 profesionaltasun ziurtagiria”.Tarte ezin garrantzitsuagoa du Oinarrizko Lanbide Heziketak egungo hezkuntza eskaintza zabalean. Atalluko ikastetxearen txikitasunak talde txikietan lan egitea ahalbidetzen die. “Ikasleen atentzio indibidualizatua ziurtatuta dago”.
‎“1 profesionaltasun ziurtagiria”.Tarte ezin garrantzitsuagoa du Oinarrizko Lanbide Heziketak egungo hezkuntza eskaintza zabalean. Atalluko ikastetxearen txikitasunak talde txikietan lan egitea ahalbidetzen die. “Ikasleen atentzio indibidualizatua ziurtatuta dago”.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia