Emaitzak: 9
2007 | ||
Xede | taldeak talde bereziak dira. Gehienetan lantegi bateko ikasleak dira edota lanbide berdina duten pertsonak. | |
2015 | ||
Nola integratu ziren, baina, bata eta bestea Gasteiz berri honetan? Honatx | taldez talde: | |
2016 | ||
| Taldez taldeko ezaugarriak | |
4 onDorIo oroKorrAK | TALDEz TALDE a) guraso euskaldunen taldeko ondorioak | |
| Taldez taldeko ondorioetan dinamiketatik eratorritako informazioaren deskribatze eta sailkatze bat egin dugun arren, atal honetan egin nahiko genukeena bestelakoa da, horiexek oinarritzat hartuta etorkizunean bultzatu beharreko ildo batzuk proposatzera heldu genuke, betiere guretik eta gurasoek emandakotik egingo dugula argi edukita. | |
2017 | ||
3.2.1.3 Eztabaida | taldeak taldeak antolatzeko, galdetegian 179 ikasletatik euskaraz gazteleraz baino erosoago sentitzen direnak hautatu dira, eta ikasle hauek beste hainbat aldagaitan duten puntuazioa aztertu da. aldagai horietan batez bestekoaren gainetik erantzun badu euskaraz aritzen dela, euskaldun sentitzen dela eta euskal kultura euskaraz eginikoa dela, ikasle hori euskara eta euskal kultura ardatz duen profilean sa... | |
2018 | ||
EGAren proba idatzia lehen baldintza izanik, atazen eta komunikazio konpetentziaren arteko loturen indarrak berdinak diren ala ez ere aztertu behar da (inbariantza metrikoa). Gure kasuan eta lortutako balioei so eginez gero, atazen eta komunikazio konpetentziaren arteko loturak | taldez talde berdinak direla ondorioztatzen da. EGA azterketa osatzen duten proben barne egitura, beraz, berdina da lehen hizkuntzaren arabera definitutako taldeetan. | |
Gure kasuan eta lortutako balioei so eginez gero, atazen eta komunikaziokonpetentziaren arteko loturak | taldez talde berdinak direla ondorioztatzen da. EGA azterketa osatzen duten proben barne egitura, beraz, berdina da lehen hizkuntzaren arabera definitutako taldeetan. | |
2019 | ||
Labur bilduz: hizkuntza gaitasunean zentraturiko analisi demolinguistikotik abiatzen da nagusiki udalerri euskaldunen definizio operatiboa; bertako biztanle guztietatik zenbatek euskaraz dakien, eta portzentaje hori adin | taldez talde nola bilakatzen ari den: hori izaten da bere aztergai nagusia. hizkuntza soziologiaren elementu teoriko hauetan oinarritzen da nagusiki, aldiz," arnasgune" kontzeptua: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
talde talde | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
talde talde berdin | 2 (0,01) |
talde talde a) | 1 (0,01) |
talde talde antolatu | 1 (0,01) |
talde talde berezi | 1 (0,01) |
talde talde ezaugarri | 1 (0,01) |
talde talde nola | 1 (0,01) |
talde talde ondorio | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |