2000
|
|
Ondoren, egile batzuk (Bion, Ezriel, Foulkes, Anzieu, Kaes e.a.) konturatu eginziren
|
taldea
subjektu kopurua baino zerbait gehiago zela eta begirada honek ikuspuntu terapeutikotik eragina zuela; horregatik Taldearen Psikoterapia moduraulertzen zen.
|
2009
|
|
Ariketa bakoitzak 10 minutu inguru iraun zuen. Aldi berean, kontrol
|
taldeko
subjektuek bere telebistako praktikak egin zituzten.
|
|
Egituren, gizartearen edo globalizazioaren indar faktikoen aurrean, indibiduoek eta
|
taldeek
subjektu izateko duten gaitasuna handitzean datza desafioa: subjektibotasun erresistente bat sortzea, geure bizitzaren gaineko kontrola berreskuratzea, geure buruak geuk aukeraturiko balore bidetik arautuz, geure historia txikiaren subjektu eginez.
|
2010
|
|
Lehengo irudiak ALDI, BLOK eta KONT
|
taldeetako
subjektuen A soluzioaren kontsumoa adierazten du 4 baldintzapen saioetan eta lehengo proba saioan. Oro har, bi gertaera hautematen dira.
|
|
Irudi horien posizioa kontrabalantzeatua izan zen. Kontrol
|
taldeko
subjektuei ez zitzaien irudirik erakutsi egun horietan. 90 egun horiek pasatu ondoren, kontrol taldeko arratoiak entrenatuak izan ziren triangelua eta zirkulua bereizteko (talde esperimentaleko kaioletako paretatik zintzilikaturik zeudenak bezalakoak).
|
|
Kasu honetan janariarekin indartzen ziren, adibidez, zirkuluaren inguruan emandako erantzunak eta ez triangeluaren inguruan emandakoak. Talde esperimentaleko arratoien erantzuna egokiagoa izan zen (18 arratoietatik 15ek ikasi zuten bereizten zirkulu eta triangeluaren artean 150 entrenamendu saio egin ondoren) kontrol
|
taldeko
subjektuen erantzuna baino (entrenamendu saio berdinen ondoren, 11 subjektutik 1ek bakarrik ikasi zuen zirkulua eta triangelua ezberdintzen).
|
|
Bosgarren irudiak botila bateko proba bitartean ALDI, BLOK eta KONT
|
taldeko
subjektuek kontsumituriko A eta B soluzioen batez besteko kantitatea adierazten du. Itxuraz, B ren kontsumoa A rena baino handiagoa izan zen, bien kontsumoa handiagoa izanik aurre azaldutako taldeetan aurre esposizioa izan ez zuten taldeetan baino.
|
|
Aurre esposizioa jaso zuten taldeek gehiago kontsumitu zuten, erantzun ezberdina nabari zen A eta B soluzioekiko ALDI taldean. ANOVA batek kontsumo hauekin 3 (taldea) x 2 (estimulua) talde aldagaia aurkitu zuen bakarrik esanguratsua, F (2, 21)= 4.61, p= 0.02 Ez izanik esanguratsua estimulu aldagaia, F (1, 21)= 1.82, p= 0.19, ez eta bien arteko elkarreragina ere, F (2, 21)= 0.91, p= 0.42 Ondoren buruturiko konparazioak adierazi zuen talde bikoteekin Tukey proba erabiliz ALDI eta BLOK taldeek KONT
|
taldeko
subjektuek baino gehiago kontsumitu zutela. Aurreko paragrafoan adierazitako arrazoiak zirela-eta, hemen ere konparazio planeatuak burutu ziren; azterketa horiek jakinarazi ziguten estimulu faktorea esanguratasunetik gertu egon zela ALDI taldean, F (1, 7)= 4.79, p= 0.065, B ren kontsumoa handiagoa izanik A rena baino.
|
2012
|
|
Ikerketa honetan euskararekiko jarrerak eta erabilera hobetzeko helburua duten bi pertsuasio estrategia alderatu dira, horretarako metodologia ia esperimentala erabili da hiru tratamendu konparatzeko; lehenengo taldeak ez zuen pertsuasio estrategiarik jaso, bigarrenak bide periferikoan oinarritutako pertsuasio mezuak jaso zituen eta hirugarren
|
taldeko
subjektuek erdiko bidean oinarritutako hausnarketa saioetan parte hartu zuten. Taldeak konparatzeko euskararekiko jarreren eta euskararen erabileraren hiru neurri hartu ziren:
|
2016
|
|
Lagundu besterik ez du egiten, ez ditu prestakuntza, hezkuntza edo garapen pertsonala lantzen, eta banakoak eta
|
taldeak
subjektu pasiboak dira, ematen dietena onartu eta eskertu besterik ez dute egiten.
|
|
Bravo
|
taldea
subjektuaren atzetik.
|
2021
|
|
Hall eta Rodnguezen (2010) teoria erabilita, gure esperimentuan, arratoi kumeen sistema sentsorial heldugabearen eraginez, EIA taldeko animaliei zaila izan dakieke zaporeen konposatua prozesatzea aurreazalpenean zehar. Horregatik, EIA
|
taldeko
subjektuek ez lukete zaporeen eta ondorioen arteko asoziazioa eraginkortasunez garatuko, ezta estimuluekiko arreta gutxituko ere. Horren ondorioz, baldintzapen fasea hasterakoan A zaporearekiko arreta altua mantenduko zen EIA taldean (behintzat EI taldean baino altuagoa), eta, beraz, higuin baldintzatuaren ikaskuntza erraztuko litzateke, ezkutuko inhibizioaren efektuaren desagerpena eraginez.
|