Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2000
‎Ondoren, egile batzuk (Bion, Ezriel, Foulkes, Anzieu, Kaes e.a.) konturatu eginziren taldea subjektu kopurua baino zerbait gehiago zela eta begirada honek ikuspuntu terapeutikotik eragina zuela; horregatik Taldearen Psikoterapia moduraulertzen zen.
2009
‎Ariketa bakoitzak 10 minutu inguru iraun zuen. Aldi berean, kontrol taldeko subjektuek bere telebistako praktikak egin zituzten.
‎Egituren, gizartearen edo globalizazioaren indar faktikoen aurrean, indibiduoek eta taldeek subjektu izateko duten gaitasuna handitzean datza desafioa: subjektibotasun erresistente bat sortzea, geure bizitzaren gaineko kontrola berreskuratzea, geure buruak geuk aukeraturiko balore bidetik arautuz, geure historia txikiaren subjektu eginez.
2010
‎Lehengo irudiak ALDI, BLOK eta KONT taldeetako subjektuen A soluzioaren kontsumoa adierazten du 4 baldintzapen saioetan eta lehengo proba saioan. Oro har, bi gertaera hautematen dira.
‎Irudi horien posizioa kontrabalantzeatua izan zen. Kontrol taldeko subjektuei ez zitzaien irudirik erakutsi egun horietan. 90 egun horiek pasatu ondoren, kontrol taldeko arratoiak entrenatuak izan ziren triangelua eta zirkulua bereizteko (talde esperimentaleko kaioletako paretatik zintzilikaturik zeudenak bezalakoak).
‎Kasu honetan janariarekin indartzen ziren, adibidez, zirkuluaren inguruan emandako erantzunak eta ez triangeluaren inguruan emandakoak. Talde esperimentaleko arratoien erantzuna egokiagoa izan zen (18 arratoietatik 15ek ikasi zuten bereizten zirkulu eta triangeluaren artean 150 entrenamendu saio egin ondoren) kontrol taldeko subjektuen erantzuna baino (entrenamendu saio berdinen ondoren, 11 subjektutik 1ek bakarrik ikasi zuen zirkulua eta triangelua ezberdintzen).
‎Bosgarren irudiak botila bateko proba bitartean ALDI, BLOK eta KONT taldeko subjektuek kontsumituriko A eta B soluzioen batez besteko kantitatea adierazten du. Itxuraz, B ren kontsumoa A rena baino handiagoa izan zen, bien kontsumoa handiagoa izanik aurre azaldutako taldeetan aurre esposizioa izan ez zuten taldeetan baino.
‎Aurre esposizioa jaso zuten taldeek gehiago kontsumitu zuten, erantzun ezberdina nabari zen A eta B soluzioekiko ALDI taldean. ANOVA batek kontsumo hauekin 3 (taldea) x 2 (estimulua) talde aldagaia aurkitu zuen bakarrik esanguratsua, F (2, 21)= 4.61, p= 0.02 Ez izanik esanguratsua estimulu aldagaia, F (1, 21)= 1.82, p= 0.19, ez eta bien arteko elkarreragina ere, F (2, 21)= 0.91, p= 0.42 Ondoren buruturiko konparazioak adierazi zuen talde bikoteekin Tukey proba erabiliz ALDI eta BLOK taldeek KONT taldeko subjektuek baino gehiago kontsumitu zutela. Aurreko paragrafoan adierazitako arrazoiak zirela-eta, hemen ere konparazio planeatuak burutu ziren; azterketa horiek jakinarazi ziguten estimulu faktorea esanguratasunetik gertu egon zela ALDI taldean, F (1, 7)= 4.79, p= 0.065, B ren kontsumoa handiagoa izanik A rena baino.
2012
‎Ikerketa honetan euskararekiko jarrerak eta erabilera hobetzeko helburua duten bi pertsuasio estrategia alderatu dira, horretarako metodologia ia esperimentala erabili da hiru tratamendu konparatzeko; lehenengo taldeak ez zuen pertsuasio estrategiarik jaso, bigarrenak bide periferikoan oinarritutako pertsuasio mezuak jaso zituen eta hirugarren taldeko subjektuek erdiko bidean oinarritutako hausnarketa saioetan parte hartu zuten. Taldeak konparatzeko euskararekiko jarreren eta euskararen erabileraren hiru neurri hartu ziren:
2016
‎Lagundu besterik ez du egiten, ez ditu presta­kuntza, hezkuntza edo garapen pertsonala lantzen, eta banakoak eta taldeak subjektu pasiboak dira, ematen dietena onartu eta eskertu besterik ez dute egiten.
‎Bravo taldea subjektuaren atzetik.
2021
‎Hall eta Rodnguezen (2010) teoria erabilita, gure esperimentuan, arratoi kumeen sistema sentsorial heldugabearen eraginez, EIA taldeko animaliei zaila izan dakieke zaporeen konposatua prozesatzea aurreazalpenean zehar. Horregatik, EIA taldeko subjektuek ez lukete zaporeen eta ondorioen arteko asoziazioa eraginkortasunez garatuko, ezta estimuluekiko arreta gutxituko ere. Horren ondorioz, baldintzapen fasea hasterakoan A zaporearekiko arreta altua mantenduko zen EIA taldean (behintzat EI taldean baino altuagoa), eta, beraz, higuin baldintzatuaren ikaskuntza erraztuko litzateke, ezkutuko inhibizioaren efektuaren desagerpena eraginez.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia