Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2014
‎" Denok oinarrizko errenta izanez gero, halaber, berdintasuna nagusituko litzateke eta buruko oreka mantentzeko faktore onuragarria da berau, bazterketarik eta estigmatizaziorik ez egotea,' begira, horrek prestazio soziala jasotzen du' bezalako bereizketak ez egitea". Taldeko parte sentitzea ere sendagai baita. Raventosek kontatu digunez, ikusi da osasun aldetik gaizki zegoen hainbatek osasun egoera hobetu ahal izan duela, Kaleratzeei Stop bezalako mugimendu sozialetan parte hartzen eta borrokan hasi delarik:
‎Hobe da gogoz etortzea petralduta etortzea baino.I: Eta ahalegintzen gara guztiek euren tokia izan dezaten. Irabaztea ongi dago, eta guztiok nahi dugu, baina hori baina garrantzitsuagoa da taldearen parte sentitzea. Ahalegintzen gara, hortaz, guztiek jolas dezaten eta guztiek ikasi dezaten.
2015
‎Horren eraginpean, norbanakoak atrakzio edo errefusa bultzada sentituko du, erabat modu ez arrazionalean. Proposamen estetikoa onartuz gero, taldearen parte senti daiteke; errefusatuz gero, berriz, mugaz kanpo legoke. Oinarrizko akordio tazitua da, inposaketarik gabekoa.
‎Estetikaren bitartez, hainbat klabe berehala igortzea posible izango da: narrazioaren tonua, balio moralak, bai eta taldearen parte sentitzeko gonbitea ere. «Errebote efektua» ekidite aldera, lehenbiziko inpresioan piztutako espektatibak erabakigarriak izango dira.
‎Estetikaren bitartez, hainbat klabe berehala igortzea posible da: narrazioaren tonua, balio moralak, bai eta taldearen parte sentitzeko gonbitea ere. Gozamen estetikoaren eraginez, erabiltzaileak esperientzia atsegina sentituko du transmedia produktuarekin kontaktuan dabilen bitartean.
‎Hasieran larritzen direnak konturatzen dira, batzuen eta besteen gaitasunek balio dutela, denak balio duela, eta antzekotasunak dituztela. Erosoago eta taldeko parte sentitzen hasten dira orduan”, dio Ixabelek.Antzerki eskolako saioak, larunbatetan11: 00: 00 5 urte artekoentzat.12: 00: 00 8 urte artekoentzat.13: 00: 00 DBH ko ikasleentzat.Oharra: adin tarteak gutxi gorabeherakoak dira.
2016
‎Aurpegira ez dizkidate esango esan ezin zaizkidanak, baina ez nagoenean budu panpina bihurtuko naute eta jostorratz ziztakoz josiko beren mespretxuarekin. Eta gaur bezala etortzen banaiz, adeitsu plantak eginez hurbilduko zaizkit, nortzuk eta sastada gehien eman dizkidatenak, nola eta axolagabe eta aldi berean errespetuz, eskuzabal, beste behin ere taldeko parte senti nadin. Eta berriz onartuko naute lagunartean.
‎Familia bat gara, eta hori errugbiaren esentziaren parte da. Beso zabalik hartu ninduten, eta lagun taldeko parte sentitu nintzen berehala. Horrek Kataluniako San Boiana herritik nekarkien sentimendu negatiboa aldatu zuen, han kanpotik etorritako taldekideei ez baitzieten harrera ona egiten.
2020
Taldearen parte sentitzea
‎nire ikasle batek, esaterako, hitz egiteko behar handia du", dio Saizabalek. Ikasleak harremanak mantentzea eta taldearen parte sentitzea jarri dute hezitzaile hauek lehentasun: " Talde txikiak sortzen ditugu beste ikasleekin harremana mantentzen segi dezaten.
‎« Jende asko egon zen sartuta, eta guztiek ezin hobeto egin zuten euren egitekoa: zuzendaritzak lan asko eta lan ona egin zuen; babesle batek [Elgorriaga] lagundu zuen; fitxaketak oso ondo aritu ziren; kide guztiak taldearen parte sentitzen ginen, eta denek argi genuen gure rola; kimika genuen; gure onena eman genuen; lesiorik ez genuen izan; zortea eduki genuen; dinamika onari eutsi genion sasoi osoan; eta zaleek inoiz baino gehiago hauspotu gintuzten. Zuzendaritzak, teknikariek, jokalariek, zaleek, komunikabideek... guztiek jarri zuten euren harri koskorra», dio Etxaburuk.
2021
‎«Segurtasun handia ematen dit. Taldearen parte sentitzen naiz, eta horrek indar handia du kanpotik presio asko dagoen garai honetan». Presioa aipatzean online bidezko erosketei bidez ari da, izan ere iruditzen zaio gazteen artean, batez ere, ohitura handia dagoela.
‎Aipatu berri den taldearen parte sentitzearen sentimendua Identitate Sozialaren Teoriak eta geroago Ni-aren Autokategorizazioaren Teoriak azaldu izan dute. Tajfelek (1981) azaldu zuenez, norbanakoaren autokontzeptuaren parte bat haren identitate sozialak osatzen du.
2023
‎Sokatirara batzen direnak teknika ikasten hasten dira, sentsazioak probatzen, eta sokan gero eta gusturago aritzen dira. Hasieran ezin da erabateko konpromisoa eskatu, baina modu naturalean hartzen da, taldearen parte sentitzearekin batera».
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia