2000
|
|
Eta geuk ere, geure aldetik ulertu behar dugu, horiharen lekua dela, haren intimitate eta norberatasunarena, haren erabaki zuzen edookerrena. Harako pop
|
taldearen
modura ulertu genuke: –ez zapaldu, oinetakoarinak daramatzat-eta?.
|
2001
|
|
beste talde linguistikoanikasten duenaren integrazio soziala eta psikologikoa (29 or.). Bi akulturazio motabereizten ditu: 1) lehen akulturazio motak ondoko honi egiten dio erreferentzia: gizabanakoa sozialki beste komunitatean integratua egon eta beste hizkuntzarekikopsikologikoki irekia izateari; eta 2) bigarren akulturazio mota gertatzen da gizabanakoak beste komunitatea «erreferentzia
|
talde
modura ikusten duenean, eta harenbizimodu eta baloreak kontzienteki edo inkontzienteki hartzeko desioa duenean».
|
2002
|
|
Edozelan ere, oro har, arlo zientifiko eta teknikoak gutxi garaturik agertzen dira oraingoz gurean, eta goi mailakosozializazio esparruak ez daude bermaturik osotasunean euskaraz. Hori gutxi balitz, irakasleria euskalduna?
|
talde
modura hartuta, era negatiboan agertzen dadefiniturik prestigio zeinu instituzionalizatuen jabetzari dagokionez, baita unibertsitateko botere maila desberdinen kontrolari buruzko aspektuetan ere.
|
2003
|
|
Al de batera utziko dugu garaiko egoera politikoaren deskripzioa, nahiz eta, ezinbestean, UEUren bilakaeran eragina izan zuen. UEUko kideen aniztasunak, bere zereginetarako euskal sektore gehienekin kontatu beharrak eta lerrokatze politiko esplizituen faltak,
|
talde
moduan, garaiko borroka guneetatik urrundu zuen UEU, nahiz eta askok Euskal Nazio Askapen Mugimenduarekin identifikatu aztertzen ari garen erakundea. Beharrezkoa da, bide honetan, zera gogoraraztea:
|
2008
|
|
Administratzaileak aukera badezake ere, Unix sistemetan/ home katalogoaren barnean erabiltzailearen identifikazioaren izena duen katalogoa erabili ohi da horretarako; beraz, gehienetan erabiltzaile bakoitzeko azpikatalogo bat egongo da/ home katalogotik zintzilik. Salbuespen gisa, bi konturen erro katalogoa berbera izan daiteke, bi erabiltzailek beti
|
talde
moduan lan egin nahi badute.
|
2009
|
|
Indar hartze handi bat izan zen. Hasieratik erantzun genion egoerari
|
talde
modura, eta manifaren tamainak eta manifan oso kolore desberdineko jendea ikusteak indarra eman zigun aurrera jarraitzeko, bai Egunkaria ren itxieraren kontra jarraitzeko eta baita egunkari berri bat egiteko ere.
|
2011
|
|
Sorburuan, nahiz eta EKM ez zen Euskal Unibertsitatearen aldeko elkartea, euskal hizkuntza eta kulturaren aldeko elkartea baizik, Euskal Unibertsitatearen aldeko mugimendura lerratu zen, beste kultur
|
taldeen
modura. Hala, 1977an Euskal Unibertsitatearen eta unibertsitate barruti bakarraren aldeko kanpainarekin bat egin zuen.
|
2012
|
|
Garapena ez da indigenentzat bizi kalitatearekin lotzen, eta SMK delakoak ez du zerikusirik ondare materiadunaren pilatzearekin. SMK oinarrizko beharrak lortzearekin eta bizitza harmoniatsua izatearekin dago kezkatuta, bai gizabanako mailan bai
|
talde
moduan. Harmonia naturarekin, herriko bizilagunekin eta beste lagun hurkoekin.
|
2014
|
|
Adibidez, haur bati behatzen zaio jolas sinbolikoan ari denean, panpinekin jolasean?, beste pertsona batzuen adimen egoerei buruz zenbaterainoko ezagutza duen aztertzeko. Behaketaren giroa «naturala» izan dadin saiatu beharra dago, metodoaren izenak dioen moduan; alegia ikertzaileak nahiz behaketaren xede den parte hartzaileak edo
|
taldeak
modu espontaneoan jardutea. Era horretako behaketetan, esperimentatzaileak ez du aldagai berririk sartzen, ezta lehendik zeudenak manipulatzen ere.
|
2017
|
|
Baina hau aurrera eramateko antolaketa eta lan dinamiketan ere arreta jarri nahi dugu. Izan ere, hemen aurkeztu dugun ikerketa lan eta emaitzetara iristeko laguntzen gaineko azterketa tutore
|
taldean
modu partekatuan egin dugu; tutoreon lan dinamika ere hausnarketa partekatuan oinarritu da taldean hobekuntza eta berrikuntzarako estrategiak (Hord, 1997; Krichesky eta Murillo, 2011; Stoll eta Louis, 2007) martxan jarriz, eta Ikaskuntza Komunitate Profesionala eratzen hasiz.
|