2002
|
|
Horretarako, ereduak eta baliabideak eskaintzen zaizkio ikasleari, ekintza jakinak burutzeko gaitasuna eskuratu dezan. Material honetan ez duzue aurkituko etxean eta bakarka aritzeko ikasbiderik; bai, ordea,
|
taldean
lan egiteko aukera. Ez duzue aurkituko, ezta ere, gramatika gaitasuna eskuratzeko ohiko ariketa bildumarik; izan ere, nahi izanez gero, erruz aurki bailitezke horrelakoak euskaraikasteko metodoetan.
|
2005
|
|
Ikastetxearen Curriculum Proiektua lantzerakoan, tutoretza jarduerak erabakitzerakoan irakasle taldeekin hartu behar dituen erabakiak; Ikastetxekoirakasle taldeekin (maila bereko tutoreekin, ziklokoekin, etapakoekin...) eginbehar dituen bilerak.
|
Taldean
lan egiteak eta erabakiak hartzeak harremanetarako eta elkarri laguntzeko borondatea eskatzen du, baita funtzionamendu arau batzuk ere.
|
|
Ikasleek
|
taldean
lan egiten ikasten dute, elkarri laguntzen, eta autonomia etaerantzukizuna lantzen dituzte.
|
2007
|
|
Eta hemen ikusten da, argi eta garbi, publizitatearen magia; kalitatea zer denesplikatzea oso zaila da, baina spotean oso ongi ikusten da kalitatezko kudeaketazer den: berrikuntza, aurretik prestatzea,
|
taldean
lan egitea. Spota ikusi ondorenhauxe pentsatzen duzu:
|
2008
|
|
Bileren eta on line plataformaren bidez ezarri da koordinazio hori. Horren bidez,
|
taldeetan
lan egiteko materialak banatu dira (dokumentuak, artikuluak, bileretarako gidoiak eta abar) eta lantegietan sortu diren gaiei buruzko eztabaidei eman zaie bidea. Bestetik, eratutako lantegiek bost edo sei bilera egin dituzte, batez beste.
|
|
Hau da, ez da onartu behar pertsona desberdinek kontu bera erabiltzea, pasahitza partekatzea saihestea funtsezkoa delako. Bi erabiltzailek bat balira bezala lan egin nahi badute,
|
taldean
lan egiteko adibidez, bi kontu edukiko dituzte, baina katalogo berera bideratuko dira saioa hasi bezain laster.
|
2011
|
|
Edukien konbergentzia lortzeko pauso horrek gogoeta ere eskatzen du, profilprofesionalak egokitzeari, erredakzioan errutina berriak sortzeari eta monomediabaztertuko duen kazetaritza kultura garatzeari buruzko gogoeta. Izan ere, EITBkxede duen zeharkako multikanal eskaintzak edukien (telebista irratia Internet), errealizazioaren, ekoizpenaren, komunikazioaren eta teknologiaren profesionalezosatutako disziplina anitzeko
|
taldeetan
lan egiteko modu berriak eskatzen ditu.Horrek ikuspegi berriak eransten ditu, eta profesionalen orain arteko zereginaaldatzen du. EITBren beraren hausnarketaren arabera, euskarri anitzetan lan egitenden testuinguru honetan, taldeek «aldatzeko prest dagoen barne kultura malgua» izanbehar dute, «profesional eta zuzendaritzako kide argienek, enpresetan, iraganekopentsamoldean oinarrituta, nork bere buruari ezarritako antolakuntza mugak etamuga mentalak zalantzan jartzen» dituztelako.
|
2014
|
|
Komunikazio gaitasunaz ari garenean, gizakion arteko harremanez ari garafuntsean, bi pertsonak edo gehiagok hizkuntzaren bidez elkarrekin partekatzendutenaz. Hala, hizkuntza menderatzen duenak tresna egokia du bere buruaezagutzeko, bestearekin negoziatzeko, inguruarekin harreman egokiak ezartzeko, bizikidetza arauak finkatzeko,
|
taldean
lana egiteko, iritzia adierazteko edota mundua
|
2015
|
|
Hala, multimedia edukiak edo narratiba digitalak garatzera emanak diren profil berriak asmatu dira. Horien helburu nagusia istorio bat azaltzeko modurik onena zein den bilatzea da, eta,
|
taldean
lan egiteko gaitasunaz gain, ikusizko kultura zabala erakutsi behar da, diseinuko ezagutzak, bideo audioen edizioan eta 3Dko softwarean (Esteban, 2012).
|
2017
|
|
(Adb.
|
Taldean
lan egiteaz hitz egin duzue, aniztasunari erantzuteko talde kooperatiboen erabileraz. Talde kooperatiboetan ari garenean elkarrekin eta elkarrengandik ikasteko espazio eta testuinguruen erabileraz ari gara)
|
|
Talde antolaketaz ari gara. Zer dakizue
|
taldean
lan egitearen inguruan, ze teknika edo ze estrategia metodologiko ikasi dituzue?)
|
|
Hala ere, hau ez da gauzatzen ikasgelan. Irakasleak
|
talde
lana egiteko zailtasun nagusitzat ikasle kopurua (30 ikasle) jo dute.
|