Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2000
‎Liburuzain eta dokumentalisten lanak zeregin administratibo ugari ekartzen ditu. Gehienetan taldean lan egin behar izaten da, bilerek eta telefono deiek denbora asko kentzen dutelarik. Internet bide egokia da hainbat lan errazteko.
2006
‎a) Unibertsitateko euskara bera gaitzea, Zientzia eta Tekniken lexikoa eta hizkera landuz; b) Unibertsitateko irakasleak gaitzea, beren alorreko gaiak euskaraz erabiltzeko, beraiei dagokien hiztegietan parte harraraziz; c) Euskal Unibertsitateak behar duen oinarrizko material idatzia lantzea, bereziki hiztegiak. Hiru helburu horiei begira, hiztegiek, termino zerrenda hutsak izan beharrean, alor bakoitzeko gaiak landuko zituzten, testuak sortuz, eta horien barruan erabili eta frogatuz termino teknikoak; eta gainera hiztegietako bakoitzean alor bereko Unibertsitateko eta bestelako adituek hartu behar zuten parte, taldean lana eginez, UZEIren koordinazioarekin eta gidaritza linguistikoarekin.y
‎Adiskidetasun handia genuen Anduk eta biok. Euskaltzaleak taldean lan egiten genuen, eta horrela. Nonbait, aurrezki kutxan besteren batekin hitz eginda zeuden baina, beraiekin lanean hasi beharra neukala esan nienean, baiezkoa eman zidaten segituan.
2008
‎Eskola magistralaz gain, irakaskuntzarako beste modalitate batzuk erabili ditu, eta ikasleak benetan ikasten duela ziurtatu ahal izateko, ikasleari bere ikaskuntzaren garapenaz jabetzeko eta egiten dituen akatsak zuzentzeko aukera emango dion ebaluazio sistema erabili du. Gainera, irakasgai bakoitzaren eremuan sustatu behar diren gaitasunak titulazio osoan sustatu behar diren gaitasun multzoaren osagai direnez, irakasleak du isolatuki lan egin; ikasturte berean eskolak ematen dituzten irakasleekin eta, curriculumaren egitura modularra bada, modulu berberean parte hartzen duten irakasleekin taldean lan egin du. Ikasleari dagokionez, bere eginkizunak aldaketa garrantzitsuak jasoko dituela aurreikus daiteke ere.
‎Bestalde, irakaskuntzaren planteamendu horrek dakarren irakasleon eginkizun berria eta lan egiteko modu indibidualista gaindituz talde lana egitera behartuko gaituen aukera horren onurak aprobetxatu ahal izateko ezinbesteko eta aurretiazko baldintzak ezarriz joateko garaian ere bagaudela uste dut. Batez ere, azpiegitura, taldeen antolaketa eta irakasleok geure ardura zuzen eta arretapean izango dugun ikasle kopurua egokitzeko neurriak hartzeko unea dela uste dut.
2009
‎Barandiaranek 1920an sortutako urtekari honen zuzendaria naiz bera hil zenetik. Gaur egun Anuarioa Etniker taldeetan lan egiten dutenek elikatzen dute. Nire eginbeharra lanak aukeratu, falta direnean eskatu, inoiz zuzendu ere bai...
2013
‎Horietako batzuetan egileen izenak publikoak eta ezagunak dira; beste batzuetan sekretuak. Nolanahi ere, bada taldean lan egiteko gogo bat, literaturaren kezka, kulturaren zaletasuna, eta horiek guztiak dira txalotzekoak, talde horietatik gero bakarkako artistak atera zein ez.
2020
‎Lehiakortasunaren eta zoriontasunaren izenean aipatzen dira talde lanaren eta kooperazioaren abantailak. Taldean lan egitea, adiskidetasuna lantzea, esker onekoak izatea... historikoki ezkerrak aldarrikatutako balioak neoliberalismoaren aldarrikapenak ere badira. Nola ulertu daiteke erabilera berri hori?
‎Modu horretan, balio eta jarrera indibidual eta komunitarioak dira Pertsona Kooperatiboan zentralitatea duten ezaugarriak, haren pentsamendua eta portaera gidatzen dutenak. Balio eta jarrera horien erabileran dago gakoa, esate baterako, banakako eta taldeko erabakiak hartzean, taldean edota taldeen artean lan egitean, harremanak eraikitzean, aldaketak bideratzean edota misio eta ikuspegi soziokomunitarioa eraikitzean erronka indibidualak, erakundekoak eta komunitarioak erantzuteko.
2021
‎Ez zen lan samurra izan; dendariek eta tabernariek ez zuten denbora handirik niri eskaintzeko, eta zenbaitetan nire bisita erabiltzen zuten administrazioarekiko zituzten kexak eta haserreak deskargatzeko. Lan nekeza iruditu zitzaidan, baina orduan Siadecoko gure koordinatzailea zen Amonarrizek ondo ikasiak zituen taldean lana egiteko onurak, eta kanpaina hartan herri ezberdinetan aritzen ginenok maiz elkartzen ginen. Genituen arazoak eta topatzen genituen trabak konpartitzea eta taldean irtenbidea topatzen saiatzea laguntza handia zen ondoren norberak egin behar zuen bakarkako lanerako.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia