Emaitzak: 6
2006 | ||
Adiskidetasun handia genuen Anduk eta biok. Euskaltzaleak | taldean lan egiten genuen, eta horrela. Nonbait, aurrezki-kutxan besteren batekin hitz eginda zeuden baina, beraiekin lanean hasi beharra neukala esan nienean, baiezkoa eman zidaten segituan. | |
2008 | ||
Eskola magistralaz gain, irakaskuntzarako beste modalitate batzuk erabili beharko ditu, eta ikasleak benetan ikasten duela ziurtatu ahal izateko, ikasleari bere ikaskuntzaren garapenaz jabetzeko eta egiten dituen akatsak zuzentzeko aukera emango dion ebaluazio sistema erabili beharko du. Gainera, irakasgai bakoitzaren eremuan sustatu behar diren gaitasunak titulazio osoan sustatu behar diren gaitasun multzoaren osagai direnez, irakasleak ezingo du isolatuki lan egin; ikasturte berean eskolak ematen dituzten irakasleekin eta, curriculumaren egitura modularra bada, modulu berberean parte hartzen duten irakasleekin | taldean lan egin beharko du. Ikasleari dagokionez, bere eginkizunak aldaketa garrantzitsuak jasoko dituela aurreikus daiteke ere. | |
2009 | ||
Barandiaranek 1920an sortutako urtekari honen zuzendaria naiz bera hil zenetik. Gaur egun Anuarioa Etniker | taldeetan lan egiten dutenek elikatzen dute. Nire eginbeharra lanak aukeratu, falta direnean eskatu, inoiz zuzendu ere bai... | |
2013 | ||
Horietako batzuetan egileen izenak publikoak eta ezagunak dira; beste batzuetan sekretuak. Nolanahi ere, bada | taldean lan egiteko gogo bat, literaturaren kezka, kulturaren zaletasuna, eta horiek guztiak dira txalotzekoak, talde horietatik gero bakarkako artistak atera zein ez. | |
2020 | ||
Lehiakortasunaren eta zoriontasunaren izenean aipatzen dira talde lanaren eta kooperazioaren abantailak. | Taldean lan egitea, adiskidetasuna lantzea, esker onekoak izatea... historikoki ezkerrak aldarrikatutako balioak neoliberalismoaren aldarrikapenak ere badira. Nola ulertu daiteke erabilera berri hori? | |
Modu horretan, balio eta jarrera indibidual eta komunitarioak dira Pertsona Kooperatiboan zentralitatea duten ezaugarriak, haren pentsamendua eta portaera gidatzen dutenak. Balio eta jarrera horien erabileran dago gakoa, esate baterako, banakako eta taldeko erabakiak hartzean, taldean edota | taldeen artean lan egitean, harremanak eraikitzean, aldaketak bideratzean edota misio eta ikuspegi soziokomunitarioa eraikitzean erronka indibidualak, erakundekoak eta komunitarioak erantzuteko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 6 (0,04) |
Lehen forma
taldean | 3 (0,02) |
Taldean | 1 (0,01) |
taldeen artean | 1 (0,01) |
taldeetan | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Jakin | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
talde lan egin | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
talde lan egin behar izan | 1 (0,01) |
talde lan egin gogo izan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |