Emaitzak: 5
2021 | ||
Ikerketa honetan planteatzen diren hipotesiak hauek dira: aurreazalpen | taldeek kontrol taldeak baino higuin gutxiago adieraziko dutela (hau, da ezkutuko inhibizioaren efektua aurkitzea espero dugu), eta talde esperimentalen artean, aurre esperientzia fasean SB konposatua izan duen taldeak (EIA taldeak) SB bakarra duen taldeak (EI taldeak) baino higuin gutxiago adieraziko duela (hau da, ezkutuko inhibizioaren efektuaren areagotzea espero dugu).... | |
Faktore bakarreko ANOVA egin zen datu horiekin, talde aldagaia esanguratsua izanik, F (2, 32)= 3,36, p=, 048, n2p= 0,17 (0,00). Talde bikoteekin ondoren egindako konparazioetan, Tukey proba erabiliz ikusi zen EI | taldeak kontrol taldeak baino esanguratsuki gehiago kontsumitu zuela. | |
Baldintzapen fasean, taldeen arteko ezberdintasunik ikusi ez dugun arren (helduekin egiten diren esperimentuetan ikusi ohi direnak), baldintzapenaren ondoren egindako froga saioan A estimuluaren bakarkako aurreazalpena jaso zuen taldeak (EI taldeak) aurreazalpenik jaso ez zuen taldeak (kontrol taldeak) baino A soluzioaren kontsumo handiagoa erakutsi zuen. Emaitza horrek adierazten du higuin baldintzatuaren maila txikiagoa izan zela EI | taldean kontrol taldean baino. Beraz, ondoriozta dezakegu ezkutuko inhibizioaren efektua egiaztatzea lortu dugula arratoi kumeekin, aurreazalpena jaio ondorengo 14 egunetan burututa. | |
Froga saioan, EIA taldeak EI taldeak baino kontsumo gutxiago adierazi zuen, eta nahiz eta kontsumoaren ezberdintasuna esanguratsua ez izan, emaitza honek higuin baldintzatuaren garapen maila handiagoa erakusten du EIA taldean, eta, beraz, guk espero genuen ezkutuko inhibizioaren areagotzearen guztiz kontrako emaitza. Are gehiago, EIA | taldeak kontrol taldearen antzeko higuin maila erakutsi zuen, ikaskuntza asoziatiboaren garapen eraginkorra adieraziz. | |
Lehenengo taldeak, EI taldeak, almendra soluzioaren bakarkako aurkezpenak jaso zituen (A); bigarren taldeak, EIA taldeak, almendra eta gatzarekin sortutako soluzio konposatu bat edan zuen (AX); eta azkenik, kontrol taldeak ura edan zuen (U). Emaitzetan zera ikusi zen, alde batetik, ezkutuko inhibizioaren efektua konfirmatuz, EI | taldeak kontrol taldeak baino gutxiago ikasi zuela (higuin baldintzatuaren maila baxuagoa erakutsi zuela), eta, bestetik, EIA taldeak EI taldeak baino are gutxiago ikasi zuela. Emaitza horiek eredu teorikoaren iragarpenaren aldekoak dira, bi SB erabilita aurreazalpen fasean, nolabait ezkutuko inhibizioaren efektua areagotu daitekeela baieztatzen baitute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
talde kontrol | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
talde kontrol talde | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |