2013
|
|
a) Aho korapilo bakoitzaren bila
|
taldeko
kide bat joango da: mezularia.
|
|
1 Adieraz ezazue nola sentitu den
|
taldeko
kide bakoitza; horretarako, erabili hemen jaso dugun taldekide bakoitzaren izaeraren deskribapena, egoera hori ilustratzen duten irudiak, eta, jakina, daukazuen eskarmentua. Betiere, zuen erantzunen zergatiak emango dituzue.
|
|
1 Jo ezazu berriz 25 jarduerara. Dantzari arin
|
taldeko
kide berri batek honela galdetu du: zer informazio jasoko dugu artxibategi horretan?
|
|
Dantzari arin dantza
|
taldeko
kideek dantzei buruzko artxibategia egin behar dute; horretarako, oinarrizko txantiloia prestatzen ari dira. Dantza bakoitzari buruz erantzun beharreko galderen zerrenda egin dute, baina horiek antolatzea falta zaie.
|
|
Ze g t k ez da bete? 3 Nola lagundu d ue egoera berezian zeuden kideei? 4 deko kideren batek bereziki lagundu du helburua bete zen? Nola? 5
|
Taldeko
kideren batek trabak jarri ditu. Nola? 6 Berriz egin behar izanez gero, nola egingo zenukete? 3 Egin ezazue jolasari buruzko hausnarketa talde handian.3 Arakatze jardueraJarduera honetan Pasabidea eraikitzen jolasean izan dituzuen portaerak patxadaz aztertzen saiatuko zarete, eta baita, horiek gizartean izan dezaketen isla ikusten ere.1 Horretarako, launaka bildu eta erantzun egokitzen zaizuen galdera sortari.
|
|
c) Nola banatuko dituzue ardurak
|
taldeko
kide bakoitzak bereak izan ditzan?
|
|
c) Nola banatuko dituzue ardurak
|
taldeko
kide bakoitzak bereak izan ditzan?
|
|
3 Ariketa hau egiteko, beste era bateko taldeak egingo dituzue, eta talde bakoitzean aurreko
|
taldeetako
kide bana egongo da, gutxienez. Horrela, webgunearen fidagarritasuna osotasunean aztertuko duzue.
|
|
Jo dezagun, lantalde batek ikerketa bat egin behar duela laborategian, eta
|
taldeko
kideak adosten ari direla eman beharreko pausoak. Dagoeneko gai horri buruz hainbat gauza dakizunez, saia zaitez aholkuak ematen.
|
|
c) Nola banatuko dituzue ardurak
|
taldeko
kide bakoitzak bereak izan ditzan?
|
|
Ikuspegi afektiboak eta harreman inteligentziak jokatzen dute giro egoki batean, eta kideen arteko lan harremanak zaindu egin behar dira. Lantaldeko giroa hobetzeko,
|
taldeko
kide bakoitzak modu kontzientean egin behar du lan.
|
|
TK:
|
Taldeko
kideak. Proiektua osatzen duten kideak.
|
|
3 Taldeko rolak definitzeaz gain,
|
taldeko
kide bakoitzaren jarrera garrantzitsua da, taldeko jarrera kide guztien jarreren batura izango baita.
|
|
a) Zure
|
taldeko
kideen artean, banatu itzazue ardurak eta idatzi zerrenda taldeko kaxaren etiketan.
|
2014
|
|
Zaindu Herria!
|
taldeko
kideengana herritar baten mezua iritsi da. Hemen duzue hark bidalitako argazkia eta mezua.
|
|
Unitate honetan, talde lana garrantzitsua izango da antzerkia prestatzeko. Ezagutzetan aurrera egiteko, elkarlana garrantzi handikoa da; era horretara, ezin hobeto baliatzen dira, halaber,
|
taldeko
kideen gaitasunak eta ezagutzak.
|
|
Ideia jasa edo brainstorming a ideiak sortzeko dinamika da. Horren arabera,
|
taldeko
kide guztiek arazo edo gai jakin bati buruzko ideiak edo konponbideak proposatzen dituzte. Garrantzitsua da mugarik ez jartzea, taldekide bakoitzak bere ideiak eta ekarpenak lasaitasun guztiarekin proposatzea.
|
|
Horretarako, margolanari, gertaerari eta pertsonaiari buruzko informazioa topatu behar da. Planifika ezazue
|
taldeko
kide bakoitzak zeri buruzko informazioa jasoko duen.
|
|
Harreman ona egon da
|
taldeko
kide guztien artean.
|
|
|
Taldeko
kideren batek gainerakoak baldintzatu ditu.
|
|
Harreman ona egon da
|
taldeko
kide guztien artean.
|
|
Oso garrantzitsua zen talde bateko kide izatea, gizartean
|
taldeko
kide gisa aurkeztuz gero taldearen babesa zutelako.
|
|
Jarraian,
|
taldeko
kide guztiei egingo die galdera, erloju orratzen noranzkoan, eta kide guztiek informazioa eta iritzia ematen dutela bermatuko du.
|
|
Jarraian, erlojuaren orratzen norabideari jarraituz, ondoan duen kideari pasatuko dio. Horrek bere ekarpena idatziko du orrian; hala, bata bestearen segidan,
|
taldeko
kide guztiek parte hartu arte. Aurkezlearen ezkerrekoa hasiko da dokumentua idazten, erlojuaren orratzen norabidean, testua osatu egingo dute gainerakoek, eta aurkezlea izango da hori betetzen azkena.
|
|
3 Beste
|
taldeetako
kideek, oro har, dituzten ezaugarriak
|
|
Zuek eta besteak, hau da, zuen taldekideak eta beste
|
taldeetako
kideak, zertan zarete berdinak. Eta zertan ezberdinak?
|
|
Neurdesing enpresak eraikinen erreforman eta berrikuntzan lan egiten du, eta zuek bertako diseinatzaile
|
taldeko
kideak zarete; orain, Tik tak Zerbitzuak enpresaren bulego baten zaharberritze proiektua koordinatzea egokitu zaizue. Bulegoa zaharberritzeko arrazoia argia da:
|
|
Neurdesing enpresak eraikinen erreforman eta berrikuntzan lan egiten du, eta zuek bertako diseinatzaile
|
taldeko
kideak zarete; orain, Tik tak Zerbitzuak enpresaren bulego baten zaharberritze proiektua koordinatzea egokitu zaizue. Bulegoa zaharberritzeko arrazoia argia da:
|
|
Jarraian
|
taldeko
kide guztiek erantzungo dute, erloju orratzen noranzkoan; kide guztiek informazioa eta iritzia ematen dutela bermatu behar du arduradunak.
|
|
b) Banakako diseinuak. Aurreko ideiak erabiliz,
|
taldeko
kide bakoitzak diseinu bat proposatuko du, ondoren taldean eztabaidatu eta soluziorik egokiena aukeratzeko.
|
2016
|
|
Egin ezazu beste urrats bat. Demagun lantalde batek ikerketa bat egin behar duela eta
|
taldeko
kideak zer urrats egin adosten ari direla. Dagoeneko ikerketa bat baino gehiago egin duzunez, erraza izango da zuretzat taldeari aholkuak ematea.
|
|
10 Harreman ona egon al da
|
taldeko
kide guztien artean?
|
|
Aranzadi
|
taldeko
kideek Neolito garaiko gizaki baten hezurrak aurkitu dituzte, Gipuzkoako Jaizkibel mendian. Ikertzaileek iragarri dute litekeena dela fosilek 6.000 urte inguru izatea; dena dela, oraindik ez dituzte karbono bidezko datazioaren bitartez analizatu.
|
|
Hasieran, Brazuca baloia luzaroan Adidas
|
taldearen
kide eta hornitzaile izandako Longway enpresak manufakturatu zuen Shenzen en, Txinan. Enpresa Adidas baloien ekoizpenari lotuta dago 1997tik.
|
|
' Lau txapelen' egitura erabiltzen ari zarete. Erabaki zer eginkizun emango diozuen aholkulari
|
taldeko
kide bakoitzari.
|
|
Ebaluatzaile
|
taldeko
kide zarenez gero, proposamen inprimaki guztiak eta talde bakoitzeko ebaluazio irizpideen orri bat izango dituzu. Markatu irizpide guztiak ebaluazio orrian, azalpena eta zure galderen erantzunak kontuan hartuta.
|
|
eta laugarrena Europako Batzordeko ebaluazio
|
taldeko
kide izango da.
|
|
TALDEAREN PROPOSAMENA AZALTZEKO ARDURA DUTEN IKASLEAK EBALUAZIO
|
TALDEKO
KIDEAK
|
|
Taldekide bakoitza gai berdinaz arduratzen diren beste
|
taldeetako
kideekin bilduko da. Egindako lana partekatu, osatu eta zuzenduko dute.
|
|
Europako Parlamentuko Sozialista eta Demokraten Aliantza Aurrerakoia
|
taldeko
kidea da.
|
|
Europako Parlamentuko Liberalen eta Demokraten Aliantza
|
taldeko
kidea da. Talde hau zentroko alderdiez osatuta dago, horien artean Eusko Alderdi Jeltzalea (EAJ), Ciudadanos, UPyD eta Frantziako Mugimendu Demokrata (MoDem).
|
|
Zuen herriko alkateak, alderdi guztietako zinegotziekin batera, gazte lokalak arautzeko ordenantza onartzea erabaki du, lokalak seguruagoak izateko eta bizilagunen arteko bizikidetza hobetzeko. Zuek guztiak hainbat
|
taldetako
kide izango zarete, eta arazoa bideratzen saiatu duzue.
|
|
|
TALDEKO
KIDEAK................................................
|
|
Erabaki herriko gizarte zibilak (gainerako
|
taldeetako
kideek) ordenantzaren edukia erabakitzen parte hartzeko aukera izango duten ala, besterik gabe, horren berri emango zaien. Taldeek parte hartzeko aukera izanez gero, erabaki zer taldek parte hartuko duten eta zer taldek ez.
|
|
b) Beste
|
taldeetako
kideek ordenantzen argudioen aurrean kontra argudioak idatziko dituzte, unitatean ikasitako hizkuntza ereduak erabiliz. Ondoren, talde bakoitzeko ordezkari bana aukeratuko dute, taldearen ikuspuntua defendatzeko.
|
|
Sutarako egurra biltzea zeregin gogorra da eta zuen
|
taldeko
kide guztiek ahalegin handia egin behar dute horretarako. Hala ere, zuen taldeko kide bat ez da besteak bezain gogor ari.
|
|
Sutarako egurra biltzea zeregin gogorra da eta zuen taldeko kide guztiek ahalegin handia egin behar dute horretarako. Hala ere, zuen
|
taldeko
kide bat ez da besteak bezain gogor ari. Zuen taldea gau eta egun borrokan ari da guztientzat nahikoa egur lortzeko.
|
|
1 Airetun Txikitun
|
taldeko
kideak zarete. Proiektu berri batean ari zarete jo eta ke azkenaldian:
|
2017
|
|
4 Herriko argazkilari
|
taldeko
kide sortzailea
|
|
Lur herriko dantza
|
taldeko
kide da. Ume txikiagoei erakusten dizkie arrantzale dantza eta makil txiki.
|
|
Zuetako bakoitzak hauta dezala zer
|
taldetako
kide izan nahi lukeen. Ondoren, denon artean zaindu taldekideen kopurua orekatua dela.
|
|
e) Zer
|
taldetako
kide ziren bi egileak, poeta eta kantaria?
|
|
Taldeka, proba bakoitzarentzako fitxa sortu, galdera erantzunekin, beste
|
taldeetako
kideek erantzun ditzaten.
|
|
Taldeka, proba bakoitzarentzako fitxa sortu, galderaerantzunekin, beste
|
taldeetako
kideek erantzun ditzaten.
|
|
|
Taldeko
kide bakoitzak elementu baten konfigurazioa irudikatu kutxa diagramaren bidez.
|
|
............................................................................................................................................................................................................................... GAIAREKIN LOTURIKO GERTAERA HISTORIKOA: ............................................................................................................................
|
TALDEKO
KIDEAK: .................................................................................................................................................................................................
|
|
Negoziaziazioaren amaieran, bi
|
taldeetako
kideen gehiengoak kontratua sinatu behar du, baliozkoa izan dadin.
|
|
|
Taldeko
kideak: ..............................................................................................................................................................................................................................
|
|
Hautatu
|
taldeko
kide bat (koordinatzailea) planifikazio digitaleko dokumentua sortzeko.
|
|
a) Banatu gela bi taldetan eta ikusi biktimen lekukotzen bideoak. Lehenengo
|
taldeko
kideek Sara Buesaren, Fernando Buesaren alabaren, lekukotza aztertuko dute eta bigarren taldekoek, berriz, Axun Lasarena, Joxean Lasaren arrebarena. Ondoren, binaka, erantzun taulako galderei.
|