2013
|
|
2 Identifikatu berri dituzun hitzak beste batzuez ordezkatuz, tristura adierazteko ez ezik, beste hainbat sentimendu adierazteko ere erabil liteke bertso hori: haserrea, ausardia& Seiko
|
taldetan
jarrita, taldekide bakoitzak olerkiaren eraldaketa bat egingo du, honako jarraibide hauek baliatuz:
|
|
Zerk salatzen du honako irudi hauetako sentimendua? Lauko
|
taldetan
jarrita, jolas egingo duzue.
|
|
Jarduera egin ondoren, lortu duzu ikerketaren hasieran
|
taldeak
jarritako helburua?
|
|
Jarduera honen bi atalak egitearekin lortu duzu ikerketaren hasieran
|
taldeak
jarritako helburua?
|
2014
|
|
1 Hona hemen, batetik, gidoi posible bat hainbat hutsunerekin, eta, bestetik, hutsune horiek betetzeko proposamenak. Osa eta antola ezazue zuen solasaldietarako gidoia, 4 kideko
|
taldetan
jarrita. 15 minutu izango duzue horretarako.
|
|
2 Bete taulen bigarren zutabea, lauko
|
taldetan
jarrita. Taldekide bakoitzak egiteko horiek betetzeko balia daitezkeen bost edo sei testu eskuratuko ditu (keinuren bat ere badago tartean), hurrengo orrialdean proposatzen dizkizuegun guztien artetik.
|
|
denok solasera! Lauko
|
taldetan
jarri, eta solasaldiak egingo dituzue. Talde bakoitzak bere solasaldia planifikatuko du; solasaldia gauzatzerakoan, berriz, taldeak binaka elkartuko zarete.
|
|
Ekimenean parte hartzeko, lauko
|
taldetan
jarrita, argazkien inguruan 10 minutuko solasaldia egiteko, grabatzeko eta irakaslearekin partekatzeko eskatzen zaizue. Grabazio horiek beste herritarrak kontzientziatzeko erabiliko dira, eta ardura duten erakundeak neurriak hartzera bultzatzeko.
|
|
Hiruko
|
taldetan
jarrita, kide batek Manent musika taldearen Nahastu abestiaren hitzak eskuratuko ditu; beste batek, audioa, eta hirugarrenak, irudiak. Bakoitzak dagokiona aztertu, eta haren ezaugarriak adieraziko ditu.
|
|
1 Lauko
|
taldetan
jarrita, hitz egin ikusitako film laburrari buruz. Horretan laguntzeko, erantzun honako bi galdera hauei.
|
2016
|
|
1 Seiko
|
taldetan
jarrita, bakoitzak zerrendako pertsonaia bat hautatuko du, eta beste bi elementurekin erlazionatu egingo du: batetik, harentzat egokia izan daitekeen argazki batekin, eta, bestetik, pertsonaia horrek izan lezakeen pentsamendu, sentimendu edo ekintza batekin, 41 orrialdean zerrendatuta daudenen artean.
|
|
1 Lauko
|
taldeetan
jarrita, taldekide bakoitzak adjektibo sorta bat hartuko du, eta pentsatu du zer egingo lukeen sorta horretako adjektibo bakoitzak deskribatzen duen pertsonaiak proposatzen zaizkizuen objektuekin, eta zergatik. Galderei erantzun eta nork bere ideiak idatziko ditu fitxan.
|
|
1 Hiruko
|
taldetan
jarrita, kide bakoitza binetan agertzen den pertsonaia bat izango da, norberak aukeratutakoa, eta tunelean gertatutakoaren bere bertsioa kontatuko du. Horretarako, honako urrats hauei jarraituko diezue:
|
|
Hara hemen istorio labur bat, hainbat modutan kontatua. Seiko
|
taldetan
jarrita, arretaz entzungo dituzue.
|
|
Badirudi lotura duela langai ditugun gaiekin, baina zeri buruzkoa izango da zehazki? Seiko
|
taldetan
jarrita jakingo duzue.
|
|
1 Aipatu dokumentuaren bi testu eskaintzen zaizkizu. Lauko
|
taldetan
jarrita, bikote batek testu batekin egingo du lan, eta besteak, bestearekin. Bikote bakoitzak egokitu zaion testuari buruzko galderei erantzungo die.
|
|
Lauko
|
taldetan
jarrita, gorputzarekin, keinuekin eta ahotsarekin jolas egingo duzue.
|
|
Erantzuteko, bosteko
|
taldetan
jarrita, aukera ezazue forokideen testu bana, iritzien edukia aztertzeko eta balioesteko. Ondoren, guztien artean, osatu bukaeran dagoen taula, erantzun zuzenak eta okerrak eztabaidatuz eta zergatiak emanez.
|
2017
|
|
2 Lauko
|
taldeetan
jarrita, konparatu itzazue idatzi dituzuen mezuak honako irizpide hauen arabera:
|
|
Giza-talde eta erakunde ezberdinek gizarte berrikuntza horien berri emateko egunkariak baliatzen zituztela ere ikusiko dugu. Gogoan izan atalaren amaieran hainbat
|
talderen lekuan
jarri duzula zeure burua, historia erreportaje bat idazteko.
|