Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 21

2003
‎Arrisku taldeen araberako sailkapena Establezimenduak taldeka sailkatzen dira, jardueraren eta arrisku mailaren arabera. Sortzen diren taldeek jarduera hauek izanen dituzte: O taldea:
‎Alde horretatik, ez dago alde handirik ikastetxe publikoen eta itunpekoen artean, nahiz eta oso zabalduta dagoen gurasoak ez daudela gustura seme alaben hezkuntzarekin. Hala ere, ikastetxearekiko desadostasunik handienak kalifikazioekin(% 20,8) edo zuzendaritza taldearen jarduerarekin(% 22,9) ados ez daudenean sortzen dira. Arauen aplikazioa Familiak ere, eta ez ikasleak, dira ikastetxeen arauekin asebetetzen direnak.
2006
‎Pertsonekiko interesa dela eta, adiskidetasuna sortu eta sentimendu sorta zabala komunika dezakete, harreman pertsonalak eta familiarrak aberastuz. Taldeko jardueretan eta eguneroko bizitzako jardueretan parte hartzen dute. Jolas jarduerez ere gozatzen dute, hala nola telebista ikusteaz eta kirola egiteaz.
2008
‎Elkarte horrek profesional bikainak eta" amateur" ak biltzen ditu, gai horretan duten grina eta ezagutza partekatzeko, eta plataforma bat aurki dezakete beren burua sustatzeko. Legean," umoristak, karikatoak, eszentrikoak, putzugileak, errezitatzaileak, ilusionistak, etab." 016 taldeko jarduera artistikoen atalean sartzen da azti lana. Lanbidearen erregulazioa ia ez da existitzen.
‎Izan ere, zerga horrek edozein jarduera ekonomiko soilik zergapetzen du, eta, beraz, batez ere autonomoen erregimenean erregistratuta dauden langileei eragiten die. Irailaren 28ko 1175/ 1990 Errege Dekretuak lanbide hau hartzen du bere baitan," umoristak, karikatoak, eszentrikoak, berriketariak, errezitatzaileak, ilusionistak eta abar" 016 taldeko jarduera artistikoen atalean. Beraz, babes profesionalik ez duenez, Blass ek uste du azti baten aurkezpen gutunik onena bere lana dela, bere jarduketak… eta ahoz ahokoa izango dela gainerakoa.
‎Laguntza horiek ikasleen ostatu eta mantenu gastuak eta jardueren garapena ordaintzen dituzte; horrez gain, eta ikasleen ikastetxea eta ibilbidea egiten den lekua bereizten dituen distantziaren arabera, joan etorrietarako laguntza ematen da. Programaren garapena “Ibilbide Literarioak” programa Espainiako ikastetxe arruntetan DBHko 3 eta 4 kurtsoak egiten dituzten 20 eta 24 ikasle bitarteko taldeei zuzenduta dago, eskolak eman ohi dizkieten bi irakaslerekin batera, eta taldeak jardueran behar bezala parte har dezan arduratuko dira. Urtero, irailaren amaieran, Hezkuntza Ministerioak Estatuko Aldizkari Ofizialean argitaratzen du “Ibilbide Literarioak” programa, autonomia erkidego bakoitzari esleitzen dion laguntza deialdiarekin batera, zenbat taldek har dezaketen parte, eta zein ibilbidetara sar daitezkeen.
2009
‎Hezkuntza premia bereziak dituen ikaslearen kasuan, salbuespen gisa 16 urte bitarte izatea onartuko da, betiere ikastetxeko orientatzaileak justifikatzen badu adin horretako ikasleak parte hartzea komeni dela. Programan parte hartzea eskatzen duten hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleek hala diagnostikatu behar dute, bai ikastetxe arruntetan, bai hezkuntza berezikoetan, eta autonomia maila eta baldintza bereziak izan behar dituzte programatutako talde jardueretan parte hartzeko. Baldintza guztiak betetzen badira, ikasleek 2011ko otsailaren 28ra arteko epea izango dute eskabidea ikastetxeko zuzendaritzan aurkezteko.
‎Harpidetza sustatzeko, entitate jaulkitzaileek dirua edo puntuak ematen dituzte taldeak ligan markatzen duen gool bakoitzeko La Caixak Bartzelonako, Espainiako, Mallorcako eta Gijongo Sporting eko zaleentzako txartelak ematen ditu. Hainbat modalitate bereizten ditu, klubarekiko atxikimendu mailaren arabera abonatuak, bazkideak edo jarraitzaileak, baina taldearen jarduerekin lotutako prestazio gutxiago jasotzen ditu, hala nola abonuak berritzea edo beste sustapen batzuk. Cajamarreko “UD Almería” txartelarekin, abonua sei hilabetera arte finantzatzen da, interesik gabe.
2010
‎Zentro horietako bakoitzean, talde horien erabileraren berri duten dinamizatzaileak daude, baita gizarteratzearen helburua lortzen laguntzen duten boluntarioak ere. Banakako eta taldeko jarduerak planifikatzen dira, elkarteekin harremanetan jartzen dira zerbitzuak pertsona gehiagori emateko eta ekipamendua egoera onean mantentzen da. Arreta pertsonalizatua eman nahi da, artatzen diren taldeentzat diseinatutako ikasketa baliabideekin.
2011
‎Hori asimilatzeko, gomendagarria da baliabide grafikoak erabiltzea, hala nola eskemak edo mapa kontzeptualak, oinarrizko kontzeptuak lotzen eta memorizazio ulergarria errazten dutenak. Azterketa esperimentazioan eta talde jardueretan edo jarduera partekatuetan oinarritu behar da. Hizkuntzak:
2013
‎Horien gainean klik eginez, bost aukera nagusitara sar gaitezke: kontaktuen jarduera eta harpidetutako taldeen jarduera; pertsona dagoen lekuaren inguruko irudi geolokalizatu batzuk; irudi bat kapturatzeko funtzioa; irudi bat ateratzeko funtzioa; erabiltzailearen web albumera igotzeko edo, azkenik, hainbat funtziotako saski kaxa. Aplikazioak lagunen bilatzaile bat eskaintzen du Facebook eta Twitter bidez, baita telefonoaren kontaktuetan ere Azken atal honetan hauek daude:
‎Mutikoa amaren atzean ezkutatzen da ezezagun batek hitz egiten dionean, taldeko jardueretan parte hartzeari uko egiten dionean eta egoera berrien aurrean izututa edo uzkurtuta agertzen denean. “Izan ere, umea oso lotsatia da “.
2015
‎Haurrek izena eman dezakete maskotarekin egitekoak diren talde jardueretan, adibidez agility delakoan: oztopoak dituen pista batean ibilbide bat egiten da, eta uztartu egiten ditu kirola egitea eta txakurrarekin jolastea.
‎Horretaz gain, gehiegizko pisuak edo gizentasunak haurrei murriztu egiten diete taldeko jarduera fisikoetan parte hartzeko aukera.
2018
‎bultzadak, ostikoak, zankillak, kolpeak, palizak, lapurretak… Gizarte bazterketa: talde jardueretan parte hartzeari uko egiten dio nabarmen, eta ez du kontuan hartzen, isolatu egiten du eta gainerakoetatik baztertzen du. Sexu jazarpen fisikoa:
2019
‎Datu horiek handituz joan dira 2008an apustu lokalak baimendu zirenetik eta 2012an on line jokoa baimendu zenetik. Gero eta nabariagoa da gorakada horrek ludopatiaren hazkundearekin duen loturari buruzko eztabaida, eta auzo elkarteek eta bigarren hezkuntzako irakasleen taldeek jarduera horri aurka egiten diote. Baina sektoreko iturriek diote mendekotasunaren prebalentzia ez dela aldatu Espainian hirurogeita hamarreko hamarkadatik.
2020
‎Alberto Soler psikologoarekin elkarrizketa: “Askotan onartzen ditugu haurtzaroarekiko jarrerak, beste adin talde edo talde batzuetan onartuko ez genituzkeenak” Jolasguneak Jolasa, jolas egitea, jarduera fisikoa eta kirola tresna egokiak dira haur guztiek taldeko jardueretan parte har dezaten txikitatik, sozializatu, ikasi, ezagutu, trukatu, ikertu, ingurunea ezagutu eta abar. Hala, jolasa eta kirola gizarteratzeko mekanismoak dira, eta osasuna hobetzen, gaitasun fisikoak eta gizarte, hezkuntza eta lidergo gaitasunak garatzen eta, jakina, jolasten eta dibertitzen laguntzen diete.
2021
‎Barnerakoiak, lotsatiak edo lotsagarriak. Taldeko kirolek eta taldeko jarduerek talde lana, errespetua eta tolerantzia sustatzen dituzte. Eta berariaz gomendatzen dira adingabeko barnerakoi, lotsati edo lotsagarrientzat, egokiak baitira lagunak egiteko eta beldurrak eta beldurrak gainditzeko.
2022
‎Jarduera eta ariketa fisikoa ongi pasatzeko eta jolasteko unea izan behar da. Taldeko jarduerak, entretenigarriak eta aire zabalekoak dira egokienak: errefortzu positibo gisa jokatu behar dute ohitura bat sortzeko.
2023
‎Imagen: Eren Li Alde batetik, argi dago hiriek atseginagoak izan luketela haurtzaroarekin; esate baterako, espazio berde gehiago izan lituzkete korrika egiteko, kirola egiteko, jolasteko… eta jolasguneak, haur guztiek txikitatik parte har dezaten talde jardueretan, sozializatzen, ikasten, ezagutzen, trukatzen, ikertzen edo inguruan duten ingurunea aurkitzen. Baina beharrezkoak dira, halaber, «haurtzofobia» zabaltzen ez duten araudiak, baina bai hiri altzariak eta bizilagunen atsedena errespetatzea.
‎Errezeta sinplea zen: oso diru gutxi ordainduta (gaur egun, gehienez ere 30,90 euro hilean, BEZ barne, hori baita zentro horiek eskaintzen duten tarifarik altuena), gimnastek, baita hasiberriek ere, oinarrizko zerbitzuetan oinarritutako proposamen batetik abiatuta egin zezaketen ariketa, hala nola makina gela batetik edo taldeko jardueretatik. Nahiz eta zerbitzua mugatua izan (kostuen murrizketa da negozio eredu honen giltzarria), kirol jardueren eskaintza, instalazioen kalitatea, prezioa eta ordutegi zabalera nahikoa dira bezero asko erakartzeko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia