2011
|
|
2.1 irudia. EITB
|
taldearen
irudi korporatiboaren bilakaera. Ezkerrekoirudiak 1982tik 2000ra azaldutako itxura azaltzen du.
|
|
3.3.2 Kalitatea, prestakuntza eta
|
talde
irudia
|
|
Bestalde, prestakuntza
|
taldearen
irudia indartzearekin lotuta dago:
|
|
3.16 irudian jaso bezala, EITBko erredaktoreek konbergentzia berau definitzenduten eta gutxi gorabehera era nabarmenean zehazten diren balioak barne hartzendituen prozesu bat da; balio horiek, besteak beste, digitalizazioa, koordinazioa, multisoportea, sinergiak,
|
taldearen
irudia, multimedia izaera eta Interneti ematenzaion garrantzia dira. EITB taldeko erredaktoreen arabera, integrazioa, sinergiak etakoordinazioa konbergentzia kontzeptuaren parte dira, digitalizazioa eta multisoporteabezala.
|
|
Telebistako, irratiko eta Interneteko erredakzioek autonomiarieutsi badiote ere, espazio fisikoa partekatzea funtsezkoa izan da informazioakoordinatzeko eta edukiak zeharka lantzeko lehen estrategiak sortzeko, etahori seinale ona da. Ekintza horien helburua ekoizpena optimizatzea eta, funtsean, irratiko eta telebistako edukiak webgunera zabaltzeko beharrarierantzutea da, erabiltzaileen nahiz etxekoen artean
|
talde
irudia sustatuahal izateko. Zehazki, ekimen horiek irratiko, telebistako eta Internetekogaurkotasun editoreen arteko eguneroko bileran gauzatzen dira.
|
|
2000ko maiatzean hemezortzi urte bete dira Euskal Irrati Telebista abian jarri zenetik, eta urteurren hori handikiro ospatu nahi izan dugu. Batetik, gure
|
talde
irudia berritudugu aurten, gure logotipoa eguneratu eta EITB Taldearen marka irudia indartu(...). Bestetik, gure webgunea zabaldu dugu Interneten, «Eitb.com» izenekoa, arrakastahandiz egin ere, Euskadiko 2000ko web onena saritzeko ematen den Buber Saria jasobaitu(...). Etapa berri honi hasiera emateko, «EITB Plan Estrategikoa»aurkeztu genuen.
|
2015
|
|
Are gehiago, bigarren narrazio lerroari «Protagonistas» izena jartzearekin batera, fokua alzheimerdun horien ahotsetan jartzea sustatzen da, ahots horiei emanez lehentasuna dokumental honetan, eta gainerako ahotsak horiekiko harremanetan kokatu behar ditugula iradokiz, bigarren mailako kokapen bat hartuz (senideak, irakasleak, zaintzaileak, bizilagunak, musikariak?). Protagonista taldeak, gainera, posizio sinbolikoa hartzen du abiaburuko interfazean, abesbatzaren
|
talde
irudi bat osatuz, sinbolikoki komunitate bat eraikiz, eta subjektu kolektibo gisa irudikatuz.
|
2017
|
|
Irudiak, aurretik aipaturiko aurpegi keinu (1) edo eskuen orientazio (2) taldeetan dute jatorria. Lehenengotaldeko irudiak agertzen direnean, erabiltzailearen egitekoa irudian aurkezten den mihi punta, ezpainedo begien ezker/ eskuin orientazioa zehaztea izango da; bigarren
|
taldeko
irudiekin ordea, helburuaaurkeztutako eskuaren ezker/ eskuin jatorria adieraztea izango da. Irudi bakoitzean soilik aurpegi keinuedo esku orientazio bat aurkezten da.
|