Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2003
‎bat marraztea zen, Zornotzako herritarren artean dagoen sentsibilitate nagusiari espresatzeko bidebat emanez. Teknika honen erabilerak aurresuposatzen du mikrotaldehorretan jaurtiko diren argudio, ideia, sinesmen eta sentimenduak presentedaudela makrotaldean, gizartean, edo talde horren ezaugarri sozialak dituengizarte sektorean (Mauleon, 1998, Alonsori erreferentzia eginez). Taldeanesanahiak eta informazioak elkar trukatzen dute partaideek eta ikertzailearentzat oso baliagarriak diren datuak ekoizten dituzte (IbaƱez, 1998).
2006
‎Emakume etorkinek Espainiakoek baino ugalkortasun tasa handiagoa dute; antisorgailuen erabilera eta haurdunaldien planifikazioa, berriz, askoz txikiagoa da haien artean. eta abortuen tasa bost aldiz handiagoa. Haur etorkinei dagokienez, txertaketa osatugabeak eta talde horren ezaugarri bereziek ia errotik erauzitako gaixotasunak berriro agertzea eragin dute, hala nola elgorria edo errakitismoa. Hala ere, azterketa baikorra da, eta amei txertoa jartzeko ideia azpimarratzen du, seme alabak tetanosetik hil ez daitezen, zilbor hestea hortz zikin batekin mozten badiete, eta higieneari buruzko gutxieneko prestakuntza emateko.
2010
‎Besteak beste G taldea dago. Cairnseko taldea izenaz ere ezagutzendena?. India, Brasil, Txina, Hegoafrika... garapen bideko herrialdeek osatzenduten talde horren ezaugarria da nekazaritzan ekoizle efizienteez osatua egotea.Xede nagusia da nekazaritzan ematen diren diru-laguntza guztiak ezabatzea etahorretan bat dator agrobusiness edo nekazaritza enpresa handi eta eraginkorreksostengatzen duten jarrerarekin. Talde horren indarra eta esangura apartekoa damunduko biztanleriaren erdia eta nekazarien bi herenak bertan aurkitzen ditugulako.
2013
‎Ikerketan euskal hiztun berritzat hartu dira euskara familia giroa ez den beste modu batean ikasi dutenak. Euskararen etorkizunaren ikuspegitik, talde horren ezaugarriak ezagutzea erabakigarria izan daiteke, eta horregatik euskararekiko dituzten jarrerak eta motibazioak aztertu nahi dira; euren burua euskal hiztun benetakotzat duten eta hizkuntza erabiltzeari edota transmititzeari buruz zein uste dituzten. Artikuluan ikerketaren behin behineko hainbat emaitza eskaini dira, hizkuntza identitateari eta hiztun legitimoaren pertzepzioari erreferentzia eginez, besteak beste.
‎Kantua ikastea garrantzi handiko kontua da, zeren ikasiz transmititzen direnez erraz sortzen baitira aldaerak kantuetan. Hau da, kantua ikasterakoan egiten diren akatsak txori talde isolatu batean gertatzen badira eta apurka apurka metatzen badira, erraz egonkortuko dira akatsok talde horren ezaugarri gisa. Gero, txori horiek besteengandik isolatuta jarraitzen badute, aldaera finkatu egiten da dialekto edo hizkuntza gisa.
2021
‎DUOn artean egin ziren 58 PSTetatik, 35ek izan zuten aipatutako indikazio hori(% 60,34). Paziente talde horren ezaugarri demografikoak 5.taulan laburbiltzen dira. Aldez aurreko interbentzio kirurgikoak aztertuz, 24 pazientek(% 68,57) PSTa egin aurretik entzumen organoan interbentzioren bat izan zuten eta soilik 11 pazienteren kasuan(% 31,43) izan zen PSTa aurreneko kirurgia.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia