Emaitzak: 5
2000 | ||
Artikulu hau albiste baten harira dator, duela hilabete edo," Euskaldunon Egunkaria" n, telebista orrietan, hain zuzen ere, irakurri nuena. Bilbo ingururako emititzen duen Canal Bizkaia telebista lokala Prisa | taldearekin hitzarmen batetara heldua zela zioen albisteak, eta horren arabera, Canal Bizkaia Pretesa izeneko elkartean integratuta geratuko zela. Pretesa, hain justu ere, Prisa taldeak ikus entzunezko eremu lokalen munduan sartzeko eratutako egitura da. | |
2017 | ||
Nire uste apalean erdibideko soluzio bat egon luke, azken finean taldeen gidaritza pertsonek eramaten dutelako, eta bizitzako esparru guztietan bezala hemen ere ganorabakoak egon badaude. Gipuzkoako legea ere gurasoek euren seme alabak nora bidali nahi dituzten erabakitzeko eskubideari kontrajartzen zaio, halere jokalarien' salerosketarekin' amaitzeko neurriak hartzea beharrezkoa da, batez ere futbolaren kasuan eta oso adin txikiko mutiletan.Iaz Bizkaiko futbolean eskolako neska mutilen babeserako plataforma osatzen duten 50 | taldek hitzarmen bat sinatu zuten haurrak' errekrutatzeko' garaian zabaldu den praxi txarrari aurre egiteko. Gero eta garrantzia handiagoa baitauka lehiakortasunaren aldeak eta gero eta gutxiago formazio eta hezkuntzarenak. | |
2018 | ||
Bi | taldeen arteko hitzarmen bati esker, Amenabar taldeko jokalari batzuek astean behin Irungo taldearekin entrenatzeko aukera izango dute. | |
2019 | ||
Prozesu horrek ordea, ondorengo faseak bete behar ditu (Wagner et al., 2002): 1) Kontzientzia hartzea, hau da, gizarteak gertaera garrantzitsutzat jo behar du; 2) Desadostasuna (dibergentzia), gertaerareninterpretazio desberdinak sortu behar dira, anbiguotasuna eta nahasmena sortuaz; 3) Konbergentzia, | taldeak hitzarmen bat onartuko du interpretazio berri bat eraikitzeko; eta 4) Normalizazioa, gertakari berriaren azalpena ezagutza komunean integratuko da eta, beraz, gizarteak bateratasunez onartuko du. Honenbestez, sare sozialak gizarte irudikapenen CSC arenbidezko bilakaera aztertzeko iturri paregabeak izan daitezke, berauek ingurune naturalistanebaluatzeko aukera eskaintzen dutelako. | |
2) Desadostasuna (dibergentzia), gertaeraren interpretazio desberdinak sortzen dira, anbiguotasuna eta nahasmena sortuaz. 3) Konbergentzia, | taldeak hitzarmen bat onartzen du interpretazio berri bat eraikitzeko (Bartlett, 1932). 4) Normalizazioa, gertakari berriaren azalpena ezagutza komunean integratuta dago eta, beraz, gizarteak onartzen du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 5 (0,03) |
Lehen forma
taldeak | 2 (0,01) |
taldearekin | 1 (0,01) |
taldeen arteko | 1 (0,01) |
taldek | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
uriola.eus | 1 (0,01) |
Zarauzko hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
talde hitzarmen | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
talde hitzarmen bat | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |