Emaitzak: 3
2005 | ||
Sei minutuakigarotzen direnean, talde bakoitzeko idazkariak taldez aldatzen dira etaekipo berriari beste taldeak eztabaidaturiko ideien eta ondorioen berri ematen dio. Era berean, | talde honen ondorioak jasotzen ditu. Beste 6 minutupasatzen direnean, berriz beste talde batera joango da. | |
2007 | ||
Bartzelonako Unibertsitate Autonomoko Didaktika eta Multimedia Ikerketa Taldea (DIM), Peré Marques doktoreak zuzendua, izan da IIPk gure herrialdean dituen erabilerei buruzko zenbait ikerketaren aitzindaria, bai hezkuntza erakundeek bai arbel fabrikatzaileek babestuta. Ikerketa | talde honen ondorio nagusietako bat da irakasle eta ikertzaileen erabilerak “irakaskuntza eta ikaskuntza prozesuak pixkanaka berritzea eragiten duela, irakasle guztiengana zabalduz doazela eta irakaskuntza metodologiak eta irakaskuntza eta ikaskuntza prozesuak nabarmen berritzea eragiten duela”. Hori posible izan dadin, garrantzitsuena da ikasleen jarrera parte hartzailea eta irakaslearen inplikazio maila handia izatea. | |
2008 | ||
Batzorde horretan kurdu, arabiar eta turkmen ordezkari bina eta kaldear asiriar giza-taldearen ordezkari bat egongo dira. | Talde honen ondorioetan oinarrituta erabakiko dute orduan diputatuek Kirkuken eta Kurdistanen hauteskundeak noiz egin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 3 (0,02) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
talde hau | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
talde hau ondorio | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |