Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2005
‎Ikastetxearen Curriculum Proiektua lantzerakoan, tutoretza jarduerak erabakitzerakoan irakasle taldeekin hartu behar dituen erabakiak; Ikastetxekoirakasle taldeekin (maila bereko tutoreekin, ziklokoekin, etapakoekin...) eginbehar dituen bilerak. Taldean lan egiteak eta erabakiak hartzeak harremanetarako eta elkarri laguntzeko borondatea eskatzen du, baita funtzionamendu arau batzuk ere.
2011
‎Hain dago familia euskararen kezkatik urrun, non hizkuntza politikek eta programa ofizialek xede taldetzat hartu behar izan baitute familia bera. Ez da kasualitatea Iparraldeko Euskararen Erakunde Publikoak eta EAEko Hizkuntza Politikarako Sailburuordetzak, biek ala biek, familiaren bidezko euskararen transmisiora eta erabilerara bideratzen duten zenbait plan eta programa antolatu izana.
2012
‎Alabaina, zaharrak errespetatu beharreko taldetzat hartu behar ditugu, bete beharreko rol sozial bat duen taldetzat. Hain zuzen, horregatik, bizialdi osoko heziketa integralaren kontzeptuan oinarritutako hezkuntza gerontologikoa bultzatu beharra dago.
2013
‎Horregatik, dieta begetarianoan, emakumeak eta haurrak arrisku taldetzat hartu behar dira eta kontu gehixeagorekin zaindu.
2014
‎Botxa botxinetik gertuen uztea da jokoaren helburua. «Marka gainditzen badu, beste taldeak hartu behar du txanda; bestela, talde horrek jarraituko du, marka gainditu arte». Hirukoteetan jokatzen da, eta jokalari bakoitzak bi botxa ditu jaurtitzeko.
Taldean hartu behar genuke!
2015
‎2008an igo zuen, eta taldeak hartu behar izan zuen
2016
‎Jarduera honetan, euskal espedizio bateko kideak izango zarete; taldeko burua Edurne Pasaban izango da, munduko 8.000 metrotik gorako mendiak igo dituen lehen emakumea. Dhaulagiri 2008an igo zuen, eta taldeak hartu behar izan zuen erabakietako bat izan zen ekipamendua (janaria, arropa, mendiko tresnak&) Pokharatik kanpaleku nagusira nola garraiatu.
2022
‎Ikasleen ongizate emozionala eta osasun mentala Gainera, beste maila batean, ongizate emozionala eta beste erronka batzuk aurkitzen ditugu ikasleen adimen osasuna. Haurrak eta nerabeak ingurune seguru, babesgarri eta integratzaileetan ikasi behar dute. . Bereziki ahulak diren taldeak hartu behar dira kontuan, hala nola indarkeriaren biktimak, pobrezia arriskuan dauden familiak edo haur migratzaile eta errefuxiatuak. Ikasturte honetan, eskolaren esparruan indarkeria prebenitu eta antzemateko zeregin garrantzitsua izango dugu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia