Emaitzak: 9
2005 | ||
Ikastetxearen Curriculum Proiektua lantzerakoan, tutoretza jarduerak erabakitzerakoan irakasle | taldeekin hartu behar dituen erabakiak; Ikastetxekoirakasle taldeekin (maila bereko tutoreekin, ziklokoekin, etapakoekin...) eginbehar dituen bilerak. Taldean lan egiteak eta erabakiak hartzeak harremanetarako eta elkarri laguntzeko borondatea eskatzen du, baita funtzionamendu arau batzuk ere. | |
2011 | ||
Hain dago familia euskararen kezkatik urrun, non hizkuntza politikek eta programa ofizialek xede | taldetzat hartu behar izan baitute familia bera. Ez da kasualitatea Iparraldeko Euskararen Erakunde Publikoak eta EAEko Hizkuntza Politikarako Sailburuordetzak, biek ala biek, familiaren bidezko euskararen transmisiora eta erabilerara bideratzen duten zenbait plan eta programa antolatu izana. | |
2012 | ||
Alabaina, zaharrak errespetatu beharreko | taldetzat hartu behar ditugu, bete beharreko rol sozial bat duen taldetzat. Hain zuzen, horregatik, bizialdi osoko heziketa integralaren kontzeptuan oinarritutako hezkuntza gerontologikoa bultzatu beharra dago. | |
2013 | ||
Horregatik, dieta begetarianoan, emakumeak eta haurrak arrisku | taldetzat hartu behar dira eta kontu gehixeagorekin zaindu. | |
2014 | ||
Botxa botxinetik gertuen uztea da jokoaren helburua. «Marka gainditzen badu, beste | taldeak hartu behar du txanda; bestela, talde horrek jarraituko du, marka gainditu arte». Hirukoteetan jokatzen da, eta jokalari bakoitzak bi botxa ditu jaurtitzeko. | |
| Taldean hartu behar genuke! | |
2015 | ||
2008an igo zuen, eta | taldeak hartu behar izan zuen | |
2016 | ||
Jarduera honetan, euskal espedizio bateko kideak izango zarete; taldeko burua Edurne Pasaban izango da, munduko 8.000 metrotik gorako mendiak igo dituen lehen emakumea. Dhaulagiri 2008an igo zuen, eta | taldeak hartu behar izan zuen erabakietako bat izan zen ekipamendua (janaria, arropa, mendiko tresnak&) Pokharatik kanpaleku nagusira nola garraiatu. | |
2022 | ||
Ikasleen ongizate emozionala eta osasun mentala Gainera, beste maila batean, ongizate emozionala eta beste erronka batzuk aurkitzen ditugu ikasleen adimen osasuna. Haurrak eta nerabeak ingurune seguru, babesgarri eta integratzaileetan ikasi behar dute. . Bereziki ahulak diren | taldeak hartu behar dira kontuan, hala nola indarkeriaren biktimak, pobrezia arriskuan dauden familiak edo haur migratzaile eta errefuxiatuak. Ikasturte honetan, eskolaren esparruan indarkeria prebenitu eta antzemateko zeregin garrantzitsua izango dugu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
talde hartu | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
talde hartu behar | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |