Emaitzak: 4
2016 | ||
Hastapeneko zerrendan zegoen interes talde kopurua handiegia zen (50etik gorakoa), metodologiak baitio 20 bitartera murriztu behar dela zerrenda hori, komunikabide bakoitzeko. Murrizketa hori bideratzeko erabili den irizpidea aniztasunean oinarritu da, hau da, errepikakorrak izan zitezkeenak saihestu egin dira eta ahalik eta mota ezberdinenak aukeratu dira, betiere interes | talde garrantzitsuenei emanez lehentasuna. Bestalde, bi komunikabideen taulak estandarizatzeko ahalegin bat egin da formula edo metodo eraginkorrenaren alde egitearren. | |
2021 | ||
Halaber, nortasunaren eraikuntzan bertan eragina duen talde bat izan daiteke bertso eskola: nerabeek berentzat | talde garrantzitsutzat jotzen dute eta taldean berreraikitzen du nerabeak bere nortasuna kolektiboki (Orcasita eta Uribe, 2010; Palacios eta Oliva, 2004). Beraz identitate sozialean bertso eskola presente egotea (Tajfel, 1981) nerabeari autoestimu kolektiboa garatzen lagunduko dion faktorea izango da (Sanchez, 1999), emaitzetan ikusi dugun moduan" bertsomundua" (bertso eskolako lagunak, bertso barnetegiak, txapelketak, jai giroa, etab.) beraiek onartzen dituen eta parte diren ekosistema gisa irudikatzen dutelako nerabeek. | |
Aiaraldean ere mendi | taldeak garrantzitsuak izan ziren euskal kulturaren berreskuratzeko lanean, hala Goikogane Laudion, nola Mendiko Lagunak Amurrion24 Modu berean, herrialdeko gainontzeko kuadrilletara euskaltzaletasuna zabaldu zen, adibidez, Mendialdean 1975ean antolatu zen Euskal Jaialdia, Okongo Andra Mariren jaietan. | |
2022 | ||
Bitartean, arlo honetan aritu diren talde eta pertsonen aipu labur bat egingo dugu, lehen hurbilpen gisa. Euskal Hezkuntzaren Historiaren ikertzaile | talderik garrantzitsuena UPV/EHUko Hezkuntzaren Teoria eta Historia Sailean kokatuta dago. Gaur egun sailaren izena beste bat bada ere (Hezkuntza Zientziak), bertan irakasle gisa aritu (izan) diren batzuek arlo honetan produkzio zabala dute, besteak beste, F. Basurko, P. Davila, J. Diaz, G. Ezkurdia, I. Fernandez, J. Garmendia, P. Iztueta, H. Murua, L. M. Naya, A. Uribe Etxebarria eta I. Zabaleta. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
talde garrantzitsu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
talde garrantzitsu eman | 1 (0,01) |
talde garrantzitsu jo | 1 (0,01) |
talde garrantzitsu UPV/EHU | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |