Emaitzak: 10
2010 | ||
Haren asmoa interesetan, balioetan eta bizimoduetan bat datozen edo ez aztertzea izan da. Bi | taldeei galdera berak egin zitzaizkien, “urteak familiatik zein puntutaraino bereizten dituzten ikusteko”. Elkarrizketatutako adin txikiko guztiek (496) 12 eta 17 urte bitartean zituzten —eta gurasoek baimena eman zuten ikerketan parte hartzeko—; helduek (504), berriz, 60 eta 75 urte bitartean. | |
2014 | ||
Esku artean duzuen unitatearen eskakizunari ongi erantzuteko, ezinbestekoa da zeregina eta hori betetzeko egin beharreko lanak definitzea. Hori lortzeko, eztabaidatu | taldean galdera hauei buruz. Idazkariak erantzun bateratua jasoko du. | |
2015 | ||
– | Taldeak galderei erantzuten die. | |
2016 | ||
| Taldeak galderei erantzuten die. | |
2017 | ||
Herritar batek, halaber, Udaltzain kaporalei" ezarritako hizkuntza eskakizunarekin" desadostasuna agertu zuen, eta alde agertutako | taldeei galdera bana luzatu zien. Kontenedore organikoen egoerari eta markesina ezari buruzko galderak ere egin zituzten bertaratutako herritar batzuek | |
2021 | ||
Oposizioko | taldeek galderak egin zizkioten Sagarduiri aztarnari faltaz, eta kritikak egin zizkioten COVID kasuen jarraipena egiteko dauden zailtasunen harira. Sagarduik erantzun zuen, ordea, pandemiaren seigarren olatu honi aurre egiteko 943 kontratazio egin dituztela, eta zaintza epidemiologikoa egiteko lanetan orotara 600 bat profesional ari direla orain lanean. | |
Mota hori aukeratzeko arrazoia hau izan zen: hiru eztabaida | taldeetan galdera berberak egin genituen egon zitezkeen erantzunak alderatu ahal izateko. Hala ere, galdera egin ondoren, moderatzailearen esku hartzea txikia izan zen, ikasleei utzi baitzitzaien hitza hartzen eta gaia garatzen. | |
2022 | ||
Hala, 2021eko maiatzetik irailera bitarte, 100 kolektibori eta 94 norbanakori egin zieten inkesta. | Taldeentzako galderen bidez, arlo hauen inguruko informazioa lortu zuten: euren ezaugarriak, pandemiak nola eragin dien eta nola erlazionatu diren euren artean. | |
4 galderan hiru taldeetako ikasleen gehiengoak oker erantzun du. Gainerakoan, 3 | taldeetan galderei zuzen erantzundako ikasle portzentajeen artean ez da alde nabarmenik nabari. | |
2023 | ||
Koalizioak San Jose egoitzako" menu kaskarren salaketa publikoa" egin du ohar bidez. EH Bildurentzat azken egunotan egoitzan jazotakoa" ez da kasu puntual bat". Udal | taldeak galderak luzatu ditu udalean eta Aldundian. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 10 (0,07) |
Lehen forma
Taldeak | 2 (0,01) |
taldeei | 2 (0,01) |
taldeetan | 2 (0,01) |
Taldeentzako | 1 (0,01) |
taldeak | 1 (0,01) |
taldean | 1 (0,01) |
taldeek | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Berria | 2 (0,01) |
Uztaro | 2 (0,01) |
Ikaselkar | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Maxixatzen | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
talde galdera | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
talde galdera erantzun | 2 (0,01) |
talde galdera bana | 1 (0,01) |
talde galdera berak | 1 (0,01) |
talde galdera berbera | 1 (0,01) |
talde galdera egin | 1 (0,01) |
talde galdera hauek | 1 (0,01) |
talde galdera luzatu | 1 (0,01) |
talde galdera zuzen | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |