2001
|
|
Eroski
|
Taldea
Fundazioa, kontsumitzailearentzako Fundazioa
|
|
Eroski
|
Taldea
Fundazioa
|
|
Eroski
|
Taldea
Fundazioa kontsumitzaileei informazioa eman, ingurumena zaindu eta erantzukizun soziala bultzatzeko helburuarekin aurkeztu da
|
|
Pasa den ekainaren 20an Madrilen aurkeztu zen Eroski
|
Taldea
Fundazioa; jendaurreko ekintza batean Constan Dacosta presidenteak nabarmendu zuenez, duela hogeita hamar urtetik gaur arte bere irabazien %10 kontsumitzaileen eskubide eta interesak defendatzeko erabiltzen du eta beraz, Eroski Taldea Fundazioa urrats bat gehiago besterik ez da gure ibilbide horretan.
|
|
Pasa den ekainaren 20an Madrilen aurkeztu zen Eroski Taldea Fundazioa; jendaurreko ekintza batean Constan Dacosta presidenteak nabarmendu zuenez, duela hogeita hamar urtetik gaur arte bere irabazien %10 kontsumitzaileen eskubide eta interesak defendatzeko erabiltzen du eta beraz, Eroski
|
Taldea
Fundazioa urrats bat gehiago besterik ez da gure ibilbide horretan.
|
|
Eroski
|
Taldea
Fundazioa erakunde bizia eta partaidetzazkoa da, komunitate osoari informazio baliagarri eta praktikoa ematen diona.
|
|
Eroski
|
Taldea
Fundazioaren bazkide eta lagunek ere beren web gunea izango dute: www.amigos.fundaciongrupoeroski.es Irabazi asmorik gabeko entitate honek heziketa lana ere egiten du, Kontsumo Eskola, Kontsumo Gela, hitzaldiak, era askotako biltzar eta jardunaldiak, jostailuen inguruko aholkularitza, Interneteko erosketetarako on line Eskola eta abarren bidez.
|
|
Analisiak egiteko laborategi propioa izateaz gain, Bioetika, Bioteknologia eta Elikadura arloko Segurtasunaren inguruko ikerketetarako bekak eta laguntzak ere ematen ditu Eroski
|
Taldea
Fundazioak.
|
|
Eroski
|
Taldea
Fundazioan sortzen diren informazio edukien zati handi bat Interneten argitaratzeko apustuari esker, irakurle gehiagorengana iristeaz gain, papera nabarmen aurreztea ere lortzen da, horrek ingurumen arloan duen esanahiarekin.
|
|
Kontsumitzailea da Eroski
|
Taldea
Fundazioko benetako protagonista eta Fundazioa osatzen duten milaka lagunek Eroski Taldea Fundazioaren Laguna txartela daukate, entitateak egiten dituen ekintzekiko lotura gisa.
|
|
Kontsumitzailea da Eroski Taldea Fundazioko benetako protagonista eta Fundazioa osatzen duten milaka lagunek Eroski
|
Taldea
Fundazioaren Laguna txartela daukate, entitateak egiten dituen ekintzekiko lotura gisa.
|
|
Edozein modutan ere, ez da ahaztu behar Eroski Taldeko bezeroek ateratzen dutela aurrera entitate honen lana, euren erosketen bidez; izan ere, Eroski Taldearen irabazien zati bat Eroski
|
Taldea
Fundaziora bideratzen da, Eroski eta Consum kooperatiben Heziketa eta Sustapen Fondoaren bitartez eta Eroski Taldea osatzen duten beste entitate batzuen laguntzaz.
|
|
Urrats bat gehiago da (kasu honetan teknologia berriek komunikaziorako eskaintzen dituzten aukeretara irekia) Eroski
|
Taldea
Fundazioak kontsumitzaileentzako informazio erabilgarri, praktiko eta garantia osokoa emateko egin duen apustuaren barruan.
|
|
edozein modutan ere, Eroski
|
Taldea
Fundazioak Interneten duen bizkar hezurraren hiru ardatzetako bat besterik ez da.
|
|
helbidean Eroski
|
Taldea
Fundaziotik egiten diren ekimen nagusiei buruzko berriak eta ekimenak biltzen dira, ingurumen eta erantzukizun sozaileko gaietakoak.
|
|
Eta Eroski
|
Taldea
Fundazioak zer eskaintzen dien jakin nahi duten internautek beren eskura dute
|
|
, Eroski
|
Taldea
Fundazioaren Adiskide egiteak dakartzan abantaila guztiak sakon ezagutarazteko diseinaturiko web gunea.
|
|
Eroski
|
Taldea
Fundazioak argitara eman duen
|
|
Kirolaren eta Gazteriaren Nafarroako Institutuko Kirol Ikerkuntza eta Medikuntzaren Zentroa erakundean osasunaren eta sedentarismoaren eta ariketa fisikoaren arteko lotura urte askotan ikertu duten hainbat adituri Eroski
|
Taldea
Fundazioak gida egin zezan proposatu zien.
|
|
Aurrean duzun CONSUMER aldizkariaren edizio digitalak (www.revista.consumer.es, Eroski
|
Taldea
Fundazioak eta www.amigos.fundaciongrupoeroski.es delakoaren Internetera begirako egitasmo diren beste bi web ekin batera, ezinduentzako bertsio eskuragarria plazaratu du dagoeneko: bertan edukiak berdin berdinak direlarik, aldatzen den gauza bakarra horiek aurkezteko era da.
|
|
Honelako ondorioak eta beste batzuk aurki eurora egokitu beharrak sortarazten dion kezka, ordainbidetzat Internet erabiltzeak beregan sortzen duen mesfidantza edo erosketak egiteko denbora tartea murriztuko lioketen zerbitzuengatik ordaintzeko jarrera eskasa, adibidez dira Eroski
|
Taldea
Fundazioak, Espainiako Enpresa Institutuaren laguntzaz, osatu duen Kontsumoaren Barometroko ekarpen nagusiak.
|
|
Horietako bakoitza ateratzeko, tratamendu estatistiko konplexu eta zorrotza eman zaie 14 urtetik gorako 5.000 kontsumitzailek Eroski
|
Taldea
Fundazioarentzat Enpresa Institutuak pasa den maiatza, ekaina eta uztailean egindako galdeketa zabal baten aurrean eman dituzten erantzunei.
|
2002
|
|
Behi haragiaren kontsumoa krisia gertatu aurreko garaietako mailara itzultzen ari da, eta Eroski
|
Taldea
Fundazioak aurkezturiko Kontsumo Barometroak duela bi hilabete adierazten zuenez, kontsumitzaileak konfiantza dauka elikagaien segurtasunean eta haragiari 10 puntutik 6,5 ematen dizkio.
|
|
2002 Moluskuen kutsadura biralaren ondorioak osasun publikoan. Eroski
|
Taldea
Fundazioaren argitalpen elektronikoa (www.consumaseguridad.com/investigacion/object.php?o= 2072). OL Erromalde.
|
|
2002 Gaixotasun biralak moluskuen inportazioan. Eroski
|
Taldea
Fundazioaren argitalpen elektronikoa (www.consumaseguridad.com/investigacion/object.php?o= 2323). Romalde, J.L. I. Torrado, C. Ribao, & J.L. Txalupa.
|
|
Eroski
|
Taldea
Fundazioak Kontsumitzailearen Barometroaren bigarren edizioa aurkeztu du
|
|
Eroski
|
Taldea
Fundazioaren Kontsumitzailearen Barometroak erosketa elektronikoei buruz kontsumitzaileek duten pertzepzioa aztertzen du
|
|
Bigarren edizio honetako datu nagusiak 2001eko Barometroan sortutakoekin aldera daitezke. Kontsumitzailearen Barometroa Eroski
|
Taldea
Fundazioaren ekimena da, eta kontsumitzaileek kontsumoarekin lotutako hainbat gairen inguruan duten portaera eta iritzia aztertzen du, besteak beste: elikagaiekiko konfiantza, kontsumoari buruzko informazioa, gastuaren konpentsazioa, euroa prezioetan ezartzeak duen eragina eta Internet erosteko bitarteko gisa.
|
2003
|
|
Produktu horrek oso zabalduak ez diren alderdiak asetzen ditu, hala nola elikagaiak ekoizteko teknologien fidagarritasun maila edo egoera txarrean dauden elikagaiak kontsumitzearen ondoriozko toxiinfekzioen legezko bidetik erreklamatzeko aukerak. Hala sortu zen 2001eko apirilean consumaseguridad.com, Eroski
|
Taldea
Fundazioaren elikagaien segurtasunean espezializatutako webgunea, consumer.es kontsumitzailearen egunkariaren barruan kokatzen dena. Kazetaritza eta dibulgazio parametroen arabera, elikadura segurtasunaren ezagutzan sakondu nahi duten internautei «zerbait gehiago» eskaintzeko gai izango den informazio apustua sarean.
|
|
Elikagaien etiketetan gehien irakurtzen duena iraungitze data da oraindik ere, baina informazio hori pasatzen den urte bakoitzak lekua galtzen du osagaien zerrendaren alde. Hala ondorioztatzen da Kontsumitzailearen Barometrotik, Eroski
|
Taldea
Fundazioak sortu eta Enpresa Institutuak egindako iritzi inkesta, aurten hirugarren aldiz egingo dena.
|
|
Hala ere, aldaketa batzuk hautematen dira, arinak baina interesgarriak, eta, zorionez, positiboak dira ia arazo guztietan. Horrela ondorioztatzen da Kontsumitzailearen Barometrotik, Eroski
|
Taldea
Fundazioak sortu eta babestutakoa eta Enpresa Institutuak egindakoa. Aurten hirugarren aldiz argitaratuko da.
|
|
Tabakoak gaixotasun larri askorekin du zerikusia, batez ere minbiziarekin, eta herrialde garatuetako heriotzen %15 eragiten du. Espainian, 14 urtetik gorako biztanleen ia erdiek ez dute inoiz erre edo erretzen, Eroski
|
Taldea
Fundazioaren Kontsumo Barometroaren arabera. Zehazki, lan horren arabera, %21ek ez du gaur egun erretzen, baina duela gutxi erre zuen, %26k maiz erretzen du eta %4k kasu berezietan bakarrik.
|
|
Eroski
|
Taldea
Fundazioaren 2003ko Kontsumo Barometroaren datuen arabera, 5.000 inkestatik aurrera egina, etxebizitza da erosketan gastatutako diruak eragiten dien konpentsazioa onartzen ez duen produktu edo zerbitzu bakarra. Sektore horretako gastuaren konpentsazio maila 4,8 puntukoa baino ez da, eta hori beste produktu edo zerbitzuetan izandako joera orokorraren aurkakoa da, gastuaren konpentsazio sentsazioa zertxobait hobetu baita azken hiru urteetan.
|
2004
|
|
Eroski
|
Taldea
Fundazioaren 2003ko Kontsumo Barometroan, kontsumitzaileek 10 puntutik 4,2 baino ez diote ematen Interneti erosteko bide izateari dagokionez.
|
|
Haatik, Eroski
|
Taldea
Fundazioak argitaratzen duen Kontsumoaren Barometroaren arabera, azken hamabi hilabeteetan espainiar hiritarren %16k baino ez zuten erreklamazio bat bideratu.
|
|
Eroski
|
Taldea
Fundazioak 2004ko Kontsumo Barometroa aurkeztu du Madrilen
|
|
Barometroa, laugarren edizioan, 5.000 laguni egindako inkesta batean oinarritzen da herrialde osoan. Eroski
|
Taldea
Fundazioak Kontsumo Barometroaren laugarren edizioa aurkeztu du gaur, abenduak 2, Madrilen, inprimatutako liburuaren eta elektronikaren formatu bikoitzean. Bertan, Espainiako kontsumitzaileen iritzien, jarreren eta portaeren bilakaera deskribatzen da, aurreko hiru edizioetan erabilitako metodologia berarekin.
|
|
oso zorrotza da, elikagaien kalitate eta segurtasunean konfiantza du, indibidualista eta autonomoa da, eta bere buruaz kontsumitzaile den aldetik iritzi handia du, urtetik urtera eboluzionatu egiten da eta etxerako kualifikazioan aurrera egiten du, produktu eta zerbitzuen hobekuntza fisikoak asko estimatzen ditu, kezkatu egiten du. Arantza Laskurain Eroski
|
Taldea
Fundazioko zuzendari nagusiak eta Ricardo Oleaga Fundazioko informazio produktuen zuzendariak adierazi zutenez, “ez dago aldaketa handirik; egoera egonkortasunekoa da aurreko urteekiko, nahiz eta adierazle garrantzitsuenetan, hala nola elikagaiekiko konfiantzazkoan, bilakaera ona izan duten kontsumitzaileen iritziak eta portaerak deskribatzeko”. 2001etik aztertzen ari diren gai handiek osatzen dute 2004ko Kontsumo Barometroaren zatirik handiena (elikagaien segurtasunarekiko konfiantza, elikagai markekiko konfiantza, merkataritza eta jatetxe establezimenduekiko konfiantza, kontsumitzaileok jasotzen dugun informazioa, kontsumoari buruzko informazioa ematen duten agenteen sinesgarritasuna, kontsumo arloan esku hartzen duten eragile guztiek kontsumitzaileen interesen alde egiten duten iritzia, kontsumitzen ditugun produktuen konpentsazio maila eta abar). baina edizio honetan, aurreko bietan bezala (bizimodua, tabakismoa, elkartasuna, ingurumena, merkatuen liberalizazioa…), atal berriak sartu dira makro inkestan, besteak beste:
|
|
% 83k uste du merezi duela etxea aseguratuta izatea, baina% 53k bakarrik esan du ondo informatuta dagoela. Eroski
|
Taldea
Fundazioko arduradunak xehetasunetan sartu ziren Espainiako kontsumitzailearen profila definitzean, profileko elementu bakoitzari azalpenak emanez: Oso zorrotza, informazio gehiago eta hobea eskatzen du, produktu eta zerbitzuengatik ordaintzen duenarekin konpentsazio gutxi sentitzen du, pertzepzioak nabarmen hobetzeari uko egiten dio.
|
2007
|
|
Ecovidrio sarien IV. banaketan gertatu bezala, VIII. edizioan (abenduaren 12an jakinarazi zen erabakia), CONSUMER eroski k, on line kontsumitzailearen egunkaria argitaratu zuen. Eroski
|
Taldea
Fundazioa, Birziklatzeari eta Interneteko ingurumenari buruzko informazio onenaren saria jaso zuen, Beira nahikoa birziklatzen dugu, artikuluarengatik.
|
2010
|
|
Gertaera horietako gehienak tumore “ez haztagarrien” kategorian sartzen dira; tumore horiek ez dira miaketa hutsarekin detektatzen, mamografiarekin baino ez dira ikusten. José Enrique Alés doktoreak, Bularreko Minbizia Ikertzeko Espainiako
|
Taldea
Fundazioaren Patronatuko kidea (GEICAM), eta Emilio Alba doktoreak, Onkologia Medikoko Espainiako Elkarteko presidentea (SEOM), datu horien berri eman zuten Bularreko Minbiziaren Espainiako Federazioaren (FECMA) kanpainaren aurkezpenean parte hartu zutenean. “Diagnosia” Detekzio goiztiarrari eta aurrerapen klinikoei esker, gaur egun, Alés doktoreak adierazi duenez, “urtero %2 inguru jaisten da bularreko minbiziagatiko hilkortasuna”.
|
|
Ideietara mugatu beharrean proiektu batzuk gauzatzea ere lortu dutela ikus daiteke bertan. Real Madrid
|
taldearen
fundazioaren kanpusean lanean dihardute, besteak beste.
|