Emaitzak: 8
2013 | ||
13 AED elkarteko Bultza | taldeak eragite dinamika bat jarri zuen abian 1012an, AUKEAko kirol taldeetan euskararen erabilera bultzatze aldera. Lehenengo emaitzak eman ditu honezkero, jardunean dauden AUKEAko 27 taldeetatik 19 konprometitu baitira hasieratik taldeetako egituran euskara arduradun bana izendatzera eta hizkuntza plangintza baterako egoeraren diagnosia egitera. | |
2018 | ||
Laburpena. azken berrogeita hamar urteotan, aurrerapauso nabarmenak eman dira euskara biziberritzeko prozesuan, hainbat elkarte, erakunde eta pertsonari esker; ibilbide horretako historia orokor nagusia jasota dago, baina ez tokian tokikoa, eta, gainera, sarritan ez da behar bezala ezagutzen eta baloratzen. Iragan hurbil hori aztertuta, eta bereziki dentsitateguneak, hobeto ulertuko dugu gaur egungo egoera, eta elkarteetatik edo | taldeetatik eraginda, etorkizunera begirako hainbat helduleku aurkituko ditugu, euskara indartzen eta biziberritzen jarraitzeko. • Hitz gakoak: | |
2022 | ||
Esan daiteke muda oztopatzen duen eragile oso garrantzitsua taldea dela; izan ere, aipatutako faktoreetako askok taldearekin daukate zer ikusia, lagunen jarrerak edo lagunen gaitasun falta, esaterako. Gainera, | taldearen eragin hori ez da ikusten parte hartzaileak talde horretan dauden momentuan bakarrik, taldean egon eta gero ere eragin hori mantentzen da. | |
Honela, esan daiteke muda oztopatzen duen eragile oso garrantzitsua taldea dela; izan ere, (64) adibidean ikusi daitekeenaz gain, aurretik aipatutako faktoreetako askok taldearekin daukate zer ikusia, lagunen jarrerak edo lagunen gaitasun falta, esaterako. Gainera, | taldearen eragin hori ez da ikusten parte hartzaileak talde horretan dauden momentuan bakarrik, taldean egon eta gero ere eragin hori mantentzen da, aipatutako azken adibidean ikus daitekeen bezala. | |
Labur esanda, enpresetan eragiteko lehenengo interes | taldeetan eragitea proposatzen dugu. | |
Interes | taldeetan eragiteko, honako lanketa abiatzea proposatzen dugu: | |
3.4.4 Interes | taldeetan eragiteko estrategia landu | |
2023 | ||
Jasotako datuak elkarrizketetan ateratako informazioa gurutzatzeko erabilgarriak izan dira, parte hartzaileen hautemateak egiaztatzeko edo ikuspuntu desberdin batetik informazioa jasotzeko. Izan ere, parte hartzaileek informazio desberdina edo forma desberdin batean eskaini ditzakete | taldearen eraginagatik (Luke eta Goodrich 2019), eta taldearen bitartez gizartean gai edota gertakari baten inguruan egon daitezkeen posizio edota diskurtso ezberdinak azalarazi eta erreproduzitu daitezke. Hori dela eta, taldeak sortutako diskurtsoak eta egoerak izan dira analisiari aurre egiteko eta ondorioak ateratzeko langaia (Hernández García 2010, 308). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 8 (0,05) |
Lehen forma
taldearen | 3 (0,02) |
taldeetan | 3 (0,02) |
taldeak | 1 (0,01) |
taldeetatik | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
talde eragin | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
talde eragin hori | 2 (0,01) |
talde eragin dinamika | 1 (0,01) |
talde eragin estrategia | 1 (0,01) |
talde eragin proposatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |