Emaitzak: 7
2012 | ||
Era berean, eztabaida taldearen teknika oso egokia izan da jasotzeko ikertutako gaiaren gaineko talde oso baten informazioa (Juaristi, 2003). Elkarrizketa sakonaren eta eztabaida | taldearen emaitzak islatu dira 3.2 azpiatalean. | |
2013 | ||
1998ko Munduko Kopa garaipena kirolaz gaindiko talde nortasunaren ereduaren lorpentzat joa izan zen. Ildo kontrajarria azaltzen zuten nazio | taldeen emaitza txarren aurrean lortutako garaipenek, Alemaniaren eraginkortasun gabeziarekin alderatuta bereziki, balio berezia ematen zioten ezaugarri horiekin irabazteari gainera. Frantziak lur eskubidea (ius soli) herritartasuna emateko irizpidetzat bazuen, eta herrialdean jaiotakoak estatu nazioko herritartzat onartzen bazituen, Alemaniak bestalde, odol eskubidea (ius sanguinis) abiapuntu duen irizpidea erabili izan zuen, hots, nazioko kide bihurtzeko, edo gutxienik estatuko herritar izatearen eskubide bermea erdiesteko, alemaniar familia izatearen oinordetza behartzen zuena. | |
Beraz, «bezeroen emaitzak» ikuspegiak lehentasuna du gainontzeko irizpideen artean. Hala ere, ikuspegi horren izaera zabaldu egiten da, erakundearen interes | taldeen emaitza guztiak barnebilduz. Horrela, erantzukizun sozialaren kontzeptua adierazleen sistema orekatuan kontuan hartzen da. | |
– Interes | taldeen emaitzak (12 adierazle): aurreko atalean aipatu dugun moduan, Balanced Scorecard «akademikoan» bezeroen irizpidea zabaldu egiten da, ohiko bezeroak ezezik (ikasleak eta ikasleen familiak), gizartea bera ere bezeroen artean barnebilduz. | |
2015 | ||
Horrek kontrastea egiten du adituen taldean ikus daitekeen joerarekin, adituek nahiago baitituzte atzerakarga txikiagoko aukerak. Kontraste horrek nolabaiteko «desfasea» adierazten du bi | taldeen emaitzen artean, eta bidea ematen digu interpretatzeko badela bilakaera afera honetan: gazteek «lehengo» orientabideak dituzte gidari, baina adituek, kontrastean, aisa onartzen (edo hobesten) dituzte hurrenkera batzuk Erderismoseko jarraibideekiko «heterodoxoagoak». | |
2022 | ||
3.2 Berrikuntza | taldeen emaitzak | |
zuzen erantzundako galdera kopuruaren sailkapenean (3 taula) ikus daitekeen bezala, Txikipediako sarrera irakurrita eta bideoa ikusteko aukera izan dutenen% 34k soilik erantzun ditu zuzen 6 galderatik 3 edo gehiago, batez besteko% 43k baino beste horrenbeste gutxiago; alegia, 9 puntu gutxiago. Batuketa eta Zatikiak galdetegien emaitzen azterketa erlatiboetako (4 eta 10 taulak) datuek ere," Irakurrita bideoa bai" | taldearen emaitza negatiboak erakusten dituzte. Galderak erantzuteko beste bi taldeetako ikasleek baino baliabide gehiago izanik, erantzun zuzen gehiago espero zitezkeen bideoa ikus entzuteko aukera izan duten ikasleengandik, baina ez da hala izan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
talde emaitza | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
talde emaitza guzti | 1 (0,01) |
talde emaitza islatu | 1 (0,01) |
talde emaitza negatibo | 1 (0,01) |
talde emaitza txar | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |