Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2012
‎Era berean, eztabaida taldearen teknika oso egokia izan da jasotzeko ikertutako gaiaren gaineko talde oso baten informazioa (Juaristi, 2003). Elkarrizketa sakonaren eta eztabaida taldearen emaitzak islatu dira 3.2 azpiatalean.
2013
‎1998ko Munduko Kopa garaipena kirolaz gaindiko talde nortasunaren ereduaren lorpentzat joa izan zen. Ildo kontrajarria azaltzen zuten nazio taldeen emaitza txarren aurrean lortutako garaipenek, Alemaniaren eraginkortasun gabeziarekin alderatuta bereziki, balio berezia ematen zioten ezaugarri horiekin irabazteari gainera. Frantziak lur eskubidea (ius soli) herritartasuna emateko irizpidetzat bazuen, eta herrialdean jaiotakoak estatu nazioko herritartzat onartzen bazituen, Alemaniak bestalde, odol eskubidea (ius sanguinis) abiapuntu duen irizpidea erabili izan zuen, hots, nazioko kide bihurtzeko, edo gutxienik estatuko herritar izatearen eskubide bermea erdiesteko, alemaniar familia izatearen oinordetza behartzen zuena.
‎Beraz, «bezeroen emaitzak» ikuspegiak lehentasuna du gainontzeko irizpideen artean. Hala ere, ikuspegi horren izaera zabaldu egiten da, erakundearen interes taldeen emaitza guztiak barnebilduz. Horrela, erantzukizun sozialaren kontzeptua adierazleen sistema orekatuan kontuan hartzen da.
‎– Interes taldeen emaitzak (12 adierazle): aurreko atalean aipatu dugun moduan, Balanced Scorecard «akademikoan» bezeroen irizpidea zabaldu egiten da, ohiko bezeroak ezezik (ikasleak eta ikasleen familiak), gizartea bera ere bezeroen artean barnebilduz.
2015
‎Horrek kontrastea egiten du adituen taldean ikus daitekeen joerarekin, adituek nahiago baitituzte atzerakarga txikiagoko aukerak. Kontraste horrek nolabaiteko «desfasea» adierazten du bi taldeen emaitzen artean, eta bidea ematen digu interpretatzeko badela bilakaera afera honetan: gazteek «lehengo» orientabideak dituzte gidari, baina adituek, kontrastean, aisa onartzen (edo hobesten) dituzte hurrenkera batzuk Erderismoseko jarraibideekiko «heterodoxoagoak».
2022
‎3.2 Berrikuntza taldeen emaitzak
‎zuzen erantzundako galdera kopuruaren sailkapenean (3 taula) ikus daitekeen bezala, Txikipediako sarrera irakurrita eta bideoa ikusteko aukera izan dutenen% 34k soilik erantzun ditu zuzen 6 galderatik 3 edo gehiago, batez besteko% 43k baino beste horrenbeste gutxiago; alegia, 9 puntu gutxiago. Batuketa eta Zatikiak galdetegien emaitzen azterketa erlatiboetako (4 eta 10 taulak) datuek ere," Irakurrita bideoa bai" taldearen emaitza negatiboak erakusten dituzte. Galderak erantzuteko beste bi taldeetako ikasleek baino baliabide gehiago izanik, erantzun zuzen gehiago espero zitezkeen bideoa ikus entzuteko aukera izan duten ikasleengandik, baina ez da hala izan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia