Emaitzak: 5
2011 | ||
Fokus | taldeetan egindako hausnarketari amaiera emateko, hizkuntzaekologiak aplikazio praktikoetan eduki dezakeen garapenari buruzko iritziak eta eman beharreko urratsei buruzko proposamenak jaso ziren. Mahai gainean jarritako proposamenen artean, nagusienak honako hauek izan ziren: | |
Amaitzeko, berriro partaide guztiak elkartuta, Bastardas irakaslearekin batera azken eta debatea egin zen. Artikulu honetan, Foku | Taldetan egindako hausnarketaren emaitzak jasotzen dira. • Hitz gakoak: | |
teoriatik praktikara" gaiaren inguruan jardun zuten ikuspegiak eta iritziak elkartrukatuz, eta amaitzeko, berriro partaide guztiak elkartuta Bastardas irakaslearekin batera azken eta debatea egin zen. Artikulu honetan, Foku | Taldetan egindako hausnarketaren emaitzak jasotzen dira. partaideak. udal, Foru Aldundi eta Jaurlaritzako teknikari eta arduradunak, Mondragon unibertsitateko (Mu) eta euskal herriko unibertsitateko (upV/ ehu) irakasleak, hizkuntz Aholkularitzetako teknikariak, eusko Ikaskuntzako partaideak, kontseilua eta Topagunea euskara gizarte erakundeetako ordezkariak, Aurrezki kutxetako euskara arduradunak, udalerr... | |
2016 | ||
Lehen urratsa, esku hartzerako sistema eta tresna metodologikoak zehaztea, adostea eta egokitzea izan zen. DiKomA proiektuaren hasieran horrelakorik aurreikusten ez bazen ere, Garapen | Taldeak egindako hausnarketa eta sorkuntza ariketen ondorioz, herrietako esku hartze saioak bideratzeko tresna egokia kartak edota mahai joko modukoren bat izan zitekeela ondorioztatu zen. Ideia hori abiapuntu, Garapen Taldeak prototipo tailerraren lehen ariketa burutu zuen kartekin osatutako material batek eduki zitzakeen aukerak eta arriskuak aztertzeko eta karta joko baten eredua irudikatzeko. | |
2017 | ||
Irakasleek praktikan bizitako egoerei buruzko hausnarketa irakasleen prestakuntzaren ardatz gisa kokatuz (Gelfuso eta Dennis, 2014; Korthagen,; Schön, 1983) ikerketa ugari egin dira. Ikerketa ezberdinek azpimarratu dute ezagutzaren garapenerako irakasle gaiek praktiketan bizitako egoera errealekiko | taldean egindako hausnarketa prozesuek, alegia hausnarketa partekatuan oinarritutako prozesuek duten potentzialitatea. Bereziki praktiketako errealitatearekiko ulermen konplexuago izateko eta teoria eta praktikaren arteko zubiak eraikitzeko (Hammerness et al., 2005; Goodwin, 2002). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 4 (0,03) |
UEU | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
talde egin | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
talde egin hausnarketa | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |