2001
|
|
«conjunto de practicas sociales quecaracterizan a un grupo particular», eta suposatzen dute «que todo encuentro entreindividuos implica un grado mayor o menor de interculturalidad» (209 or.). Sarbaugh i (1987) jarraituz, interkulturalitatearen gradua lau faktoreren menpeegongo da: 1) Bizitzaz eta munduaz
|
taldeak
daukan irudia (usteak). Hofstede ren (1980) iritziz, kulturak ondorengo dimentsioetan bereizten dira:
|
2002
|
|
Hiru urteetan euskarazko
|
taldeak
dauzkaten titulazioetan, hau da, Mekanikako eta Industria Elektronikako Industria Ingeniaritza Teknikoetan?, enborrezkoeta beharrezko irakasgai ia guztietan dago euskaraz ikasteko aukera: 31etatik 26tanlehenengo kasuan (%84), eta, bat izan ezik, denetan bigarrenean (%97).
|
2009
|
|
Horren harian, kontuan izan behar da ikerketa askok azpimarratzen dutelafamiliako zama dela emakumeak ardura postuetara iristeko oztopo nagusietakoa (adibidez, Chinchilla eta Leon, 2004; Cuadrado eta Morales, 2007; Martinez Perezeta Osca, 2004; Sarrio, Barbera, Ramos eta Candela, 2002). Horrela, presidentearen familiako erritmora egokitzen den
|
taldea
edukitzeko garrantzia ere aipatzendute. Halaber, emakume presidente hauek dituzten lanen ordutegien malgutasunakkirol federazio/ klubeko kudeaketa lanekin tartekatzea ahalbidetzen die.
|
2011
|
|
Lehen maila, beraz, Kontseilu Editorialeangauzatu zen. Kontseilua
|
taldeko
edukiak koordinatzeko organo gorena da, eta hiruhilabetean behin biltzen da. Telebistako, irratiko eta Interneteko hedabideen ekintzaildo orokorrak ezartzen ditu.
|
|
33). EITBko Estrategiaeta Kanpo Harremanetarako zuzendari Patxi Arratibelek berriki onartu zuen, etorkizunean,
|
taldearen
edukiak parte hartzera eta auto sustapenera bideratutakoeta plataforma anitzeko formatu elebidunen menpe egongo direla, hainbat katetanberrerabili ahal izango direla eta formatuak beharren arabera aldatuko direla (Arratibel, 2010). Etorkizunari begira, Eitb.com en zeregina funtsezkoa da egun, eta hala izango da etorkizunean ere, irratiaren eta telebistaren bigarren zabalkundekanala baita eta multikanal kontsumoa sustatzen baitu.
|
|
2011ko martxoaren hasieran abiatutako ETBleko Ibil2d saioan oinarritutaEITBk martxan jarri duen esperientzia aitzindaria nabarmendu behar da. Euskadikoibilbideei buruzko gune hau
|
taldearen
edukiak sortzeko laborategiaren (Edukilab) emaitza da, eta, horren bidez, EITBk Internet eta telebista kontsumoan esperientziaberriak eskaintzen dituzten transmedia formatuak garatzeko apustuan aurrera egindu. Ibil2d saioak soilik webgunerako pentsatutako eta ekoitzitako eduki bereziakditu, eta saioaren blogak24 ibilbideak GPSn deskargatzeko aukera ematen du.Gainera, erabiltzaileak saioan agertzen diren tokiei buruzko informazioa birtualkikontsulta dezake Internetera konektatutako gailuen bidez, proiektu honek ErrealitateHandituaren teknika erabiltzen baitu.
|
|
Eitb.com eko kideen ustez, horrelako «multimedia kolaborazioak» interesgarriak eta onuragarriak dira, baina euskarri dinamizatzaile horretan garbi dute prozesuhorrek mugak ezartzen dituela. Beren ustez, zenbait sinergia baliatzeak, adibidez, webgunea
|
taldearen
edukiak zabaltzeko bigarren kanal gisa erabiltzeak, ez duezinbestean multimedia konbergentzia eragiten.
|
2019
|
|
Ipuinakondoren etorri ziren. Tolkien-en literatura lana, beraz, hitzen indar semantikotik hazi zen, eta arteosotasuna munduaren polisemian islatutako egia esateko bilatzen du8 Horregatik, errealitate bat berazherri eta
|
taldeek
eduki ditzaketen atzemate ezberdin eta aberatsak aztertzeko, Tolkien-ek errealitateasakontasun osoz izendatzen duten hainbat hizkuntza asmatu zituen. Ondorioz, haren legendariumeanhitz oro mundu estetiko berezia ernetzeko hazi da.
|