Emaitzak: 13
2002 | ||
Koordinatzaileak zentralizatuko du barnetegiko informazio guztia (zein gune eta tratu osatu diren, tratuak), etaaholkuak emango ditu.Bestalde, talde bakoitzean laguntzaile eta dinamizatzaileak ere dira. Hauen eskugeratuko da | taldeko ebaluazio lana, taldekideen iritziak jasotzea, eta abar. | |
2010 | ||
Ebaluazioa: atal honetan irakasleak jarduera zuzentzeko erabiliko dituen banakako eta | taldeko ebaluazio irizpideak azaltzen ditu. Oro har, irakasleek kontuan hartzen dituzte, besteak beste, informazioaren bilaketa zehatza eta egokia, aurkezpen ona, ikasleen arteko lankidetza eta lan kolektiboa. | |
2012 | ||
Tresna egokia izaten da gela gertatzen denari buruzko informazio orokorra biltzeko. Erabilgarria izango da gelako | taldearen ebaluazioa egiterakoan, eta lagungarri gertatuko da programazioaren garapenari buruzko balorazioa eta jarduerei buruko hausnarketa egiterakoan. | |
Ados? Eta besterik ez badago, hementxe bukatuko dugu A | taldearen ebaluazio saioa. Eskerrik asko guztioi. | |
Inasek A taldeari baino ez dio eskolarik ematen laugarren mailan, eta ahalik eta zaratarik gutxien eginez atera da gelatik, tarterik utzi gabe ekin baitiote B | taldearen ebaluazio saioari. Atea ixtera doala, Teles datorrela bere atzetik ikusi du. | |
2015 | ||
Oharrak idatziz jasotzea eta | taldeko ebaluazio taulak betetzea | |
Datozen bi saioetan proiektua bera hobetzen eta xehetasunezlantzen da eta zerbitzua gauzatzeko beharrezko material guztia nahiz aurrekontua zehazten da.Zazpigarren saioan proiektua errealitatean aplikatzen da, zerbitzu bat eskainiz eta erronkarierantzunez. Azken saioan proiektuaren, esperientziaren eta | taldearen ebaluazioa gauzatzen da, proiektu guztiak aurkezten dira eta moduluari itxiera ematen zaio. | |
2016 | ||
Joko bakoitzak horma irudi bat izango du, beste | taldeen ebaluazioak bilduko dituena. | |
Saltzailearen ebaluazioa ez ezik, salmenta | taldearen gaineko ebaluazioa ere egingo da. Hortik abiatuta, talde mailan hobetu beharrekoak zehaztuko dira. | |
Salmenta | taldearen ebaluaziotik, hainbat ondorio atera behar dira, eta enpresa kudeatzeko erabaki erabilgarriak hartzeko balio dute ondorio horiek. Erabakiok aldaketak eragin ditzakete enpresaren hainbat arlotan: | |
Oharrak idatziz jasotzea eta | taldeko ebaluazio taulak betetzea | |
2017 | ||
a Joko bakoitzak horma irudi bat izango du, beste | taldeen ebaluazioak bilduko dituena. | |
2018 | ||
Stalin kamaradaren | talde ebaluazioa egin ondoren, aho batez ondorioztatu dugu, hainbat azterketa egin eta gero Amaitu sufrimenduaz, arren! |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 13 (0,09) |
Lehen forma
taldearen | 5 (0,03) |
taldeko | 4 (0,03) |
taldeen | 2 (0,01) |
talde | 1 (0,01) |
taldearen gaineko | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
LANEKI | 3 (0,02) |
ELKAR | 2 (0,01) |
UEU | 2 (0,01) |
Ikaselkar | 2 (0,01) |
Alberdania | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
talde ebaluazio | 13 (0,09) |
Konbinazioak (3 lema)
talde ebaluazio bildu | 2 (0,01) |
talde ebaluazio egin | 2 (0,01) |
talde ebaluazio saio | 2 (0,01) |
talde ebaluazio taula | 2 (0,01) |
talde ebaluazio ere | 1 (0,01) |
talde ebaluazio gauzatu | 1 (0,01) |
talde ebaluazio irizpide | 1 (0,01) |
talde ebaluazio lan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |