2006
|
|
Horregatik, ohikoa da gaur egun, adoptatu nahi duenedonork igarotzen duen ebaluazio psikosozialean motibazio eta igurikimenezberdinak aztertzea eta lantzea. Halaber, zenbait ECAIk (Entidad Colaboradoraen Adopcion Internacional) gaia lantzeko
|
talde
dinamika erabiltzen dute. Edonolaere, eta guraso adoptibo bakoitzak egin dezakeen lan indibidualari erreferentziaeginez, hausnarketa sakona gomendatzen da; lehenik, etorkizuneko adopziokohaurraren inguruan espero denaz kontziente izateko, eta bigarrenik, itxaropenhoriek agian errealitate bilakatuko ez direla onartzen hasteko estrategia bezala.
|
2017
|
|
Jaime Altuna Ram� rez – Genero identitatearen hizkuntza jokoa. ...o gazteak biltzen dituen egitasmo iraunkor bat da, ikasturtean zehar gauzatzen dena. antolaketa sendo eta, aldi berean, malgua du, eta, zentzu horretan, aukera eskaintzen du jarduera ezberdinak modu zuzenean gazteekin lantzeko. izan ere, behatutako praktiken ohiko jasoketa egiteaz gain, elkarrizketa informalak bideratu nituen eta haurtzaro eta nerabezaroaren antropologian proposatzen diren zenbait
|
talde
dinamika erabili nituen. talde dinamiken bidez gazteen egunerokotasunera hurbiltzeaz gain, euren diskurtsoak jaso nahi izan nituen. horrela, behaketa lana egiten egon nintzen egun bakoitzean bina dinamika proposatu nizkien. dinamika hauetan, lehendabizi, nerabeak, 5 lagunez osatutako taldeetan elkartzen ziren proposatutakoa egiteko. ondoren, talde txikietan osatutako dinamikaren emaitza elkar ban... Talde dinamiken bidez gazteen egunerokotasune ra hurbiltzeaz gain, euren diskurtsoak jaso nahi izan nituen.
|
|
Jaime Altuna Ram� rez – Genero identitatearen hizkuntza jokoa. ...ko dokumentazio lana burutu nuen. esan bezala, beraz, ikerketa planteamendu honek nerabe multzo batekin lagunarteko egoera ez formaletik oso gertu dagoen gune batean egoteko aukera eman zidan. horri begira, penelope eckert ek eta McConnelBehatutako praktiken ohiko jasoketa egiteaz gain, elkarrizketa informalak bideratu nituen eta Haurtzaro eta Nerabezaroaren Antropologian proposatzen diren zenbait
|
talde
dinamika erabili nituen. Talde dinamiken bidez gazteen egunerokotasune ra hurbiltzeaz gain, euren diskurtsoak jaso nahi izan nituen.
|
|
Lezo eta Pasai Donibaneko nerabeekin egon naiz; zortzi arratsalde pasa ditut beraiekin. Behaketa hauetan, behatutako praktiken ohiko jasoketa egiteaz gain, elkarrizketa informalak bideratu ditut eta Haurtzaro eta Nerabezaroaren Antropologian proposatzen diren zenbait
|
talde
dinamika erabili ditut. Guztira 65 nerabeekin izan naiz:
|
2021
|
|
Hezkuntza Departamentuak antolatu dituen tailer horien helburua da “D eta A ereduetako ikasleen ahozko euskara hobetzea. Horretarako, jolas giroko jarduera eta
|
talde
dinamikak erabiltzen dira”. Mikel Albisu koordinatzaileak gaineratu duenez, “astebetez, ikastalde bakoitzak hezitzaile baten bisita jasotzen du.
|