2001
|
|
Edozein modutan ere, ez da ahaztu behar Eroski
|
Taldeko
bezeroek ateratzen dutela aurrera entitate honen lana, euren erosketen bidez; izan ere, Eroski Taldearen irabazien zati bat Eroski Taldea Fundaziora bideratzen da, Eroski eta Consum kooperatiben Heziketa eta Sustapen Fondoaren bitartez eta Eroski Taldea osatzen duten beste entitate batzuen laguntzaz.
|
2008
|
|
Txartel honekin hainbat zerbitzu erabil daitezke eta pribilegioak lor daitezke, hala nola, AVE RENFE trenetan txartelaren balioaren gaineko %10eko europuntoak, 24 edo 48 orduko doako aparkalekua, AVE klubeko aretoetara sartzea eta abantaila esklusiboak. Baldintza berezi horiek Club eta Prioridad
|
taldeetako
bezeroei aplikatzen zaizkie. “Club AVE Oro” txartela:
|
|
Broker batzuek ere eskaintzen dute zerbitzu hori, eta eskaintza bereziak dituzte burtsako parket horietako batean posizioak hartzeko. Parket horiek eragiketa %20 eta %30 bitartean merka dezakete, baina beren finantza
|
taldearen
bezero izatearen truke.
|
2011
|
|
Jokabide hori bat etorri zen denboran merkatu arautua desagertzearekin eta kontsumitzaile guztiak merkatu liberalizatura pasatzearekin. Lehiakortasunaren aurkako bigarren jarrera 2009 urtean izan zen, Gas Natural
|
taldeko
bezeroak etengabe galduz joan zirenean, Gas Natural Comercial filialak komunikazio kanpaina bat jarri zuenean martxan: bost milioi gutun bidali zizkien etxeko bezero gehienei, hornitzaile aldaketak saihesteko.
|
2012
|
|
http://www.kutxabank. es/ cs/ Satellite/ kutxabank/ eu/ bezeroaren_ arreta. Irakur ezazu araudi horren II. titulua eta egizu bezeroaren arretarako zerbitzuko titularra aukeratzeko prozesuaren eskema. Deskriba itzazu Kutxabank
|
taldeko
bezeroen arretarako zerbitzuaren funtzioak.
|
2014
|
|
catering eta zaharberritze, garbiketa, garbitegi eta atezaintza, lorezaintza, manipulazio, aholkularitza eta dekorazioko adimen urritasuna duten pertsonek emandako zerbitzuak. Hor, AMÁS
|
Taldeko
bezeroek kontsulta eta kontrata ditzakete, enplegua sortzeko eta haiek ematen dituzten pertsonak integratzeko. Horrez gain, bezeroei emandako zerbitzuei buruzko iritzia eman dezakete bezeroek, beste bezero batzuek ezagut ditzaten eta erakundearen bideoak dituen multimedia atal bat sar dezaten.
|
2017
|
|
Gaur egun munduko sare sozialik erabiliena da Facebook. Jarraian ikusiko dugun bezala, oso aproposa da, alde batetik, enpresaren/ entitatearen orrialdearen bitartez bezeroekin konektatzeko eta, bestetik,
|
taldeen bidez
bezeroak fidelizatzeko.
|
2019
|
|
Higiezinen merkatuan oraindik ere «hondarra» den salmenta horren atzean, baina «hazkunde etengabean», sektoreko adituek aitortzen dutenez, arrazoi asko daude. «Herentziaren kultura deritzona gainditzen ari gara, jaraunsleei gure jabetza uzteko atxikimendu hori baitzen, nahiz eta agian bizi diren zigorrak pasako ditugun», dio Mar Villak, Retiro
|
Taldeko
bezeroarentzako arreta zerbitzuko zuzendariak, horrelako ondasunak errentagarri bihurtzeko produktuak aholkatu eta bideratzen dituen enpresak. Bai adinekoak bai haien familiakoak higiezinen ondarea erabiltzearen aldekoak dira, diru sarrerak hobetzeko eta, hartara, haien bizi kalitatea hobetzeko.
|
|
Irudia: FuSuSu Adinekoek higiezinen ondarearekin likidezia lortzeko dituzten moduak lau dira, Mar Villa Retiro
|
Taldeko
bezeroaren arretarako zuzendariak azaltzen duenez. Enpresa horrek mota horretako ondasunak errentagarri bihurtzeko produktuak aholkatu eta tramitatzen ditu:
|