2009
|
|
Hori dela eta, kontzertuak emango ditu zuzenean bere webgunean, zuzeneko konexioak egingo ditu irrati bidez eta saio berezia emango du egunero ETB 3n.
|
Taldeko
beste hedabide guztiek ere jaialdiaren informazio zabala emango dute.
|
2011
|
|
Internet konbergentzia prozesuaren erdigunean kokatzeko, lehendabizi beronekeskaintzen dituen tresnak (informazio berritze azkarra, etengabeko elkarreragina, testu, irudi eta audioak aldi berean kontsumitzeko ahalmena, etab.) menderatu behardira. Aurreneko begiradan, EITBren web orrialdeak mugimenduan dauden askotarikoedukiak eskaintzen dituen atariaren antza hartzen du,
|
taldeko
beste hedabideek bertanbat egin edo konbergitzeko era topatzen dutelarik. Barneko jardunak, aldiz, bestelakoagertokia ezagutarazten digu:
|
|
Hedabide bakoitzaren bileren ondoren, makroerredakzioan egin den aldaketahiru hedabideetako albistegi arduradunen bilera koordinatua izan da, informazioapartekatzeko eta egun hartan taldeko hedabideetako batek eman dituen titular edoalbiste garrantzitsuak
|
taldeko
beste hedabide bati itzuriko ez zaizkiola ziurtatzeko.Radio Euskadiren eta Euskal Telebistaren eguerdiko albistegietako bilerak etaondoren datorren koordinazio bilerak horren lekuko dira.
|
|
Horren haritik, erredaktoreen ia erdiek multimedia ekimen batean prest daudela diote (4.9 grafikoa). Izan ere, erdiek baino gehiagok ustedute
|
taldeko
beste hedabide baterako edukiak lantzeko gai direla (4.10 grafikoa). Multimedia talde batean parte hartzeko gogo biziena agertzen dutenak EuskadiIrratiko profesionalak dira, ondoren, Eitb.com eko erredaktoreak eta, azkenik, RadioEuskadikoak eta ETBkoak.
|
|
oinarrizko konbergentziada: sinergien helburua erabiltzaileak
|
taldearen
beste hedabide eta eduki batzukkontsumitzera bultzatzea da (Lang, 2010). Elkarren arteko sustapen hori ez da berriaEITBn, eta Eitb.com sortu baino lehen ere noizbehinka egiten zen.
|
2012
|
|
Era berean, iragarleek lortzen duten prezioaren beherapena publizitateari heltzeko ekimena izaten da. Horrela, komunikazio proiektu bereko hainbat produktutan (urtekarian, esaterako) iragarkia txertatzearen truke edo komunikazio
|
taldeko
beste hedabide batean ere publizitatea ipintzearen ondorioz, hedabideek publizitatearen prezioa jaisten dute (Beck, Reineck eta Schubert, 2010: 94; Beyer eta Carl, 2004:
|
2016
|
|
EiTB sare sozialetan egonda, erabiltzaileak fidelizatzea, marka irudia promozionatzea, eta Internetetik
|
Taldearen
beste hedabideetara igarotzeko bidea erraztea lortu nahi da. Horretarako, komunikazio zerbitzu publiko integrala, profesionala eta bikaina eskaini behar da.
|
|
EiTBk sare sozialetan irekitako kontuetan ez da albisterik argitaratuko, harik eta eitb.eus en edo
|
Taldeko
beste hedabide batzuetan argitaratu arte. Hala ere, informazio alertak zabal daitezke sare sozialen bidez, edukiak sustatzeko helburuarekin eta EiTBren marka irudia zerbitzu publiko eraginkor eta berehalako modura erakusteko helburuarekin.
|