Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2000
‎Arriskua zein zen ikusita, aitzakia bat asmatu genuen. Euskal gazteen arteanikerketa soziologikoa egiten ari ginela eta eztabaida taldeak behar genituela esanezbildu genituen gazteok. Honela, hizkuntzaren azterketaren gaineko susmoa urruntzealortu genuen.
2001
‎Hori dela eta, nekez estandariza dezakegu prozesua. Irakaslearenlana da taldearen beharrak zein diren erabakitzea, momentu oro.
2009
‎Gaitasun mota batzuk, lidergoaren era estereotipikokimaskulinoak, esaterako, atsegintasunean garaiak ez direnez, horrelako estiloakhartzen dituen emakumea zigortuta izan daiteke desatsegina izateagatik (Eagly, Makhijani eta Klonsky, 1992). Beraz, mendeko taldeekiko estereotipoak preskriptibo eta paternalista bihurtzen dira, talde menderatzaileak era esanguratsuanmendeko taldearen beharra baldin badu (Glick eta Fiske, 1999).
‎migrazioa azaldu eta genero perspektiba barneratzen duen eredu batproposatzen du. Lehenengo konzeptuarekin ikusarazi nahi du, bai gizonek baiemakumeek, familiaren iraupena segurtatzen dutela, eta horren ondorioz, edozeinpertsona hautagai izan daitekeela etorkina izateko eta taldearen beharrak asebetetzeko. Bestaldetik, gizarte sareak, jatorrizko herrialdean dauden pertsona ezaguneketa helmugako gizartean daudenek osatzen dituzte, eta etorkinek duten babesairudikatzen dute.
‎Arlo depresiboa Latinoamerikako taldean behar minimoak ez edukitzearekin (lana eta egoera juridikoa), eta harreman soziala ez izatearekin (familiarrak urrunegon eta beren herrialdearekin kontakturik ez izatea) erlazionatzen da. Ongizatearekin zerikusirik duten aldagaiak ere lotzen dira depresioarekin, adibidez, emigratzeko aukera ez eskertzearekin, bere egoera uste zuten baino txarragoa dela pentsatzearekin eta bere osasuna negatibotzat sumatzearekin.
2011
‎Atal honetan azaldu denez, Eitb.com ek aldaketa bide luzea egin du azkenhamarkadan, garai berrietara eta taldearen behar estrategikoetara egokitzeko.Ondorioz, webgune korporatiboaren eredua baztertu du, eta EITBren zerbitzu publikoeta ikus entzunezko izaera adierazten duen atari bihurtu da. Internet euskarriaren estrategia aldatu egin da, hedabide hori plataforma anitzeko hedapenerako funtsezkoadela erakutsi ahala.
2014
‎Ikasleei etxetik arropak ekartzeko eskatuko diegu etaberen alde femeninoarekin eta maskulinoarekin ikertzeko eta esperimentatzekoeskatuko diegu. Jarduera hau egiteko kohesio handiko taldea behar da, haien arteankonfiantza handia duena. Beraz, ez da komeni testuinguru batzuetan egitea.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia