Emaitzak: 7
2000 | ||
Arriskua zein zen ikusita, aitzakia bat asmatu genuen. Euskal gazteen arteanikerketa soziologikoa egiten ari ginela eta eztabaida | taldeak behar genituela esanezbildu genituen gazteok. Honela, hizkuntzaren azterketaren gaineko susmoa urruntzealortu genuen. | |
2001 | ||
Hori dela eta, nekez estandariza dezakegu prozesua. Irakaslearenlana da | taldearen beharrak zein diren erabakitzea, momentu oro. | |
2009 | ||
Gaitasun mota batzuk, lidergoaren era estereotipikokimaskulinoak, esaterako, atsegintasunean garaiak ez direnez, horrelako estiloakhartzen dituen emakumea zigortuta izan daiteke desatsegina izateagatik (Eagly, Makhijani eta Klonsky, 1992). Beraz, mendeko taldeekiko estereotipoak preskriptibo eta paternalista bihurtzen dira, talde menderatzaileak era esanguratsuanmendeko | taldearen beharra baldin badu (Glick eta Fiske, 1999). | |
migrazioa azaldu eta genero perspektiba barneratzen duen eredu batproposatzen du. Lehenengo konzeptuarekin ikusarazi nahi du, bai gizonek baiemakumeek, familiaren iraupena segurtatzen dutela, eta horren ondorioz, edozeinpertsona hautagai izan daitekeela etorkina izateko eta | taldearen beharrak asebetetzeko. Bestaldetik, gizarte sareak, jatorrizko herrialdean dauden pertsona ezaguneketa helmugako gizartean daudenek osatzen dituzte, eta etorkinek duten babesairudikatzen dute. | |
Arlo depresiboa Latinoamerikako | taldean behar minimoak ez edukitzearekin (lana eta egoera juridikoa), eta harreman soziala ez izatearekin (familiarrak urrunegon eta beren herrialdearekin kontakturik ez izatea) erlazionatzen da. Ongizatearekin zerikusirik duten aldagaiak ere lotzen dira depresioarekin, adibidez, emigratzeko aukera ez eskertzearekin, bere egoera uste zuten baino txarragoa dela pentsatzearekin eta bere osasuna negatibotzat sumatzearekin. | |
2011 | ||
Atal honetan azaldu denez, Eitb.com ek aldaketa bide luzea egin du azkenhamarkadan, garai berrietara eta | taldearen behar estrategikoetara egokitzeko.Ondorioz, webgune korporatiboaren eredua baztertu du, eta EITBren zerbitzu publikoeta ikus entzunezko izaera adierazten duen atari bihurtu da. Internet euskarriaren estrategia aldatu egin da, hedabide hori plataforma anitzeko hedapenerako funtsezkoadela erakutsi ahala. | |
2014 | ||
Ikasleei etxetik arropak ekartzeko eskatuko diegu etaberen alde femeninoarekin eta maskulinoarekin ikertzeko eta esperimentatzekoeskatuko diegu. Jarduera hau egiteko kohesio handiko | taldea behar da, haien arteankonfiantza handia duena. Beraz, ez da komeni testuinguru batzuetan egitea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
talde behar | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
talde behar asebete | 1 (0,01) |
talde behar baldin | 1 (0,01) |
talde behar estrategiko | 1 (0,01) |
talde behar minimo | 1 (0,01) |
talde behar ukan | 1 (0,01) |
talde behar zein | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |