Emaitzak: 9
2012 | ||
– Itsaso osasun hezkuntzako programa bat garatu behar duen osasun | talde bateko kide da, baina zalantzak ditu. Martak esperientzia handiagoa du, beste programa batzuetan parte hartu baitu; eta Itsaso orientatzen du bere jarduna zuzena ote den ikus dezan. | |
Taldean eta pertsonen artean, garrantzitsuena da kideen arteko laguntza. Pertsonak, besteek babestu, balioetsi eta maitatzen dutela, eta | talde bateko kide dela sentituz gero, estresaren ondorioak murriztuko ditu, arazoei aurre egiteko ahalmen handiagoa izango du eta gusturago lan egingo du. Babes hori entzute aktiboaren bidez lortzen da, laneko aupada, sormen eta inplikazioko pentsamenduak eta beharrak sortuta, eta laguntza teknikoa, emozionala eta soziala eskuratuta. | |
2016 | ||
Alde batetik, gizartean bizitzea elkarbizitza antolatzea da; horregatik, ezinbestekoa da taldean arauak adostea. Haurtxoa ere | talde bateko kidea da jaiotzen denetik, eta talde horretako arauak hasiera hasieratik barneratzen hasten da, hori beharrezkoa duelako bere ingurunea ulertzeko. Haur eskola eta haur hezitzaileak ere eragile garrantzitsuak dira mundua ulertzeko prozesu horretan; beraz, eskola eremuan ere, ezinbestekoa da arauak lantzea. | |
Gizartea talde homogeneotan zatitzen da hierarki jakin batean, antzeko errenta mailaren, balioen, interesen eta portaeren arabera. Gizarte klaseko | talde bateko kide izateak kontsumo ereduan eragiten du. | |
| Talde bateko kide izatea, adiskidetasuna, maitasuna? | |
2018 | ||
Unibertsitateko ikasle | talde bateko kideek banaka hitz egin zuten emakume batekin. Emakume horrek hotz eta kritiko jokatu zuen batzuetan, edo maitekor eta adiskidetsu beste batzuetan. | |
Gizarte alferkeria: helburu komuna lortzeko, | talde bateko kideek ahalegin txikiagoa egiteko duten joera ahalegin hori bakarrik egiten dutenean baino. | |
Lehenik, | talde bateko kideek erantzukizun txikiagoa dutela sentitzen dutelako, eta, horregatik, gutxiago axola zaie zer pentsatzen duten besteek. | |
Titulu hori dutenen konpetentzia orokorra da pertsonen eta komunitatearen aho hortzen osasuna sustatzea prebentzioko jardueren eta jarduera tekniko eta asistentzialen bidez alegia, teknika odontologikoak egin, aztertu, ebaluatu eta sustatuta, odontologiako edo estomatologiako profesionalekin lankidetzan. Aho hortzetako osasun | talde bateko kide gisa, kalitatea, segurtasuna eta baliabideak optimizatzea izango ditu irizpideak bere lanbide jarduera betetzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
LANEKI | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
talde bat | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
talde bat kide | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |