Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2002
‎Salmentaketa inbertsioak 6.268,56 milioi eurokoak eta 521,91 milioi eurokoak izan ziren, hurrenez hurren, 1999an. Enpleguak ere antzeko joera izan du, 1997 urtealdian34.397 langile izatetik 46.861 langile izatera heldu baita MCC. Deigarria da, baisalmenten kopuruari nahiz inbertsioari zein enpleguari dagokienez, Banaketa taldeak Industria taldeak baino emaitza hobeak lortu izana 1999an; hori ez baitzenhorrela 90eko hamarkadaren hasieran.
2008
‎Fox en eta Routh en arabera (1984), fonemen segmentazioan entrenatutakoek ez zuten kontrol taldekoek baino hobeto irakurtzen. Zatitze eta sintesi fonemikoan entrenatutakoek beste taldeetakoek baino emaitza hobeak lortu zituzten irakurketan. Sintesi fonemikoak bakarrik ez du hobetzen irakurketa.
‎Emaitzen arabera, letren ezagutzan bakarrik trebatu zirenek ez zuten aurrera egin kontzientzia fonologikoan. Letren ezagutzan eta kontzientzia fonologikoan trebaturikoek beste taldeetakoek baino emaitza hobeak lortu zituzten kontzientzia fonologikoan eta irakurketan. Bigarren eta hirugarren taldeen artean ez zen alderik agertu ez kontzientzia fonologikoan, ez eta irakurketan ere.
‎Lundberg ek, Frost ek eta Petersen ek (1988) Haur Hezkuntza amaierako haurrekin egindako ikerketan, kontzientzia fonologikoan trebaturiko talde esperimentalak kontrol taldeak baino emaitza hobeak lortu zituen irakurketan eta idazketan, eta kontzientzia fonologikoa hobetu zuen.
‎Kontrol taldea, aldiz, kategorizazio semantikoan trebatu zuten. Talde esperimentalekoek kontrol taldekoek baino emaitza hobeak lortu zituzten irakurketan (letren ezagutzan).
‎Ingelesa ikasteko eredu goiztiarrari jarraitu dioten ikasleek emaitza kaskarragoak lortu dituzte ingelesez gaitasun komunikatiboaren osagaietan. Nabarmentzekoa da hiru ikasturte gehiagotan ingelesa ikasten aritutakoek, beste taldekoek baino emaitza okerragoak lortu dituztela. Hala ere, aldagai indibidualek pisu handia dute beste hizkuntzetako emaitzei begiratuz gero, askotan emaitza kaskarragoa lortzen baitute 5 urterekin hasitakoek.
2009
‎Talde bipolarraren azterketak erakutsi zuen kontrolekin alderatuta erantzun baldintzatu bat lortu zela. Hala ere, talde bipolarra gogo aldartearen arabera kategorizatu zenean (mistoa, maniakoa edo eutimikoa “maila normalaren” barruko gogo aldartea), gertaera mistoetan aztertutako gizabanakoek narriadura nabarmena izan zuten, eta gainerako taldeek baino emaitza okerragoak lortu zituzten, bai hautematean, bai baldintzatutako erantzunen denboran. Emaitza horien arabera, zerebeloaren disfuntzioa aldartearekin eta gaixotasun bipolarraren bilakaerarekin lot daiteke.
2014
‎Hau da, indar, baliabide eta jakituria metaketa handia egin zen proiektuan. Lanketa ikaragarriak ahalbidetu du talde esperimentalak beste taldeak baino emaitza hobeak izatea.
2021
‎Sousa eta lankideen (8) ikerketan TUG, 6 MWT eta irismen funtzionalaren testean (FR) ezberdintasun esanguratsuak ikusi ziren taldeen artean; hobekuntza handiena erresistentzia eta indarra landu zuen taldeak izan zuen, eta erresistentzia bakarrik landu zuen taldeak kontrol taldeak baino emaitza hobeagoak izan zituen. Egin ziren beste bi neurketetan, GMIan eta CS testean, ez zen hobekuntza esanguratsurik gertatu.
2022
‎Alegia, Ansai eta Rebelattok (31) entrenamendua bukatu eta 6 asteren ostean burututako neurketetan ikusi zuten erresistentzia taldekoek osagai anitzeko ariketen taldekoek eta kontroltaldekoek baino datu hobeak eskuratu zituztela. Huang eta lankideen kasuan (30), interbentzioa egin eta 24 aste pasatu ondoren, interbentzio taldekoek kontrol taldekoek baino emaitza hobeak izaten jarraitu zuten. Halere, talde afektiboan ez zen taldeen arteko desberdintasunik aurkitu; aldiz osagai anitzeko ariketen taldean bai (p= 0,037).
‎" Irakurrita bideoa bai" taldearen kasuan, zortzi galderatik bostean jaitsiera dago, bereziki, 5 eta 6 galderetan, Txikipediako sarrerak biltzen ez zuen informazioan oinarritutakoetan. " Irakurri gabe" taldeak baino emaitza zuzenen kopuru altuagoa lortu dute 2 eta 8 galderetan, baina aldea ez da esanguratsua.
‎Datu estatistikoek horrela berresten dute," Batuketa galdetegiari oker eta zuzen emandako erantzunen portzentajea" taulako (2 taula) datuetan ikus dezakegun bezala," Irakurrita bideoa ez" taldeak," Irakurri gabe" taldeak baino emaitza hobeak lortu ditu, eta 1 eta 2 galderetan erantzun zuzenen kopurua nabarmen altuagoa da. Eta" Batuketa galdetegiaren emaitzak, zuzen erantzundako galdera kopuruaren arabera sailkatuta" taulara (3 taula) bildutako datuek ere gauza bera adierazten digute; izan ere, galdetegia erantzuteko Txikipediako sarrera irakurritakoen artetik% 57k 6 galderatik 3 edo gehiago erantzun ditu zuzen.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia