Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2004
‎Arrasateko mugimendu sozio-ekonomikoaren antolaketa paradigma berriakhainbat erronka ditu, hala nola, ekonomia berriari egokitu, nazioartekotzeansakondu eta garapen teknologikoa areagotu. Gure iritziz, dena den, azken urteetan, taldearen barruan lanaren eta kapitalaren artean sortutako harreman berrienondorioz, enpresa eta lankidetza eredu berri bat sortzea da erronka nagusienetakoa. Hain zuzen ere, MCC ren paradigma berriaren kontraesan eta erronka nagusiakooperatiba eta partizipatutako enpresen arteko desberdintasunean datza.
2005
‎9.3 TALDE LANA ETA LAN-TALDEA: HEZKUNTZA KOMUNITATEARENPARTIZIPAZIOA ETA KOMUNIKAZIOA BULTZATZEKO TRESNAK
Talde lana eta taldeen dinamizazioa ez dira gauza samurrak, aldagai askokontuan hartu behar baitira. Funtzionamenduan eragiten duten faktoreak ezagutzeaeta kontuan hartzea guztiz beharrezkoa da.
‎9.3 Talde lana eta lan-taldea: hezkuntza komunitatearen partizipazioa eta komunikazioa bultzatzeko tresnak.
‎hezkuntza proiektua, curriculum proiektua, memoria, barne araudia... Ikastetxearen egitura: ...zi kalitatea... Komunikazioa, informazioa eta marketina... Lidergoa. Erabakiak hartzea. Negoziazioa. Denboraren kudeaketa. Lan prozesuen diseinua eta ebaluazioa. Gatazken kudeaketa. Bileren koordinazioa. Ikastetxeen berrikuntza. Ikastetxeen arteko konpetitibitatea. Zuzendaritza eta etika. Zuzendari elkarteak. Kanpoko harremanak. Ikastetxearen irekitasuna inguru hurbilera. Zuzendaritzaren aldaketa. Talde lana eta elkarlana. Ikastetxeen ebaluazioa. Zuzendaritza proiektua.
‎8 Zuzendaritza arloan talde lanak eta lankidetzak duen garrantziaz ohartzea.
‎kontzeptua bultzatzen dugu, kontzeptu honek taldearen beharraazpimarratzen duelako. Zuzendaritzaren zereginek talde lanean eta lankidetzanoinarritu behar dute.
‎f. Etapan erabiliko diren metodologiak, jarduera motak eta prozedura garrantzitsuenak: esperientzien bizipena lantzea (irteerak, esperientzia zuzenak...), informazioa bilatzea, ikerketa metodologia (hipotesiak azaldu eta frogatu...), irakaslearen ahozko argibideak eta azalpenak, arazoak askatzeko prozesuak, lan indibiduala edo ikaslearen banakako lana, talde lana eta abar.
‎Azken finean, koordinazioa lan prozesuak integratzea da, betiere, ikastetxearen helburuak lortzeko. Horregatik, koordinazioak talde lana eta lankidetzaindartzea eskatzen du. Lorenzo-ren (1997) iritziz, talde batek bere osatze prozesuanzenbait fase pasatzen ditu:
2007
‎Gainera, erraztasuna izan du talde lanerako eta ingurune aldakorretanlan egiteko, ingurune hau izugarri aldakorra delako.
2011
‎Eta, pixkanaka, EITBren hogeita bost urteko historia erabiltzaileen eskura jartzea aurreikusten da14, azken egunetakoemankizunez, telebistako, irratiko eta saio berezietako zuzeneko streamingaz etaerabiltzaileentzat nabarmenak diren ekitaldi sozialez gain (WKAE2). Aurrez, horrelako zenbait esperientziak arrakasta izan dute, esaterako, 2010ean, AzokaTelebistarekin batera, Durangoko Azoka emateko ekimena edo Zinema Euskaraz, euskarazko 30 film online ikusi ahal izateko ekimena15 Berrikuntza horietarako, telebistako jarraitutasun eta emisio taldearen lana eta konpromisoa funtsezkoakizan dira, talde hori arduratzen baita streaming edukien emankizun zerrenda etakartara erabiltzeko telebista kudeatzeaz. Eitb.com eko entretenimenduzko edukien arduradunaren eta Telebista atariko ikuskatzailearen arabera, «hedabidehonen parametroen berri duten langileak behar izan ditugu, eta giza baliabideakTalde guztiaren mesedetan baliatu ditugu, Internet sailean beste kostu bat eragiteasaihesteko» (WKAE2).
‎Bestetik, pentsa liteke une honetan gaur eguneko komunikazio zientifikoaren ezaugarri nagusiak agertzen hasi zirela, hau da, aldizkarietan oinarritutako komunikazioa, talde lan eta ikerketa proiektuen baitan burututako artikulu zehatz, labur eta espezializatuekin. Hots, ezagutza jasoaren euskarazko transmisiorako lehen zantzuak agertzen hasi zirela bai formatuetan (liburutik artikulura jauziz), bai azterketa moldeetan (ikerketa indibidualetik gero eta gehiago talde lanera joz, adb. Jakinen ingurunea), bai irakurketa moduetan (intereseko gaien gaineko irakurketetan idazlan zehatzak eta espezializatuak lehenetsiz).
2014
‎Hamaika urtetan eta hamaika (heda) bideren bidez eraikitako eta ezarritako umore hori deseraikitzea ez da batereerraza, are gutxiago berria eraikitzea. Kode berriak erakitzeko, autoreen bakarkakointentzioez eta lanketaz gain, beharrezkoa da talde lana eta bertsokideek norabideberean ekitea (bertsoaldi berean bi intentzio edo kode kontrajarrik talka egitenbadute entzulean insten zaiona inkomunikazioa da. Talka ez da berez txarra, bainabidea asko leuntzen dute konplizeek).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia