Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 56

2011
‎4.6 dokumentuaHaurrei arreta emateko baliabideen antolaketa eta zereginakAdingabeen alorrean, autonomia erkidegoek haur eta nerabeei arreta emateko diziplina anitzeko taldeak dituzte, eta talde horiek zeregin batzuk dituzte: Arrisku sozial handian dauden kasuak hartzea (poliziarengandik, epaitegitik edo oinarrizko arretatik etorriak). ...familiak eta adingabeak baloratzea eta diagnostikatzea.Familiarentzako eta adingabearentzako hobekuntza planak egitea beharrezko proposamen tekniko eta administratiboak zehaztu ondoren, betiere adingabearen mesedetan.Familiari eta adingabeari segimendua egitea, bai jatorrizko familian, bai erakundeek esleitutako beste familia batean (familia zabalean edo kanpoko familia batean). Esku hartzen duten talde eta zerbitzuekin lankidetzan aritzea.Haur gaietan oinarrizko arreta ematen duten gizarte zerbitzuei aholkua ematea.Erabiltzailearen oso gertuko maila batean, beste pertsona batzuk ere baditu, hala nola haurrei arreta emateko delegatuak; haur eta nerabeei arreta emateko talde teknikoen proposamenen bidez esku hartzen dute, eta haien segimenduaz arduratzen dira. Hona hemen haien zereginetako batzuk: Familiari eta adingabeari laguntzea haien arazoak ezagutzen eta haietaz jabetzen.Gatazka egoeretan, irtenbideak bilatzen laguntzea.Elkarreragina sustatzea; jarraibideen bidez, familiaren dinamikan elkarbizitza bultzatzea; eta, harremanei eta jokabideei dagokienez, orientazioak eta arauak sustatzea.Adingabearen garapen egokian eragina duten prozesuak azpimarratzea, eta garapen hori erraztuko duten jarduerak egitera bultzatzea.
‎Proiektua talde eta pertsona hartzaileen benetako premiei erantzuteko gai den jakitea.
‎Neurri orokorrak hauek dira:. Lantokiaren mantentze lanak, ordena eta garbitasuna.. Arriskua saihesteko edo murrizteko prozedura egokiak.. Arriskuan dauden langileen kopurua murriztea.? Taldea eta norbera babesteko ekipoak erabiltzea.Beste higiene neurri batzuk:. Lantokietan jateko eta edateko debekua ezartzea.. Beti garbitzea eskuak jan edo edan aurretik, eta lanaldia amaitu ondoren.. Garbitzeko eta materialak gordetzeko eremu egokiak izatea.. Arropa bera ez erabiltzea kalean eta lanean.. Langileentzako prestakuntza eta informazioa.
‎40 Egin kondizio ergonomiko eta psikosozialetatik eratorritako arrisku faktoreen eskema bat. a) Adierazi eragin eta neurri nagusiak.b) Eman bakoitzaren adibide bat, ahal izanez gero, zure profil profesionalarekin erlazionatutakoa.41 Langile bat bere prestakuntza baino askoz maila baxuagoko lan bat egiten ari bada, izan dezake kalterik bere osasunean? Arrazoitu zure erantzuna.42 Osatu taldeak eta bilatu mobbingari buruzko albisteak prentsan edo Interneten. Bilatzaile batzuetan zuzenean bila ditzakezu albisteak; adibidez, www.google.com albiste bilatzailean.. Jarraian, antolatu mobbingari buruzko hitzaldi bat:
2012
‎eta aipa ezazu hura zehazteko aztertu behar diren erosteko azturei buruzko informazioa. 9 Adieraz ezazu zer desberdintasun dagoen, betiere kontsumitzailearen portaeraren ikuspegitik, pertsona baten erreferentzia taldearen eta haren familiaren artean, familia taldea den aldetik. 10 Matrikulatuta zauden eskola talde bat da.
‎– Nekez sortuko dugu herriko hezkuntza proiektua, eta, jakina, eskolakoa, gakoa ulertu gabe, hau da, izaki hau eta bata bestearen eragileak gauden mundua ulertu gabe, hura ezagupen bilakatzen duen informazioa eraldatzen jakin gabe eta garapen teknologikoaz baliatu gabe, pertsonen arteko, taldeko eta, oro har, komunitateko komunikazioan sakondu eta ulertzeko?.
‎Hezitzaileak behatzeko eta azterketa egiteko duen gaitasuna ezinbesteko tresna da programatutako jardueren egokitasuna baloratu ahal izateko, zeren, horren ondorioz, behaketak egunero bildu eta hezitzaile taldearekin eta haurrengan eragina duten eskolako langileekin eztabaidatu baitaitezke.
‎Hezkuntza formalean barne ebaluazioa honako organo hauei dagokie: zuzendaritza taldeari eta Ordezkapen Organo Gorenari (Eskola Kontseilua). Haietaz gainera, hezitzaile taldeek beren eginkizun eta jarduera esparruei dagozkien ebaluazioaren azterketa egiten dute.
‎Haurrei zuzendutako hezkuntzako esku hartzea eta arreta soziala programatzea, erakundeak ezarritako programaren jarraibideetatik, eta banakoen, taldearen eta testuinguruaren ezaugarrietatik abiatuta.
‎Hezkuntza komunitatearekin harreman arinak ezartzea eta harreman horiei eustea, eta familiekin, hezitzaile taldearekin eta bestelako profesionalekin koordinatzea.
‎Gizakien kontuetan aritzen diren lanbide guztietan alderdi etikoak kontuan hartu behar dira, zeren, kasu honetan, haurren edo haur taldearen eta haien familien eta dagokien komunitatearen eskaerak eta premiak egoki asebetetzea baitute helburu.
‎Herritar sektorea: autozainketa eta autotratamendua, autolaguntza taldeak eta profesionalak ez direnen aholkuak biltzen ditu. –
‎Hona hiru finantzaketa iturri nagusiak: autonomoa (esku hartzeaz arduratzen den erakundearen aldetik), bestelako erakunde edo taldeen mendekoa eta mistoa (aurreko bien nahasketa).
‎Desindibiduazioa Gizabanakoak, taldearen eta horren arauen babespean, bere printzipioen, beste pertsona batzuen edo bere ondasunen aurka diharduenean agertzen da. Jardun hori, ustez, ez da sartzen bere banako jokabideen sortan.
‎Ebazpena?? Pazientearen bizi kalitatea, daukan tratamenduak ez ezik, bere egokitzapen psikologikoak, laguntza taldearengandik eta familiarengandik jasotzen duen sostenguak eta gizarte harremanek baldintzatzen dute, oso nabarmenki gainera. Paziente kronikoarekin erraza da haren beharretarako sostengua ematearen muga gurutzatu eta zaintzaileekiko mendekotasunaren eta tiraniaren ere esparrura igarotzea; eta horiek, sarritan, aurkako bihurtzen dira.
‎Arreta handiz jarraitu du ikastaroa. Izan ere, ez du nahi arazo hori bere lan-taldean sortzea; eta proposatutako estrategia guztiak (banakakoak, taldekoak eta antolamendukoak) biltzen dituen laburpena prestatu du. Ebazpena??
‎jarrera batzuk eskuratzea (hala nola, taldean eztabaidatzea), lanbide gaitasunaren sentimendua hobetzea (prestakuntza jardueretara joanda), zereginak berriro diseinatzea, lan ordutegitik kanpo lanetik deskonektatzea, ariketa egitea edo zaletasunen bat garatzea; eta, baita ere, konpromiso ideologikoak hartzea, lanaldian zehar atsedenalditxoak hartzea eta pazienteekin gehiegi ez inplikatzea. Taldean eta pertsonen artean, garrantzitsuena da kideen arteko laguntza. Pertsonak, besteek babestu, balioetsi eta maitatzen dutela, eta talde bateko kide dela sentituz gero, estresaren ondorioak murriztuko ditu, arazoei aurre egiteko ahalmen handiagoa izango du eta gusturago lan egingo du.
‎Hori aldatu ezin denez, zuzendariek lanaren kanpoko aintzatespena areagotzea izan behar dute helburu. Izan ere, hori funtsezkoa da taldearen eta norbanakoaren gogobetetzea indartzeko.
‎Jarraian agertzen den taulan, lankidetza taldearen eta lan-taldearen ezaugarrien arteko aldeak ikus ditzakegu:
‎Lankidetza taldearen eta lan-taldearen ezaugarrien arteko aldeak
‎Adierazi ondorengo ezaugarrietatik zein dagozkion lan-taldeari eta zein lankidetza taldeari: a) Erantzukizuna taldekoa eta banakakoa da. b) Kide bakoitzaren koordinazioa independentea da. c) Elkarrekiko mendekotasuna dago. d) Egitura hierarkikoa da, argiro zehaztutako liderraz. e) Lanaren emaitza banatu egiten da. 5??
‎Lehenetsita, 077 maskara erabiliko da, eta horrekin lortzen diren baimenak 700, hau da, fitxategiaren jabeak dauka irakurri, idatzi eta exekutatzeko aukera. 022 jartzen badugu, adibidez, fitxa­tegiaren baimenak 755 izango dira, hau da, fitxategiaren jabeak fitxategia irakurri, idatzi eta exekuta dezake, eta taldeak eta beste edozein erabiltzailek irakurri eta exekutatu. 644 baimenak jartzeko, local_ umask= 133 idatzi genuke.
2013
‎Adierazi zer lotura dagoen esaldi horien eta enpresaren kulturaren, interes taldeen eta enpresa etikoki kudeatzearen artean.
‎Komeni da argitzea turismo sektoreko kontsumitzaile motak hainbat ikuspuntutatik bereiz daitezkeela; adibidez, helmugan egiten den jardueraren, gastuaren, opor taldearen eta abarren arabera. Egileak adina sailkapen daude.
2016
‎Pertsonen, taldeen eta komunitateen parte hartzea du helburu.
‎1994an animazio soziokulturalari buruz Úcarrek argitaratutako estatu epistemologikoaren arabera, animazioak ez du alor soziala bakarrik jorratzen, eta kulturala ere hartzen du aintzat, betiere esku hartu behar den taldearen eta erabili behar diren tekniken arabera.
‎bat bateko animazioa, edo berariazkoa ez dena. Beti egon da animazio mota hori; taldeetan eta auzoetan beti egon dira lan hori inkontzienteki egin duten liderrak.
‎Lehenago ere esan dugunez, animazio sozio­kulturala heziketa prozesu bat da. Heziketa ez formalaren barruan kokatzen da, eta pertsonen, taldeen eta inguruaren arteko esperientzietan oinarritzen.
‎Askatasunen mundua: interes edo nahietatik sortutako mundu horretan, talde eta komuni­ta­teekin lan egiten da bizitza eta parte hartze soziokulturala hobetzeko.
‎Alderdi soziohezitzailea: behar bereziak dituzten taldeak eta norbanakoak integratzeko ekimenak sustatzeaz arduratzen da.
‎Aukera ematen du esku hartzeak modu zehatz batean planifikatzeko, gauzatzeko eta ebaluatzeko.Gaitasun komunikatiboak eta sozialak. Talde eta pertsonen arteko komunikazio arina eta eraginkorra bermatzea. Enpatia eta entzute gaitasunak ere beharrezkoak dira, pertsonen beharrak detektatzeko eta ondoren irizpide egokiekin planifikatzeko.Gatazkak ebazteko gaitasuna.
‎Pedagogia ez zuzentzailearen helburua da talde eta norbanakoek ekimena izatea, haien ekintzez arduratzea, automotibatzea, jarrera kritikoa lantzea, gainerakoen kritikak onartzeko gai izatea, elkar­lanean aritzea, arazoak konpontzeko auto­nomo izatea eta autoebaluatzea.
‎Metodologia aktiboek gaitasunak lantzen laguntzen dute (ezaupideak, jarrerak, balioak eta abileziak), taldeak eta norbanakoak gizartean egoki molda daitezen, herritartasunaz modu aktiboan baliatuz.
‎Herri hezkuntzaren helburu nagusia da benetako demokrazia, ez demokrazia formala bakarrik, erai­kitzen laguntzea. Horregatik, asmoa da pertsona, talde eta komunitate guztiek baldintza beretan parte hartzeko ahalmena eta benetako aukera izatea eta garapenaren eta mundu bidezko, solidario eta kooperatiboago baten aldeko gizarte aldaketa aska­­tzaileak bultzatzea.
‎Estrategia pedagogiko horiek norbanakoak, taldeak eta komunitateak ahalduntzeko erabiltzen dituzte animatzaile soziokulturalek.
‎Tailerrak eskolentzat, taldeentzat eta familientzat eskaintzen dira.
‎Arau hauek iraunkorrak dira, eta egoera guztietan eta adin guztietan bete beharrekoak dira. Arau hauek taldearen eta haurtxoaren segurtasunarekin erlazionatuta daude, eta ezin dira inoiz apurtu. Adibidez:
‎Zailtasun handiak dira ingurumena zer den definitzeko; izan ere, kontzeptu berria eta konplexua baita, berau ulertzeko modua aldatu egin izan da ikuspuntuaren eta pertsonaren arabera. Eta gaur egun ere zientzialariak, ingurumenaren aldeko taldeak eta nazioarteko erakundeak ez dira ados jartzen denen gustuko definizio bat zehazteko orduan. Horren ondorioz, definizio bat baino gehiago du ingurumen hitzak.
‎Ikasleen talde eta elkarteak sortzeko proiektuak, ingurumenaren arloko lanak eta jarduerak egiteko.
‎Salmenten arduradunak egin behar du, saltzailearen urteko datuekin. Urteko txostenak salmenta taldearen eta salmenta planaren ebaluazioak erakusten ditu, eta hurrengo urterako helburuak adierazten ditu. Hileko txostenean ebaluatzen diren alderdiak ebaluatzen ditu, baina sakonago, urteko eboluzio eta gertakari guztiak jaso behar dituelako.
2017
‎Babes taldeak eta autolaguntza taldeak deskribatuko ditugu, bai eta desaktibazio emozionalerako eta aireztatze emozionalerako teknikak ere.
‎Babes taldeak eta autolaguntza taldeak
‎Larrialditako profesionalen afekzio horien prebentzioan eta tratamenduan gehien erabiltzen diren tekniketako bi babes taldeak eta autolaguntza taldeak dira.
‎Babes taldeen eta autolaguntza taldeen teknikak ohiko bilerak dira, non taldeko kideek, antzeko arazoak izanik, elkarri babesa, orientabidea eta estimulua eskaintzen dieten.
‎Helburuak eta prozedurak antzekoak diren arren, badira zenbait alde babes taldeen eta autolaguntza taldeen artean:
‎Azaldu zer diren autolaguntza taldeak eta babes taldeak: Nola antolatzen dira?
‎Klaudiak jakin berri du hogeita zazpi urteko semeak paraplejia duela moto istripu baten ondorioz eta ziurrenik gurpildun aulkia duela bizi osorako. Klaudiak pronostikoari uko eginez erantzun dezake eta profesionalen gaitasunik ezari errua bota diezaieke, edo egoera berri horrek zer dakarren informatzen, laguntza taldeak eta baliabideak bilatzen eta bere semeari bizi duen ingurunea planifikatzen laguntzen has daiteke.
‎Azken finean, teoria hauen arabera, pertsonen portaera neurri handi batean jaiotzatik zehaztuta dago, bulkada inkontzienteen eraginez. Hala ere, familiak eragin handia duela pertsonengan taldearen eta bizi diren gizartearen kultura transmititzen duelako, portaera egokituz.
‎Legean aipatzen diren korporazio, elkarte, sindikatu eta talde eta entitateak, legezko gaitasuna badute eskubide eta interes legitimo kolektiboak defendatzeko.
‎Sailkapena( taldea eta kategoria): B taldea.
‎gailuei, lineei, egindako taldeei eta abarri buruzko datuak gordeko dira.
‎Pare berera konektatutako balastoak banaka kontrola daitezke, 16 taldetan eta 16 eszena konfiguragarri posiblerekin.
‎Egin DALI oinarri duen argia kudeatzeko sistema bat, eszenak, taldeak eta kontrol indibiduala dituela.
2018
‎. talde jakinei zuzendutako zerbitzu bereziak: emakumeak, haurrak, nerabeak, helduak, zaharrak, arrisku taldeak eta gaixo kronikoak
‎. Talde konkretu batzuei zuzendutako zerbitzu bereziak: emakumeak, haurrak, nerabeak, helduaroakoak, zaharrak, arrisku taldeak eta gaixo kronikoak.
‎. osasun arazoak, lehentasunezko arreta behar duten gizarte taldeak eta lehentasunez garatu behar diren zerbitzuen modalitateak kontuan hartuta.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia