2003
|
|
Hezkuntza eta prestaketa dira giltza, lehenago ere esan da. Nik uste, Euskal Herriari begira
|
sortutako
Komunikazioaren Ikasgua behar dugu. Bertan bildu litezke heziketa teknikoak eta unibertsitarioak.
|
2004
|
|
Hizkuntzaren ikuspegi dinamiko eta aldakor hori onartzen duen inor gutxik ezetsiko digu orduan aurrekoa: hots, gizarte dinamika berrietara egokitu ez duten hizkuntzak arazoak izango dituela eraldaketa horietan
|
sortutako
komunikazio premiak behar bezala asetzeko. Moztasuna hortik datorkio halako hizkuntzari, eta moztasun horren arrazoiak azaltzeko orduan, kanpo historiaren eta barneegokitzapenaren arteko doikuntza kontuak dauzkagu azalpen gai.
|
2009
|
|
Horien artean, adibidez: merkatuaren eragileenganako presio «moralak», edo gizartean edo ekonomia eragileengan gerora begirako igurikimenak
|
sortzeko
komunikazio politikak.
|
2014
|
|
Zer izan da eta da hizkuntza bestela, gizakion elkarbizitza soziala egikaritzeko tresna ez bada? Harremanaren, elkarlanaren premiatik
|
sortuko
komunikaziorako bitartekoa, talde izaeraren lotailu eta kide berrietarako transmisio uhala. Argibideak Odriozolaren eskutik hartu ditugu:
|
2015
|
|
bizimodu modernoaren eta tradizionalaren arteko talka hori, nolabait esateko. Haustura horretatik nola elkartu, nola
|
sortu
komunikazio zubiak familiako kideen artean, litzateke istorioaren trama. Gure aurrekoengandik datorren katea da amamaren sinbolismoa.
|
2016
|
|
Esate baterako, elkarte batek uste badu iragarki batek legeren bat betetzen ez duela, erreklamazio bat aurkez diezaioke iragarleari; enpresa horrek erreklamazio horren eskaria onar eta bete dezake; bestela, iragarleak uste badu bertan estimatzen dena bidezkoa ez dela, erreklamazioa deuseztatuko du, eta Autocontrolek ebatziko du gatazka.MARKETINA MERKATARITZAN 7.10 Harreman publikoakHarreman publikoak: Enpresa jakin baten eta haren produktuen aldeko informazioa eta jarrera positiboak
|
sortzeko
komunikazio ekintzak.Xede publikoaren konfiantza eta sinesgarritasuna lortzen saiatzen da harreman publikoen bidez: berriak eta komunikatuak sortuz, prentsaurrekoak emanez, ekitaldiak babestuz, konferentziak antolatuz, erakustazoketan parte hartuz... Harreman publikoek honelako helburuak lor ditzakete: produktu berriak merkaturatzeko komunikazio kanpainei laguntzeaheldutasun fasean dauden produktuen birposizionamenduei laguntzeaproduktu kategoria jakin batzuen aldeko gogoa eta arreta sustatzeaxede publikoaren segmentu zehatz batzuen jokabideetan eta pertzepzioetan eragiteazailtasun komertzialetan dauden produktuak babesteaenpresen nortasun korporatiboa garatzea, euren produktuak erraz sal ditzatenHarreman publikoek hainbat ekintza osatzen dute, besteak beste: Babesletza:
|
2018
|
|
Dauden aukera guztiak kontuan hartu beharrean, artatzen ari den pertsona heterosexualen multzoan sartzen duela profesionalak, hasieratik, eta, ondorioz, pazientea dela azalpenak eman behar dituena, behar den bezala arta dezaten. Kontsultan, baina, beti ez da
|
sortzen
komunikazio hori lasai eta eroso egiteko giroa, eta aniztasuna ez da berdintasunez artatzen, ondorioz.
|
2019
|
|
Baita marka kudeatzeko jarraitu beharreko urrats desberdinak ere: ikerketa eta hausnarketa estrategikoa, marka egitura diseinatzea eta guratako loturak
|
sortzeko
komunikazioa. Teoria on baten praktikotasuna agerian uzten duen testu horietakoa dela esango nuke.
|
2021
|
|
Aurrekoetan zehaztu legez, azken aste hau
|
sortutakoen
komunikazioari zein balorazioei eskainiko diegu. Barrutik kanporako bidea egingo dugu, beraz, erraietatik ateratzen den horri hitza emango diogulako.
|