2001
|
|
Halatan, desberdina da Euskal Herrian eta Espainiako estatuaren gainerako lurretan hedabideek euskal gatazkaren aurrean duten eragina. Estatu mailan, erreferentzia politiko sozial nagusietatik eta gizarte ingurutik beretik
|
sorturiko
ikuspegia bat dator modu positiboan hedabideenarekin, eta askoz ere handiagoa da hedabideek jendeak gatazkari buruz dakienaren eta ezagutzen duenaren gainean duen eragina.
|
2005
|
|
Epai horren ondoren, Alarde munizipalaren Junta disolbatuegin zen, eta maiatzean adierazi zuen Alardea ez zuela antolatuko. Zentzu horretan, erabakiak barne tentsio nabariak sorrarazi zituen, eszisioa gertatzeko arriskua ereizanik; azkenean, hasieratik gatazkan ari ziren zenbait pertsonak borroka utzi egingodute memento horretan
|
sortutako
ikuspegi ezberdinengatik. Hilabete horretanbertan, auziaren bi aldeak ordezkatzen dituzten pertsonen talde batek elkarrizketaren 54aldeko agiri bat plazaratuko du.
|
2012
|
|
Aurkeztutako hirugarren artikuluak («Euskal kulturaren adierazpideak: sendotasunak eta ahultasunak balizko Euskal Estatu baten aurrean») euskalkulturaren zenbait adierazpenen egoera deskribatzera jotzen du. Euskal kulturarendefinizioaren inguruan
|
sortutako
ikuspegi gatazkatsuen berri emanez abiatzen daPatxi Juaristi gogoeta horretan. Bere hautua euskal kulturatzat euskaraz egitenden kultura hartzea da.
|
|
Zuzenbidea
|
sortzearen
ikuspegitik, ardura nagusia botere publikoena izanik, bereziki lan harreman eta gizarte babesaren gaietan, gizarte eragileekin sintoniaezinbestekoa da. Gaur egun sindikatu abertzaleen, enpresaburuen elkarteen, etaadministrazio publikoen artean elkarrizketa etenda dago.
|
|
Are gehiago, kasu askotan herri indigenentzat iraingarriak dira «Apache» (etsaia), eskimal (okela gordina jaten duen jendea) etab. Aldiz, taldea izendatzeko orduan «indios», «indígenas», «nativos», «tribus», «minoría tribal», «pueblo nativo», «aborigen», «pueblo autóctono», «primeras naciones», «nacionalidades indígenas», «pueblos indígenas», eta «Cuarto Mundo» (Sobero Martínez, 2003) erabili dira. Izen horiek europar zibilizazioak
|
sorturiko
ikuspegi eta kategorietan oinarriturik daude.
|
2018
|
|
Profesionaltasunerako gaitasunak programaren xede nagusia da helburu pertsonalak eta profesionalak lerrokatzeko bermea eskaintzea, eta horiek, aldi berean, lan merkatuaren egiturarekin eta testuinguruarekin koherenteak izatea. ...hobea lortzeko tresna paregabea izango baita. Profesionaltasunerako gaitasunakPrograma honen bidez, ikasleek adituen laguntza izango dute beren plana diseinatzeko, jarduera akademiko eta kokurrikularretan oinarrituta; karreran lortutako trebetasun eta konpetentziei buruzko dokumentu zorro propioa garatzeko; eta beren talentua enpresa eta erakundeei eskaintzen ikasteko, betiere balioa eta ongizatea
|
sortzeko
ikuspegiarekin. Parte hartzen duten ikasleen hautaketari dagokionez, hurrengo taulan azaltzen diren fakultateek 2018ko otsailetik aurrera proba pilotu hori garatuko duten lehen ikasturteko hautagaiak aukeratuko dituzte, nahiz eta proiektu horrekin zerikusia izango duen talde profesionala arduratuko den hautagaien egokitasuna berresteaz, proposamen honen hurrengo atalean deskribatzen den hautaketa prozesuaren bidez. Hau da, fakultate bakoitzak 30 pertsona aukeratuko ditu, eta horietako 15ek programan parte hartuko dute.Programaren funtzionamenduari dagokionez, Gipuzkoa Talent estrategiako teknikariak harremanetan jarriko dira programan parte hartzen duten fakultate guztiekin, horiek hautaketa prozesuan parte hartuko duten 30 pertsonen aurrehautaketa egin dezaten, bakoitzak egoki iritzitako irizpideari jarraiki.
|
|
Programa honen bidez, ikasleek adituen laguntza izango dute beren plana diseinatzeko, jarduera akademiko eta kokurrikularretan oinarrituta; karreran lortutako trebetasun eta konpetentziei buruzko dokumentu zorro propioa garatzeko; eta beren talentua enpresa eta erakundeei eskaintzen ikasteko, betiere balioa eta ongizatea
|
sortzeko
ikuspegiarekin. Parte hartzen duten ikasleen hautaketari dagokionez, hurrengo taulan azaltzen diren fakultateek 2018ko otsailetik aurrera proba pilotu hori garatuko duten lehen ikasturteko hautagaiak aukeratuko dituzte, nahiz eta proiektu horrekin zerikusia izango duen talde profesionala arduratuko den hautagaien egokitasuna berresteaz, proposamen honen hurrengo atalean deskribatzen den hautaketa prozesuaren bidez. Hau da, fakultate bakoitzak 30 pertsona aukeratuko ditu, eta horietako 15ek programan parte hartuko dute.
|