Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 16

2005
‎GUNEA: 1998an sortutako hezkuntza erakunde soziala. –Euskal Eskolaren azken20 urteak?
2007
‎Espainiako 84 ikastetxetako 15.000 ikaslek baino gehiagok hartu dute parte ikasturtean MUS E programan. Yehudi Menuhin biolin jole ospetsuak sortutako hezkuntza programa da, eta gizartean bazterturik geratzeko arriskua duten ikasle asko dauden ikastetxeetan arteak irakasten laguntzea du helburu. Izan ere, arte praktikek aukera paregabea eskaintzen dute maila oso bat gela berean pasa dezaketen ikasleek, beren artean harreman sozialik izan gabe, ohiko klase baten garapenean lortu ezin diren lotura batzuk sor ditzaten.
2010
‎Hezkuntza sistemaren erreformari ere ekin zioten teknokrata haiek, eta, hainbat urratsen ondoren, 1970ean hezkuntza lege berri bat ezarri zen Espainiako Estatuan, XIX. mendean sorturiko hezkuntza sistemaren modernizazioa eragin zuena.
‎Azkenik, unibertsitate ikasketengatiko kenkariak daude, Katalunian eta Kanarietan har daitezkeenak. Kenkariak testu liburuengatik eta hezkuntza gastuengatik Madrilgo Erkidegoan, 2010 urtean sortutako hezkuntza gastuen% 10 desgraba dezakete zergadunek. Kenkari hori Errenta Aitorpenean aplikatzekoa da, eta derrigorrezko eskolatzearen, uniformeen edo eskola erabilerako jantzien gastuak barne hartzen ditu.
2011
‎2011n bakarrik, munduko 128 hezkuntza proiekturi lagundu die, 5.905.729,44 euroren truke. Gainera, Esku Elkartuen Garapenerako Hezkuntza Saileko talde teknikoak 1981 urtetik aurrera bere kabuz sortutako hezkuntza materialak egiten ditu. 1991tik urtero ateratzen dira, ikasturte bakoitzaren hasierarekin bat etorriz.
2013
‎Zergatia eta prestakuntzaBurunda mendebaldeko Gizarte Zerbitzuen mankomunitateak 2011ko garilean familia programa jarri zuen martxan. Han jasoa zegoen sarearen beharra eta sarea sortzeko hezkuntza, osasun arloko eta gizarte zerbitzuko teknikariak elkartu ziren, aurretik zuten koordinazioa elkarlana bihurtu da egitasmoa aurrera eramateko. Aurreneko bileraren ondoren, sarea haur eta nerabeekin lan egiten duten beste arlo batzuetara zabaldu zuten.
2014
‎Izan ere, Venezuelako hedabide handi gehienak pribatuak eta eskuindarrak dira. Administrazioak ere erabili du toki hori hainbat neurri indarrean jartzeko; besteak beste, Kubarekin sinatutako itun batetik sortutako hezkuntza misioak. «Lehen, gure auzoko askok ez zekiten irakurtzen eta idazten, eta misio horiek ilunpetik atera zituzten.
‎Hala zehaztu du erregistratutako legeak: «Eskola unitatea sortzeko hezkuntza administrazioak gainontzeko beste irakaskuntza ereduetan erabiltzen duen gutxiengo ikasle kopurua hartuko da kontuan, sare publikoaren bidez eskaria betetzeko». Zuzenketak proposamenari Aralar NaBai eta Bilduren babesa jaso du moldaketak.
‎1 Material didaktikoa sortzen duzue. Montessorik sortutako hezkuntza materiala da prestatzen duguna. Hezkuntza materiala da.
2018
‎Langile elebidunak sortzeko hezkuntza sistema funtsezkoa dela antzeman dute. Zientzia fakultateetan, medikuntzan eta erizaintza eskolan sartzeko orduan, ikasle elebidunak lehenestea proposatzen dute, eta euren prestakuntza prozesuan hizkuntzaren gaia txertatzea, frantseshiztunen komunitatearekin elkarlanean.
‎Izan ere, eta hau da bitxiena, 6 urte baino ez zeukala ikastetxeak AAUN zen berresteko protokoloa abiarazi nahi izan zuen. Terminologiara ohituta ez daudenentzat, AAUN siglek Agintaritzarekiko Atxikimendu Urriko Nahasmendua adierazten dute, eta zenbait herritan, hala nola Txinan, Brasilen, Txilen, Japonian, Suedian edo AEBn, haurren izurrite berria deritzote eta arazo handiak ari da sortzen hezkuntza sisteman. Naomiri dagokionez, ikastetxeak halako kasuetan legeak agintzen dituen urrats guztiei jarraitu zien, baina bidea etenda geratu zen eta ez zen inoiz diagnostikorik lortu.
2019
‎Ohiko bi praktika bereizi daitezke: aditu teknikariek sortutakoa hezkuntza komunitateak erabili edota hezkuntza komunitateak sortu eta asmatutakoa aditu teknikariek gauzatu. Bi errealitate horien artean, ordea, askotariko egoera pedagogikoak ahalbidetuko dituzten espazioak diseinatu eta eraikitzeak sortzeko modu eta praktika berriak aldarrikatzen ditu, bitarteko mugatan kokatuz.
2021
‎Patriarkatuaren zerbitzura sortutako hezkuntza sistemak dauzkagu. Goizean, haur saldo bat daukagu eskola atarian arropa garbiarekin, gosaria prest; eskolaz kanpoko ekintzetarako materiala motxilan izanen dute, norbaitek garbitu duen eskola batean sartuko dira, emakumezko langileek artatuko dituzte normalean...
2022
‎Azpimarratu beharreko beste gertakari garrantzitsu bat Eusko Ikaskuntzaren sorrera izango da, 1918an. Elkartea 1936ko estatu kolpeak bertan behera uzten duen arren, 18 urteko ibilbidean hainbat ekarpen egingo ditu; kongresuak antolatzeaz gain, 1919an Euskaltzaindia sortuko du, eta euskarazko hezkuntzari ere garrantzia emango dio, adibidez, euskarazko materiala sortuz hezkuntzarako (Estornes, 1983).
2023
‎Datozen asteetan onartzekoa den Hezkuntza Legea ez zen sortu hezkuntza sistemaren ajeei aurre egiteko, aje horiek ezkutatzeko baizik. EAJ eta PSE EEren artean adostutako hitzaurrekoko aldaketek ez dute testua okertzen; erregea biluzik dagoela besterik ez digute erakusten.
‎Goi Mailako Hezkuntzaren Europako Esparruak lan merkatuan aintzatesten diren konpetentzien garapena oinarritzat hartzea eskatzen du gaur egun. Horrela, ikasleek profil profesional egokia garatuko dute jarduera profesionala eraginkortasunez betetzeko. Goi mailako hezkuntza proiektuetako bat da Ocean i3, ozeanoaren iraunkortasuna helburu izanik sortutako hezkuntza berrikuntzako Euskadi Akitania mugaz gaindiko proiektua. Ikerlan honen helburua, hain zuzen ere, Ocean i3 proiektuan enplegagarritasunean laguntzen duten zehar konpetentzien garapenean ikasleek eta irakasleek duten pertzepzioa aztertzea izan da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia