2003
|
|
Nabar mendu dezadan, lehenik eta behin, eztabaidaren behin behinekotasuna. Bakaikoak berak azpimarratu zuen, Aralarren onartutakoak ez zuela esan nahi UEUren barruan kritikatzeko eta eztabaidatzeko bideak behin betiko edo denboraldi baterako itxi zirenik, «are gutxiago, zeren eta etengabeko kritika eta eztabaida amaitzen badira, unibertsitarien eginkizun garrantzitsuena ukatzen arituko bait ginateke»116 Hurrengo urteetan
|
sortutako
hausnarketa beharra ezaugarri horrekin lotuta egon zen, gainera, Aralarreko batzarrean testu idatzirik edo manifestu moduko agiririk ez egiteak ere, zabalago utzi zuen gogoetan jarraitzeko bidea. Are gehiago, hartutako erabakien artean, hurrengo udarako agiri berri bat plazaratzea egon arren, ez zen horrelakorik egin.
|
2004
|
|
Platonek artearen inguruan
|
sorturiko
hausnarketak politikarekin zuen zerikusi handia, estatu Idealean artistak zer leku izan zezakeen jakin nahi baitzuen. Aristotelesek, berriz, artea bera aztertu zuen, batik bat hiru mota:
|
2005
|
|
La brujula interior nire bizipen batzuen ondorioz
|
sortutako
hausnarketa sorta da. La buena suerte, berriz, nire umeentzako ipuin modura hasi zen, baina argitaratzaile baten senak enpresa narrazio bihurtu zuen.
|
2008
|
|
Kalean den Jakin aldizkariaren ale berriak bi ildo nagusi ditu: Liburuak sailean, Iratxe Retolazak Terra Sigillata, Joxe Austin Arrietaren nobelak
|
sortutako
hausnarketak plazaratzen ditu. Eta, bestetik, Historia Bizia sailean, Balendin Lasuen elkarrizketatu du Miel A. Elustondok.
|
2009
|
|
Agian gure lan egiteko moduak eragindako ondorio bat da, oso intuitiboak baikara. Elkarrekin daukagun konplizitateak oso modu naturalean sortzen ditu bai ekarpenak, bai prozesu horren ondorioz
|
sortutako
hausnarketak.
|
2011
|
|
Hizkuntza ekologia Euskal Herrian gaur egun, eragileen ikuspegia artikulupean, arestian aipaturiko mintegian landutako ideiak biltzen dira (Hizkuntza ekologiari buruzko Diziplinarteko Mintegia, Andoain). han, bertaraturikoen artean
|
sorturiko
hausnarketak, kezkak eta nondik norakoaren berri ematen da. zenbaki monografiko honi amaiera emateko Soziolinguistika klusterrak euskal herriko unibertsitateko udako ikastaroetan Hizkuntza ekologia; teoriatik praktikara izeneko ikastaroan eskainitako bi saio biltzen dituzten artikulu bana ekarri ditugu. Lehenak, Jon Sarasuak Euskaldungoaren egungo beharrak eta hizkuntza ekologia izenburupean eginiko hitzaldiaren muina biltzen du, eta bigarrenak, Hizkuntza ekologiaren diskurtsoaren onurak eta zailtasunak izenburupean eginiko mahai ingurukoarena.
|
|
Aipatu dugunez, UEUren argitalpengintza 1977 urtean abiatu zen Udako Ikastaroetako materialen argitalpenarekin. Beraz, UEUren argitalpengintza ez zen
|
sortu
hausnarketa prozesu baten ondorio gisa. Ez dago ez txosten ez agiri fundatzailerik, atzean ez baitzegoen proiektu zehatzik edota espliziturik.
|
2013
|
|
Eredu teoriko hau
|
sortzeko
hausnarketa prozesuan aparteko garrantzia izan zuen bestalde, hartarako oinarri enpiriko zabala eta anitza eskaini zuen neurrian, Euskal Herriko gazteek hizkuntza kontuan —bereziki euskarari dagokionean— bizi zuten errealitatea aztertzeko hainbat egileren artean egindako azterlan honek: Etorkizuna Aurreikusten 99:
|
2014
|
|
Diagnosiaren idazte prozesuan, lan teknikoa eta parte hartzearen lana elkar banatzen joan da, eta bi jakintzen uztarketatik ateratako jakintzatik idatzi da diagnosia," zientzia postnormala" bilatuz (Funtowicz eta Ravetz, 2000). Teknikoek herritarrengandik jasotako informazioarekin osatu eta zabaldu dute beren jakintza, eta herritarrek, teknikoen azterketak ezagutuz eta eguneroko bizitzako bizipenetatik
|
sortutako
hausnarketak kontuan hartuta, elkarrekin adostutako iritziak diagnosira ekarri dituzte.
|
2015
|
|
Hala ere, inpartzialtasuna beste gauza bat da eta arazoak ikuspuntu garrantzitsuetatik aztertu eta adieraztera garamatza, alde onak eta txarrak zehaztuz, batzuk azpimarratu eta beste batzuk ezabatu gabe, lortu nahi den ondorioa arrazoitzea bilatuz. Horrela, lortutako ondorioak adierazi aurretik, beharrezkoa da lan honetatik
|
sortutako
hausnarketak ezagutzera ematea.
|
2017
|
|
–
|
Sortutako
hausnarketa testua testu egokia bada: pertsona deixiari, modalizazioari eta erregistroari
|
|
–
|
Sortutako
hausnarketa testuan, zergatiak edo justifi kazioak ematerakoan, argudio, adibide, datu, baliagarriak
|
|
–
|
Sortutako
hausnarketa testuan, informazioa edo ideiak testu sekuentzia eta azpi testu sekuentzia egokiak
|
|
–
|
Sortutako
hausnarketa testuan beharrezko informazioa eman badut, ulermenean eragiten duen informazio
|
|
–
|
Sortutako
hausnarketa testuan, informazioa edo ideiak gai edo ideia bat garatzen duten paragrafoetan antolatuta
|
|
–
|
Sortutako
hausnarketa testuan, ez badago 27 miatze jardueran adostu eta 46 autorregulazio jardueran jasotako
|
|
–
|
Sortutako
hausnarketa testuak betetzen baditu orain bitarte ikasitako deklinabideari, aditzen jokaerari eta
|
|
–
|
Sortutako
hausnarketa testua testu egokia bada:
|
|
–
|
Sortutako
hausnarketa testuan, zergatiak edo
|
|
–
|
Sortutako
hausnarketa testuan, informazioa edo ideiak
|
|
–
|
Sortutako
hausnarketa testuan, beharrezko informazioa
|
|
–
|
Sortutako
hausnarketa testua informazioa edo ideiak gai
|
|
–
|
Sortutako
hausnarketa testuan, ez badago 27 miatzejardueran
|
|
–
|
Sortutako
hausnarketa testuak betetzen baditu orain
|
|
|
Sortutako
hausnarketa testua testu egokia bada: pertsona deixiari, modalizazioari eta erregistroari dagokionez.
|
|
|
Sortutako
hausnarketa testuan, zergatiak edo justifikazioak ematerakoan, argudio, adibide, datu& baliagarriak erabili baditut. (K)
|
|
|
Sortutako
hausnarketa testuan, informazioa edo ideiak testu sekuentzia eta azpi testu sekuentzia egokiak erabiliz antolatu baditut. (K
|
|
|
Sortutako
hausnarketa testuan beharrezko informazioa eman badut, ulermenean eragiten duen informazio hutsune garrantzitsurik ez badago. (K)
|
|
|
Sortutako
hausnarketa testuan, informazioa edo ideiak gai edo ideia bat garatzen duten paragrafoetan antolatuta badago, ideien arteko loturak adierazita, eta modu ulergarrian, horretarako ikasitako hizkuntza baliabideak erabiliz: paragrafoak, azpitituluak, nabarmendutako hitzak, testu ez jarraiak, jarraipen tematikoa bermatzeko hizkuntza baliabideak, puntuazio markak, testu antolatzaileak, etab. (K)
|
|
|
Sortutako
hausnarketa testuan, ez badago 27 miatze jardueran adostu eta 46 autorregulazio jardueran jasotako nire ohiko hutsegiterik.
|
|
|
Sortutako
hausnarketa testuak betetzen baditu orain bitarte ikasitako deklinabideari, aditzen jokaerari eta ortografiari lotutako zuzentasun arauak.
|
2018
|
|
Tira, behin gonbidapena onartuta, Patxik berak egindako ekarpenak
|
sortutako
hausnarketetatik hasi da. Bi sentimendu kontrajarri.
|
2019
|
|
Aurreko atalen aipatutako eredu berriaren gogoetaren baitan, hainbat oinarrizko eztabaida planteatubehar dira, komunitarioagoa den eredua eraikitzeko asmoz
|
sortutako
hausnarketa elikatzeko. Laueztabaida nagusi planteatzen dira, bata bestearekin guztiz lotuak, noski.
|