2002
|
|
ezagutzaespezializatuak sortuz eta akademiaren bitartez sozializatuz, unibertsitateak kulturaunibertsalaren ondareari eta kultura partikularrari egiten dizkie ekarpenak, instituzio hori gizarte zehatz bati eta bere eskariei estuki loturik agertzen baita beti.Hala ere, Unibertsitatea ez da agortzen ofizialki egotzita dituen betebeharretan.Barne ikuspegi batetik, Unibertsitatea botere arlo bat da1; bertan aritzen diraagente desberdinak, egitura hierarkikoetan kokapen bereizgarriak dituztenak etaasimetrikoki banatutako baliabideekin dihardutenak. Eta, gizarteari begira ere, Unibertsitatea botere zentroa da, ez botere politiko konbentzionalen antzeraeraturik dagoelako, ezpada botere sinbolikoa
|
sortzeko
gune garrantzitsua delako.Azkcn aspektu hori azpimarratu gura dugu bereziki, oinarrizkoa baita txosten laburhonetan aurkezten den ikuskera ulertzeko.
|
2004
|
|
Prodeso, aipatu dugun moduan, kooperatiben ezagupena transferitzeko sortutako enpresa da, batez ere hirugarren munduko herrialdeetara (kooperazio munduan aritzen den enpresa litzateke). Ondorengo jarduerak burutzeko asmoa dute: heziketa eta trebakuntza sistemak eta heziketarakomateriala garatu, enpresak sortzeko eta berritzeko guneak sortu, aholkularitza orokorrean, etab. Beresorrera, 1998 Alecop kooperatibak eta Saiolanek, Kolonbiako gobernuarekin eta fundaziobatekin batera, heziketa zentroak eta enpresak
|
sortzeko
guneak bultzatzeko egindako proiektuenondorio da.
|
2007
|
|
Sozietatearen jarduera elektrizitatea produzitzea bada, emateak EAEn eginak direla kontsideratzeko, beraz eragiketek, elektrizitatearen
|
sortze
guneek, EAEn kokatuta egon dute. Baina elektrizitate sortze guneak bi lurraldeetan badaude, ekoizpenaren proportzioan banatuko da enpresa hauek sortzen duten SZ.
|
|
Sozietatearen jarduera elektrizitatea produzitzea bada, emateak EAEn eginak direla kontsideratzeko, beraz eragiketek, elektrizitatearen sortze guneek, EAEn kokatuta egon dute. Baina elektrizitate
|
sortze
guneak bi lurraldeetan badaude, ekoizpenaren proportzioan banatuko da enpresa hauek sortzen duten SZ.
|
2011
|
|
Halaber, kontuan izan behar da ikastetxean gertatzen diren etnia arteko erlazioen ikerketak, oro har, errealitate sozialean maila zabalagoan gertatzen diren erlazioen adierazle edo ispilu ere badirela. Azkenik, jakina da ikastetxea bizikidetza sozialeko hainbat maila
|
sortzeko
gune errealak direla (LarraƱaga et al., 2010).
|
2012
|
|
Lurralde politiketan eta, batez ere, azpiegiturak, lerroko azpiegiturak: trenbideak, autobideak, ubideak, baina beste batzuk ere: energia elektrikoa
|
sortzeko
guneak, zaborrak eta hondakinak kudeatzeko lekuak, martxan jartzean, Interes Orokorrak edo Publikoak eta tokian tokiko interesek talkaegin dezakete, egingo dute. Eta horren aurrean har dezakegun jarrera bakarrazera da, talkatik sormena etorriko dela eta arazoa ez dela konponduko baina baimotelduko pentsatzea.
|
|
Lurralde politiketan eta, batez ere, azpiegiturak, lerroko azpiegiturak: trenbideak, autobideak, ubideak, baina beste batzuk ere: energia elektrikoa
|
sortzeko
guneak, zaborrak eta hondakinak kudeatzeko lekuak, martxan jartzean, Interes Orokorrak edo Publikoak eta tokian tokiko interesek talkaegin dezakete, egingo dute. Eta horren aurrean har dezakegun jarrera bakarrazera da, talkatik sormena etorriko dela eta arazoa ez dela konponduko baina baimotelduko pentsatzea.
|
2015
|
|
Goethe Institute erakundearekin batera
|
sortutako
gunea.
|
|
Web 2.0 ideiaren gakoa hau da: Internet erabiltzailea pasiboa izan beharrean (irakurle edo entzule bakarrik), edukiak sortzen hasten da (bai bere blog edo webgune propioan, edo beste batek
|
sortutako
guneetan, adibidez bere iritziak edo bideoak bidaliz). Sare sozialen hedapenak jendearen arteko erlazioa eta partizipazioa bultzatu du.
|