Emaitzak: 2
2010 | ||
Ideia hori hasiera batean Bartlett ek (1932) plazaratu zuen eta geroago Neisser (1967) autoreak egokitu zuen. Oroimen aktiboaren oinarria prozesu berreraikitzaileak dira, eta prozesu horiek, era berean, aldaketak eta akatsak | sor ditzaketen ezagutza eskemak dituzte oinarri. Roediger en (1996) iritziz, orain arteko ikerketek oroimenaren kantitatea eta zuzentasuna azpimarratu izan dute eta ez dituzte akatsak aztertu. | |
2021 | ||
" Ikasten ikasi" eta" ikasi" behar da, biak baitira ezinbesteko eta elkarren osagarri —elkarren beharra daukate ia beti— Horren bitartean, zoritxarrez, ale gutxirekin jarraitzen dugu, bi ondorio nagusirekin: alde batetik, edukien baliogabetzeak degradazio profesionala ekarri du, konpetentziek hutsaren hurrengo bihurtu baitute irakaslea; beste alde batetik, ezagutzen baliogabetze eta degradazioa ere ekarri du, Robertson ek dioen bezala, mozkinak | sor ditzakeen ezagutzak baino ez baitira garrantzitsuak egun. Interes ekonomikorik ez duten ezagutzak antzuak dira, apaingarri hutsak. Ezagutza ez da jada ikuspegi kultural batetik baloratzen, irizpide ekonomiko baten arabera baizik, Baumani jarraituz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
sortu | 2 (0,01) |
Lehen forma
sor | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
sortu ezan | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
sortu ezan ezagutza | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |