Emaitzak: 5
2008 | ||
Euskaltzaindiaren babesa izango lukeen erakunderen edo erakunde multzoren bat behar litzateke. Alor honetan, elkarlana inoiz eta inon baino beharrezkoagoa da, ez terminologia | sortzeko bereziki, sortzen dena nolabait' normalizatzeko', eta Euskal Herri osoko hedadura eta partaideak eduki behar lituzke (ez dugu esan nahi horren' gomendioek' Euskaltzaindiaren arauen maila bereko estatusa eduki behar luketenik). | |
2009 | ||
Gipuzkoako eta Bizkaiko errepublikazale askok aukera izanzuen Frantziara joateko eta era horretan militarren atzaparretatik ihes egiteko.Faktore horrek laguntzen du ulertzen Araban izandako errepresio altua, proportzioan; aukera horrek zailtasun gehiago zituelako. Azken faktorea lanerako eskuenpremiarekin lotuta dago, matxinatuek eskulan gaitua behar baitzuten hainbatarlotan, gerrarako materiala | sortzeko bereziki, eta ezinezkoa zen langileak errazordezkatzea. Zigortu bai, baina lanpostuetan mantendu zituzten kasu askotan. | |
2010 | ||
Elikagaietarako tresna robotiko espezifikoak garatzea funtsezkoa da arrakastaz aplikatzeko. Robotikan eta elikaduran adituak diren diziplina anitzeko taldeak | sortzea bereziki interesgarria da. Roboten bidez prozesu automatizatuak diseinatu eta ezartzeko, inbertsioarekiko errentagarritasuneko gai ekonomikoak aztertu behar dira, bide berriak erabiliz malgutasuna zehaztu behar da edo ekoizpen lerroetan aldaketak egin behar dira, eta garbitzeko eta desinfektatzeko errazak diren higiene prozesatuak ahalbidetzeko eskatu behar da. | |
2015 | ||
Edo SDan landu beharreko generoaren hainbat alderdiri buruzko jardueretan irakurri, entzun, ulertu, hobetu eta aldatu behar izaten diren testuak ere ugari izaten dira. Gure proposamena litzateke testu hauek aukeratzerakoan, ikasleen herri edo eskualdeko euskarazko hedabideetan | sortutakoak bereziki kontuan hartzea. Noski, irakasleen ardura da testu horiek behar bezala egokitzea, bai proiektu komunikatiboan helburua den ahozko testu generoaren ekoizpena behar bezala bideratzeko, edo baita ariketetan genero horren dena delako alderdiak lantzera bideratzeko. | |
2021 | ||
Amaitzeko, ondoriozta daiteke RNAm an oinarritutako teknologia berria erabiltzeak ez duela arrisku handiagorik eragin, txerto klasikoekin alderatuta, ez segurtasunaren ikuspegitik, ezta eraginkortasunaren ikuspegitik ere. Hala ere, ondo egituratutako entsegu kliniko independente, kohorte eta kasu kontrol ikerketa gehiagoren beharra dago, txertoen eraginkortasuna eta segurtasuna bermatzeko, sortzen ari diren aldaera berrien kontra immunitatea | sortzeko bereziki. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
sortu | 5 (0,03) |
Lehen forma
sortzeko | 3 (0,02) |
sortutakoak | 1 (0,01) |
sortzea | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Osagaiz | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
sortu bereziki | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
sortu bereziki interesgarri | 1 (0,01) |
sortu bereziki kontu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |