Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2002
‎Esaterako, emakumeek, gizonek bezala, diru sarreretan beraien ekarpena egitea onuragarritzat jotzen bada ere (baloratiboa), bikote harremanetan arazoak sortzeko aukerak daudela adierazten da emakumeen diru sarrerak gizonenak baino handiagoak izanez gero (aplikazioa). Halaber, heziketa batari edo besteari onartu arren, arazoak sortzen dira heziketak emakumeari bere bizitzan hierarkia lehentasunak sortzeko aukera ematen badio, edo bere ezagutzak maila profesionalean egikarituz emakumeak lorpen ekonomikoak eskuratzen baditu (Silvestre, 1997: 102), zer esanik ez soldata gizonezkoarena baino altuagoa bada.
2006
‎Arauak, nolanahi ere, ez du eskatzen publikoari uste okerra sortu izana soilik; nahikoa litzateke errore hori sortzeko aukera ematea. Jakina, iragarlearen asmoa edo jokaera okerraz gain (Lema, 1991:
2009
‎Webgune zurrunetatik jendeari edukiak modu errazean sortzeko aukera ematen zieten webgune dinamikoetara pasatu ginela, berba batean. Fernandezek dioskunez, horrek eragin zuzena izan zuen komunikazio munduan ere, bitartekariak ezinbesteko ziren garaia atzean utzi eta bitartekari gabeko komunikazioa ahalbidetu zuelako (2004:
2010
‎Helburu horiek lortzeko, ikuspegisistemikoa behar da. Ikuspegi horrek ikuspuntu holistikoan eta diziplinartekoanoinarritutako estrategiak sortzeko aukera eman behar du eta mugikortasuneaneragina duten politika guztiak (lurralde antolamendua, hirigintza plangintza, industria eta energia politika eta abar) modu integratuan hartu behar ditu kontuan, arazoen iturburuan arreta jarriz. Gainera, herritarrak, enpresak eta erakundeak garraioaren arloan eta bizimoduan jokabideak (garraio eskaera, lurralde antolamendua eta abar) aldatzeko beharraz kontzientziatu behar ditugu, eta gizarteakaktiboki parte hartu behar du politika horien diseinuan.
2011
‎Hainbat egile bat datoz elkarreragin selektiboa (programak eskaintzen dituenaukeren artean hautatzera mugatzen da) maila handiagoko beste elkarreraginbatzuetatik oso urrun dagoela baieztatzean; esaterako, partaidetza konstruktiboakeskaintzen duen elkarreraginetik. Horrek egileak aurreikusi gabeko proposamenberriak sortzeko aukera ematen dio erabiltzaileari (Felipe, 2000). Hala, elkarreraginmailaren eta partaidetza mailaren arabera, hainbat egilek eskainitako sailkapenakdaude (Vittadini, 1995; Jensen, 1998; Moreno, 2002).
‎Sare sozialen eta Web 2.0ren arrakasta dela-eta, ziberkomunikabideak beren albisteak sare horietan partekatzen hasi dira. Gunehoriek parte hartzeko aukera emateaz gain, profilak sortzeko aukera ematen dute.«Foroak eta txatak bezalako hasierako elkarreragin estadioetan ez bezala, saresozialak elkarreraginaren adierazle handienetako bat dira» (Bernal Triviño, 2010: 26). Internet erabiltzaileek beren artean komunikatzeko erabiltzen duten aukera batda.
‎argazkiak, audioak, bideoak, infografiak. Zerbitzu berrien bidez, internautei Eitb.comberri bat sortzeko aukera ematen zaie. Xedea partaidetzaren eta elkarreraginarenbidez, audientziaren leialtasuna lortzea, eta horretarako, tresna teknologiko berriakerabiltzea da:
2012
‎Arauak, nolanahi ere, ez du eskatzen publikoari uste okerra sortu izana soilik; nahikoa litzateke errore hori sortzeko aukera ematea. Jakina, iragarlearen asmoa edo jokaera okerraz gain (Lema, 1991:
2015
‎Desberdintzapenanzehar xeno serum bariko erein medioak duen garrantzia eta honi esker zelulek lortzen duten prediferentziazio egoera agerian geratzen da ikerketa honetan. DPSC ek duten neurodesberdintzekobarne gaitasunak neuroberritze terapia zelularretan erabiltzeko diferentziazio protokolo erraz, eraginkor eta seguruak sortzeko aukera ematen du.
‎Azkenik, orokorrean, ikerketa honetan neurotransmisoreen eta neurotrofinen aurrean DPSC enerantzun ahalmena egiaztatu da. Honek terapia zelularreko pazienteen segurtasuna arriskuan jarriko ezduen neurodiferentziazio protokolo berriak sortzeko aukera emango du.
‎Demagun Lehen Hezkuntzako irakasle batek GeoGebrako tresnak diseinatzen dituela. Tresna horiek koloretako ikonoak dituzte eta hainbat koloretako forma lauak sortzeko aukera ematen dute. Jarraian, ikasleei aurkeztuko die eredu dinamiko bat non koloretako forma geometrikoak aukeratu dituzten eta ordenagailuko pantailan irudikatu.
‎177) gogorarazi bezala, parte hartze esanguratsua da jada nabigazio ibilbideak erabakitzea, edukiak partekatzea, edota edukien inguruko iritzia ematea (nahiz eta erabiltzaileek edukirik sortu ez). Nolanahi ere, transmedia dokumentaletan erabiltzaileek sorturiko edukiek garapen txikiagoa izan arren, transmedia ekoizpenek baliabide ugari dituzte erabiltzaileei edukia sortzeko aukera emateko, erabiltzaileei hari narratiboan korapilo berriak egiteko aukera emanez, edo adarkatze berriak eraikitzeko baliabideak eskainiz.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia