Emaitzak: 4
2010 | ||
Knappek, bestalde, alor honetan edukia erregea eta sare sozialak erreginak direla esan du. Gainera, horrelako orrialde bat | sortzerakoan arrakasta lortzeko lau irizpide azaldu ditu: erabiltzailea, sare sozialak, marketin kanpaina eta bilatzaileetan kokapena (SEO). | |
2014 | ||
Facebook, Twitter edo Google Plus bezalako erabiltzaileek datu pribatuak erabiltzen dituzten erabiltzaileen plataforma bat da. Hori, hasiera hasieratik, Facebook en alternatiba pribatu gisa postulatu zen, eta ez zen beste enpresen interferentziarik | sortu Arrakasta erlatiboa izan du, batez ere gonbidapen bidez sarera sartzen delako, baina egunero sartzen dira sarrera eskaerak eta erabiltzaileak, etengabe hazten ari direnak. Agian, haren alderdirik garrantzitsuena ikusmenekoa da, ingurune grafiko minimalista eta erraza baita, eta erabiltzaile bakoitzaren iruzkinak eta irudiak erakusten baititu. | |
2017 | ||
Gure ikerketaren helburua ez da soilik saio mota bakoitza automatikoki detektatzea, hots, biklaseko (K) sailkatzailea | sortzea arrakasta eta porrota desberdintzen dituena. Gure erronka nagusia, eZerbitzu hau hobetzea da eta prozesu horretan erabilgarria izango zaigun ahal bezainbeste informazioeskuratu nahi izan dugu. | |
2021 | ||
Esperientzia partekatzea Ez da nahikoa haurrak kirol batean apuntatzea, esperientzia horretan parte hartu behar da, haiekin batera, jolas eginez edo jarduera fisikoa elkarrekin eginez (anai arrebak eta lagunak sartuz). Neurozientziak dioen bezala, jarduera bat emozio positibo bati lotuta baldin badago, bat lagun eta maitea sentitzen da, eta, beraz, ohitura osasungarriak | sortzeko arrakasta aukerak areagotu egingo dira. Gure jardueretan oso txikitatik neskak sartzea Gaur egun ere, emakumeek kirolean parte hartze eta inplikazio handia izan arren, gurasoek uste osoa dute mutilak neskak baino “aktiboagoak” direla, Madrilgo Unibertsitate Konplutentseko “Ikasleen motibazioan eta eskola adineko kirol jardueretan ikasleen parte hartzean gurasoen eragina” izeneko azterlanak nabarmentzen duenez. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
sortu | 4 (0,03) |
Lehen forma
sortu | 1 (0,01) |
sortzea | 1 (0,01) |
sortzeko | 1 (0,01) |
sortzerakoan | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
sortu arrakasta | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
sortu arrakasta aukera | 1 (0,01) |
sortu arrakasta erlatibo | 1 (0,01) |
sortu arrakasta lortu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |