Emaitzak: 5
2009 | ||
Berdin digu zer nolako aldagaia den, bere erreferentzia eskalar motakoa izango da beti. Hurrengo adibideak erakusten du nola | sortu aldagai mota ezberdinen erreferentziak: Azpiko irudiak deskribatzen ditu adibideko erreferentzien eta hauek seinalatzen dituzten alda gaien arteko loturak. | |
2016 | ||
Edonola ere, erabileraren eta gaitasunaren arteko harremanaren ezagutzan sakontzeko bereziki landu behar den continuum ikuspegia ikertzeko, ISLra jo dugu nagusiki, inkesta horretako hainbat galderatan oinarrituta ahozko hizkuntza gaitasunarentzat | sortutako aldagaira, zehazki. | |
2019 | ||
Inkestak aztertu ondoren, galderak eta haiei emandako erantzunak aldagai moduan kodetu ditugu. | Sortutako aldagaien zerrenda eta deskribapena 2 Taulan ageri dira. Bertan, erabili den kode zehatza menpeko aldagaiarentzat soilik ageri da, bainagainerakoentzat erantzun posible guztiak ageri dira. | |
2022 | ||
Lehenik eta behin, datuen analisi estatistiko deskribatzaileak eta berariaz | sortutako aldagai berriaren batez besteko balioak argi azal lezakete irakasleen eleaniztasunari buruzko usteak, oro har, positiboak direla sarreran azaldutako eleaniztasunaren eredu eta teoria berriekin; hau da, oro har, irakasleek dituzten usteak bat datoz Europako testuinguruan bogan dauden teoria eleaniztun abegikorrekin, batetik, Bihurgune Eleaniztunarekin (The Multilingual Turn) (Conteh eta Meier, 201... Hain zuzen ere, eleaniztasunaren batez besteko balio altuak adierazten du irakasleen usteak gertuago kokatzen direla eleaniztasunaren teoria berrietatik eredu elebakarretatik baino. | |
2023 | ||
" Mendeko aldagai berria osatzean aukera ezberdinak baloratu dira a, b, c eta d aldagaiak konbinatzeko, helburua izanik ikasleek eskolan dauden bitartean duten hizkuntza erabilera guztia laburbiltzen duen aldagai trinko bat sortzea; eta gaztelania> euskara erkaketa bidez gauzatu da aipatu konbinaketa. Horrela izendatu dugu | sortutako aldagai trinkoa: ikasleen eskolako erabilera orokorra. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
sortu | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
sortu aldagai | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
sortu aldagai berri | 1 (0,01) |
sortu aldagai mota | 1 (0,01) |
sortu aldagai trinko | 1 (0,01) |
sortu aldagai zerrenda | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |