Emaitzak: 3
2007 | ||
Zirkuitu horrek liburuen, egunkarien eta bestelako material inprimatuen edukiak grabatzen ditu, eta, horri esker, ikusmen urritasuna duten ikasleek zabaldu egin ditzakete, pantailan kontsultatzeko. Windowsekin bateragarria den arkatz elektroniko honek erabiltzailearen konfigurazio guztiak gordetzen ditu, eta, beraz, ez dituzu berriro | sartu behar beste ordenagailu batean erabiltzen duzun bakoitzean. Gailu berri hori Kenyatta unibertsitateetako, Asumbi, Mosoriot eta Machakos Irakasleen Unibertsitate Eskoletako eta Bigarren Hezkuntzako zenbait ikastetxetako ikasleek erabiliko dute hasiera batean. | |
2011 | ||
4.3 dokumentuaTratu txarren egoerak detektatzeko eta egoera horiek tratu txartzat jotzeko zailtasunakDetektatzeko zailtasunakTratu txarrak diagnostikatzea ez da beti erraza izaten; askotan, susmatu ere ez dira egiten.Ez dago dena barne hartzen duen definiziorik, haiek zailtasun handirik gabe detektatzeko aukera emango duenik.Askotan, zaila da istripuz gertatutako zauriengandik bereiztea.Tratu txarrei buruz jasotzen den lanbide heziketa eskasa da edo ez da jasotzen, eta eragotzi egiten du zauriak detektatzea.Profesionalaren beraren irizpide pertsonalak.Tratu txarrak tratu txartzat hartzeko edo haiek jakinarazteko zailtasunakZauriei ez zaie garrantzi handirik ematen.Susmatu arren, ez da ziur jakiten zauriak nola gertatu diren (hanka sartzeko beldurra). Zauriak jakinaraztea salaketa jartzearen baliokidea dela pentsatzeko beldurra.Profesionalaren kezka pertsonalak: ...itzen, aurretik beharrezko gizarte tratamendurik eman gabe.Profesional askok uste dute, tratu txarren susmo bat jakinarazita, haurrari mesede baino kalte handiagoa egiten zaiola, arrazoi hauengatik: Erasotzailearen ustez, bera ikertzeko edo berari galdeketa egiteko arrazoia haurra da, eta, ondoren, indarkeria handiagoz jokatuko du.Hobe dira guraso txarrak, erakunde on bat baino.Uste dute ez dutela | sartu behar beste familien kontu pribatuetan.Iturria: HAURREN ETA NERABEEN BEHATOKIA. | |
2012 | ||
Nik, egia esateko, ez dakit gauza askorik kontu hauetaz, baina txikia nintzenean eta amonaren etxean geratzen nintzenean, linboa zer zen esplikatzen zidan: linboa omen da, hil eta gero, ez zerurako ez infernurako gelditzen direnak joaten diren tokia; zerura ezin dira joan, behar adina meritu egin ez dutelako, baina infernuak ere ez ditu onartzen, hara | sartzeko behar beste gaiztakeriarik egin ez dutelako. Purgatorioa izan zitekeen beste aukera bat, baina hara ere ezin sartu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
sartu | 3 (0,02) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
sartu behar | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
sartu behar beste | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |