Emaitzak: 7
2001 | ||
Txosten berezi honetan, Euskal Autonomia Erkidegoko hezkuntza erakundeek adin txikiko | pertsona talde jakin bati ematen dioten erantzuna ebaluatzen da. Besteak beste, buru urritasuna edo garapen nahaste orokorrak, gorreria, ikusmen arazoak, mugimenezko ezgaitasuna, garun paralisia, aparteko adimena, gizarte edo kultura egoera kaltetua, eskola moldagabezia larriari loturiko egoerak, ospitalizazioa eta gaixotasun luzeak edota ikaskuntza oztopo handiak izateagatik hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleez ari gara. | |
2005 | ||
Taldeak diziplina artekoak izatea nahi dugu, hau da, jatorri profesional eta akademiko desberdineko jendea egotea. Hezitzaile, pedagogo, psikologo eta drogaren arazoa gainditu duten | pertsonen talde jakin bat nahi dugu. Horrelako talde anitz baten helburua da ikuspuntu desberdinetatik lan egitea, arazo horiek dituen pertsonari eta bere familiei laguntzeko modurik onena aurkitzeko. | |
2008 | ||
Ondorioz, pertsona bakoitza egokiak diruditen estereotipoetatik edo orokortasunetatik bereizten da ustekabeko moduetan, eta norbanakoen arteko desberdintasunek errespetu zientifikoa eta analisia eskatzen dute, | pertsonak talde jakin batera lotzen dituzten zeinahi antzekotasunek bezala. | |
2011 | ||
Uneotan, era askotako barne zolak daude, EVASekin, latexarekin eta poliuretanoarekin eginak, besteak beste, eta badira ezaugarri bereziak dituztenak ere, | pertsona talde jakinek erabil ditzaten: kirol oinetakoak erabiltzen dituztenek, haurrek, adinekoek edo emakumeek. | |
2018 | ||
Psikiatra eta psikologoek nahasmendu psikologikoen sailkapenak egiten dituzte. | Pertsonak talde jakin baten barruan sailkatzen ditugunean, hau da, kategoriak sortzen ditugunean?, estereotipatu egiten ditugu. Estereotipoak egiazkoak izan daitezke neurri batean, baina gure hautemate subjektiboei ere eragiten diete. | |
2021 | ||
Argi gelditu zaidana da ezin dela ziurtatu hierarkikoki lan egiten duen | pertsona talde jakin bat dagoenik, bulego batean estatuaren funtsak babesteko asmoz noren kontra, noiz eta nola jokatu erabakitzen duena. Hala izango balitz, erraz detektagarria izango litzateke. | |
2022 | ||
Azterketa zientifiko bat egin aurretik, ikertzaileek nola egingo duten erabaki behar dute, hau da, diseinu esperimentala egin eta jarraituko duten metodologia zehaztu behar dute. Adibidez, elikagai gehigarri baten efektua aztertu nahi bada, | pertsona talde jakin bati eman dakioke, kontrolpean, zer eragin izango duen jakiteko, konposatu hori ematen ez zaion kontrol talde batekin alderatuta. Horri deitzen zaio esku hartzearen azterketa Izan ere, izenak adierazten duen bezala, aztergai diren banakoen gainean esku hartzen da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
pertsona talde | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona talde jakin | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |